**SyysSissien Keskiviikko**
Tässäpä eiliset jutut
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9821839&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
On taas kaikemmoisia kuulumisia mutta onneksi paljon mukavaa luettavaa.
Onnittelut kihlautuville/naimisiin meneville:)))
Me ollaan mun puolison kanssa oltu kesällä (vasta)3v yhdessä.Samaisena keväänä erosin 14 vuotta kestäneestä suhteesta josta joku 7-8v,ei jaksa enää muistaa/muistella.
Ei tosiaan pitäny hypätä heti uuteen suhteeseen mutta minkäs teet kun oikea tulee vastaan,enkä päivääkään ole nopeaa uutta sitoutumista katunut,mä sitä paitsi olen perhe ihminen eikä se pieni biletys vaihe ollut kuin pienen hetken mukavaa(en oo koskaan aiemmin sinkku ollutkaan)no siinä tuli pienessä hetkessä koettua paljon ja se riittikin:)..tulikin tälläistä pientä elämän kertaa..:)
Kihloissa ei olla vielä,olen antanut pientä painetta miehelleni kun aiemmin puhuin kihlauksesta romanttisessa pariisiisissa tai wienissä,no oon kyl nyt sanonut että ajalla ja paikalla ei ole väliä kyllä mies osaa oikealla hetkellä sitten toimia;)
Kyllähän noi on ajankohtaisia asioita tässä vaavin synnyttyä.
Maanantaina olisi sitten paluu työelämään,2 viikon sairiksen jälkeen.Saas nähdä kuinka käy.Tänään haravoin pihaa reilu 1/2h ja sitten kävin kaupassa ja nyt AIVAN RAATONA makaan sohvalla ja mahaan koskee.Onneksi äitini on täällä apuna tyttöjen hoidossa kun mies on reissussa.Onneksi enään 2 päivää ja sitten ei tarvitse enään hotelleissa yöpyä!!!!:))),kun aloittaa ma uudessa paikassa.
Nyt toi meidän tokaluokkalainen pomppii vielä pystyssä vaikka ysiltä pitäisi olla rauha maassa.täytyy käydä tytskyn luona...
olipas molempia tässä pinossa.
Pirpsu voimahali sinulle!!
Keskenmeno on edelleen suru joka ei saa tarvitsemaansa ymmärrystä. Itse olen päättänyt ryhtyä keskenmenon apostoliksi. Aion puhua asiasta suoraan. Tämä on minun neljäs raskauteni ja toivottavasti kolmas lapseni syntyy syyskuussa. Myös tämä marraskuussa menetetty lapsi on aina osa minua ja minun elämääni. Muistan kun omassa syntymäperheessä äiti sai keskenmenon kun olin noin kymmenen. Myös tämän syntymätön pieni sisko tai veli on osa tätä elämää ja siihen hän myös kuuluu. Suruna ja ikävänä häivähdyksenä nämä toivotut lapset kuuluvat minun elämääni aina. Jos joku sanoo surevalle ihmselle älä itke, hän on todella kylmä ja kova ihminen! Masentavaa lukea noin huonosta kohtelusta. Mutta voimia sinulle Pirpsu. Elämä jatkuu ja ilo löytyy vielä!!
Sitten iloisempiin asioihin. Kiva kuulla että pahoivoinnit hellittää ja odotan joidenkin kirjoittajien mainitsemia tarmonpuuskia. Toivottavasti siivousinto löytyisi jostain. Mulla on nyt työviikko. (olen osa-aika töissä. 2 vko kotona ja 2 töissä) Ei paljon riitä energiaa tähän kotielämään töiden jälkeen. Varsinkin kun neiti 3v on taas korvatulehduksessa ja nukkuu huonosti. Ensi viikolla sitten lepään jos vain voin.
Kävin tiistaina kuulemassa ensi kertaa vaavin sydänäänet ja se oli ihanaa. Vaikka viikkoja on vasta 11 silti siellä hölkättiin. Sain myös tänään kerrottua pomolle raskaudesta. Pomo oli viime viikon lomalla ja en silloin saanut kerrottua ja minua häiritsi paljon se että maha pömpöttää ja esimies ei tiedä asiasta mitään. Työpaikalla aukenee vakivirka ja aion sitä hakea. Saas nähdä mitä tuumaavat raskaana olevasta hakijasta?
Nyt menen nukkumaan ja ukkoa pussaamaan. Onnea kaikille kihlautuneille ja avioon aikoville. Hienoa!!
Niin me olemme olleet yhdessä kohta 7 vuotta ja tulevana syksynä juhlimme kuudetta hääpäivää. Hyvän miehen sain. Toivottavasti olen edes lähimain yhtä hyvä vaimo.
terv peikkoäet ja turkulainen 11+3
Voitko ystävällisesti lisätä mut odottajiin kun multa tuo ei nyt jostain syystä onnistu.Joskus tais näkyä listalla lisättynä mut lähti pois...
Nimi:Rakkausvauva
Asuinpaikka:Vantaa
Oma&miehen ikä:33 ja 38
Monesko lapsi:Kolmas mulle (tytöt 98&00)miehelle toinen (tyttö 99)
Laskettu aika:7.9
Kiitos jos näin onnistuu.
Meitä onkin tosi monta syysSissiä:))
Ensiksi Pirpsulle suurensuuri voimahali. Hemmottele itseäsi ja juttele asiasta läheisten kanssa. Todella törkeää saamasi kohtelu. Kyllä hoitoalalla olevien pitäisi käydä läpi psykologiset testit, rankkojen asioiden läpikäyminen on muutenkin hurjaa saatikka sitten osaamattomien ihmisten keskellä ollessa! Tsemppiä!
Omaan napaan kuuluu oikein hyvää. Monta viikkoa vaivannut suuri väsymys on ohitse ja masukin näkyy jo sen verran (ei toki ulkovaatteiden kanssa), että tunnen olevani iloisesti raskaana. Ihanaa saada taas energiaa kaikenlaiseen touhuiluun. Ja kun tuo auri vielä ihanasti paistaa!
Onnittelut muuten teille hyviä ultra/neuvolauutisia saaneille, kihlautuville ja naimisiin meneville! Meillä mieheni kanssa on jo pitkä taival yhdessä, naimisissakin jo (odottakaas, mietin...) kohta 12 vuotta.
Mutta nyt pesukone pyörimään ja odottelen armastani kotiin lämpimän ruuan kera. Lapset rauhallisina Pikku Kakkosen parissa!
apinaemo rv 14+3