Kävelymatka Korkeasaaren parkkikselta Korkeasaareen liian pitkä
Pienten lasten kanssa ongelmallinen, ja muutenkin.
Kommentit (15)
Jos tuo kävelymatka on liian pitkä niin miten ajattelit lasten jaksavan kävellä korkeasaaressa?
Tä? Lapsi vaunuihin ja no problem. Se jäätävä jonotus ennen sisäänpääsyä on sitten asia erikseen! Ei mitään kyltityksiä tai ohjausta ennakkoon lipun ostaneille, vaan kaikki samassa jonossa ja tosi sekavaa. Ainakin vielä viime vuonna näin.
Jaa lunttana ei jaksa kävellä. Lapset jaksaa kyllä
Jaa, ei meillä koskaan ollut mitään ongelmaa pienten kanssa. Lapset juoksivat innoissaan eivätkä koskaan valittaneet matkasta
Menkää laivalla kesällä. Bussi keskustasta kulkee ympäri vuoden Korkeasaaren portille. Eikö teillä ole "pienille" lapsille rattaita? Portilta/lipunmyynnistä saa vuokrattua vetokärryjä. Ongelma on ihan keksitty. Ei ole matka ollut koskaan ongelma lasten ja lastenlasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tä? Lapsi vaunuihin ja no problem. Se jäätävä jonotus ennen sisäänpääsyä on sitten asia erikseen! Ei mitään kyltityksiä tai ohjausta ennakkoon lipun ostaneille, vaan kaikki samassa jonossa ja tosi sekavaa. Ainakin vielä viime vuonna näin.
Olen tänä vuonna käynyt kaksi kertaa, ei mitään jonoja.
Korkeasaaressa ei näe montaakaan elikkoa. Melkein kaikki ovat aina suojissaan nukkumassa. 🙄
ei ikinä korkeasaareen. nehän tekee pelkkää tuhoa luonnolle. esim valkoposkihanhien tarhaus ja päästäminen luontoon on tehnyt miljoonien eurojen tuhot suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä koskaan ole mitään jäätäviä jonoja ole ollut ja Korkeasaaressa olen vieraillut ainakin 30 kesänä. Ja ne liput voi ostaa etukäteen, eikä tarvi mennä lipputiskin kautta
Vierailija kirjoitti:
Korkeasaaressa ei näe montaakaan elikkoa. Melkein kaikki ovat aina suojissaan nukkumassa. 🙄
Näin ehkä kuumana hellepäivänä (jolloin toki muuten on kiva pyöriä siellä ulkona itse), mutta varjoisana päivänä paljonkin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä koskaan ole mitään jäätäviä jonoja ole ollut ja Korkeasaaressa olen vieraillut ainakin 30 kesänä. Ja ne liput voi ostaa etukäteen, eikä tarvi mennä lipputiskin kautta
No just taisi kirjoittaa, että oli sekavaa kun ei ollut selkeää eri jonoa heille, jotka etukäteen lipun ostaneet. Ja jos sä olet onnistunut välttämään jonot, ei tarkoita, etteikö jonoja olisi.
Onhan siinä muutama sata metriä. Hurjaksi on mennyt, jos ei lapset jaksa sellaista matkaa kävellä enää. Ihan pienimmät on tietysti rattaissa (niillä pääsee siellä hyvin liikkumaan).
Olen ollut siellä 2v+ ikäisistä lähtien joka vuosi ja vanhin lapsi nyt 9v. Tykätty on, ja aina auto jätetty sinne parkkipaikalle.
Tulkaa sillä vesibussilla.