Limatulpasta..
Millä viikoilla teillä on limatulppa irronnut? Kuinka pitkä aika irtoamisesta on mennyt synnytyksen käynnistymiseen? Minkälainen limatulppa on ollut?
Olen nyt raskausviikoilla 38+5 ja limatulppa (tai sen osa) taisi mennä tänä aamuna. Neuvolassa olin aamupäivällä ja terveydenhoitajan kuvaus kyllä sopi minulta irronneeseen " klönttiin" .
Malttamattomana,
-norppamurmeli-
Kommentit (4)
Itselläni rv 39 meni limatulppa. Kirkasta limaa, suht paksua.
Meni ma aamuna, ti tuli vielä vähän.
Ke illalla lähdettiin laitokselle ja to aamuna syntyi poika.
Ilmeisesti voi mennä viikko synnytykseen limatulpan lähdöstä.
Esikoisesta meni vedet ja parin tunnin sisällä irto ISO klöntti aavistuksen vihertävää limaa..eli se limatulppa..oli aika tulpan olonenkin ;)
Kakkosesta sitä sitten tuli pikku hiljaa melkein kolme viikkoa ennenko pääsin tosi toimiin..mutta ne klöntit oli aika pieniä verrattuna siihen mitä esikoisesta lähti kerralla.. Synnyttämään pääsin molemmista viikoilla 39+
Nyt täällä kanssa ootellaan enemmänko malttamattomana että näkyis edes sitä limatulpaa ;) Peukkuja että pääset pian synnyttämään..kaipa se aika hyvä merkki on jos tulee isompi köntti!!
rv 37+3
ja oli oikein " tulppa" myös, hyytelöklöntti rusehtavan keltainen (nami) !! Supistukset alkoivat 41+1 ja heti tiesi että synnytyssuppareita olivat. 41+2 syntyi neiti tummatukkainen!
Tokasta en klönttiä huomannut ollenkaan.
Sintagma 33+6
Mulla samat viikot, muttei moista ole näkynyt, ei edes edellisessä raskaudessa. Onko limatulppa selkeästi verensekaista limaa??