Mitä poistunutta tuotetta olet jäänyt kaipaamaan?
Oma listani:
1. Fazerin kahvisuklaalevy
2. Lidlin kahvisuklaalevy
3. Rainbowin sveitsiläinen maitosuklaalevy
Kommentit (579)
Villi vissy sitruuna-katajanmarja
Monetkin tuotteet jäätelöistä suklaalevyihin jotka ennen pakkaukseltaan isompia ja halvempia. En enää osta niitä perisaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Asterix-jäätelöt.
Jep 70-luvulta.Tuutin sisällä oli joku figuuri.
Kalkitos siirtokuvat ja Pirkka vadelmajäätelö litran paketissa + Juti-munkit. Jippo-lehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittipiiras.
Mikä oli brittipiiras? Joku shepherd's pie -tyylinen valmisruoka? Täytyypä etsiä resepti ja testata, alkoi kiinnostaa.
Noin kymmensenttisissä foliovuoissa olleita jauhelihapiiraita, valmistaja Karja-Suomen Portti. Itse en tykännyt ollenkaan, olivat överirasvaisia ja juuri sen luokan rasvaa, mikä liiskautuu kiinni kitalakeen.
Sen nimi oli Pariisinpiiras. Söin niitä paljon.
Ne oli hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuitenkin Hubba Bubba?
Sai tosi isoja palloja sillä.
Vierailija kirjoitti:
PIRKAN MANGO-MELONI-JÄÄTELÖÄ!
Minä taas sitä Ingmanin vastaavaa. Ai että, se jäätelö maistui ihan kesälle. Olen myös jäänyt kaipaamaan yhtä ihan mielettömän ihanan tuoksuista Nivean suihkugeeliä, jota myytiin joskus vuoden 1980-1982 aikoihin. Sininen pullo jossa oli sellaista painettua pystyraitakuviota. Ja suklaapatukoista punainen Jambo, Siesta ja Lola. Ai niin ja Max Factorin Blase -hajuvesi.
Saarioisten aikaisempaa 200g kasvispitsaa jota myytiin viimeksi arvaisinko 2010-12? Sitä jonka päällä oli aurajuustoa. En ole kasvissyöjä - kaukana siitä - mutta se oli oikeasti hyvää nimenomaan pienellä jauheliha- tai tonnikala-lisällä. Eli maustaminen oli onnistunut.
S-kauppojen Kotimaista orange light limpparia tölkeissä. Sitä valmisti aikaisemmin Laitilan limpparifirma ja se oli hyvä ja superedullinen kesän janojuoma. Nyt sitä saa vain 1/2 litran pulloissa ja valmistaja on vaihtunut Olviin. Ei sama tuote enää ja hyllyyn jää.
Valion rypäle tuoremehu. Oli todella hyvä mehu. Käytin ja tarjosin usein alkoholittomana vaihtoehtona. Katosi aikoja sitten mutta edelleen sitä ikävöin. Ei ole yhtä hyvää tullut tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Valion rypäle tuoremehu. Oli todella hyvä mehu. Käytin ja tarjosin usein alkoholittomana vaihtoehtona. Katosi aikoja sitten mutta edelleen sitä ikävöin. Ei ole yhtä hyvää tullut tilalle.
Tuosta muistui mieleen Valion puolukkamehu, johon mulla oli oikein intohimo kun odotin tytärtäni 1990-1991. Litran pakkaus, sellainen tiiliskiven mallinen, valkoinen ja siinä oli sit punaisia puolukan kuvia, sellaisia piirrettyjä. Valiolla oli aikoinaan myös puolukkajogurttia, siitäkin tykkäsin todella paljon.
Brejk suklaapatukka ja Pirkan Batman-jäätelö
Vanhaa Fairy astianpesuainetta. Tää uudistettu aine on ihan ...askaa.
Työmies tupakkaa ja puuholkkeja .
Vierailija kirjoitti:
Työmies tupakkaa ja puuholkkeja .
Puuholkkeja myydään edelleen. Mun miehellä on varmaan 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La mia grande pakastepizzat
Eiiiiii!!!! Miksi nää on lopetettu????
Ei ole lopetettu. Eilen ostin ihan tuosta lähikaupasta.
Hyväpyrstöistä exää välillä kaipailee.