Miksi tuo Satonen puhuu ylen amuutelkkarissa työttömistä niinkuin he olisivat kaikki työhaluttomia jotka eivät halua töihin?
Jos ei mene työhaastatteluun tulee kovaa rankkua jne,,itse olisin ikionnellin jos tulisi kutsu haastatteluun mutta hiljaista oon ollut vaikka olen hakenut jokaikiseen paikkaan mihin minulla olisi mahdollisuus mennä osaamiseni ja koulutukseni puolesta.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
En halua äänestää vasemmistoa, koska en halua 40 000 maahanmuuttajaa vuosittain, mikä on vasemmistopuolueiden tavoitteena: lisää maahanmuuttoa. Kertokaa ketä tässä pitäisi äänestää?
Oletko vähän tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisää leikkauksia asumislisään. Vanhemmiltaan vuokraamassaan tai vanhempansa omistamassa asunnossa asuva opiskelija voi saada tulevaisuudessa enintään 83 euroa asumislisää kuukaudessa, suunnittelee hallitus."
Tuskin menee läpi. Toteutuessaan tulisi vain muutos siten, että vuokrataan ristiin kaverin lapselle.
Meni jo läpi.
Elokuussa pappa betalar.
Eipä löydy päätöstä. Muuten kannattaa lukaista tämä https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/HallituksenEsitys/Sivut/HE_160+2024.a…
Taulukko 1. Opintotuki ja asumisen tuki Suomessa ja eräissä muissa maissa
Elokuussa opiskelijat siirretään asumislisän piiriin. Siinä maksimi on 260 eikä sitä saa kesäkuukausina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeä vasurien maksettu spämmikaarti palstalla kun vaikka ekan sivun peukutukset katsotaan. Joku 20 alapeukkua selvälle faktalle joka nyt vaan ei satu sopimaan vasurien valeisiin.
Ja samaa tahtia loputkin sivut. Tosi hienovaraista vasurit :D
Juu juu, ja seli seli.
Ja mikä kohta siinä sitten oli väärin? Sinulla vasurilla ei ole muuta argumenttia kuin kaartillinen alapeukuttajia ja persulihokeminen ja kumpikaan noista ei ole argumentti.
Ainoa hyötykäyttö noille peukuille muuten on se, että niistä näkee nopeimmin milloin ketjussa on paikalla maksettuja spämmijöitä.
Opiskelija ei saa toimeentulotukea ennenkuin kaikki opintolainat on nostettu.
Ottaako Satonen vastuuta miten hoitanut oman työnsä. Onneksi tosta läskistä päästään kohta.
Koskahan ne Satosen ja Vartiaisen värväämät aasialaiset työntekijät saapuvat Suomeen? Matkan ja neuvottelujen tuloksesta ei ole kerrottu julkisuuteen mitään. Ovatko asunnot ja työpaikat jo valmiina?
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa opiskelijat siirretään asumislisän piiriin. Siinä maksimi on 260 eikä sitä saa kesäkuukausina.
Oikeassa olet, joskin summa riippuu missä asuu https://www.kela.fi/ajankohtaista/opiskelijat-siirretaan-yleisen-asumis…
Hyvä puoli on se, että puolison tulot eivät vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua äänestää vasemmistoa, koska en halua 40 000 maahanmuuttajaa vuosittain, mikä on vasemmistopuolueiden tavoitteena: lisää maahanmuuttoa. Kertokaa ketä tässä pitäisi äänestää?
Näissä kuntavaaleissa ei päätetä maahanmuuttajista. Joten äänestä demareita rauhassa jos et halua että sinulta leikataan housutkin jalasta.
Äänestin jo perussuomalaisia. Kukaan mun suvusta ei oo koskaan äänestäny sosialidemokraatteja. Mun pappa ja mummoki inhos punasia puolueita.
Joopa, mekin äänestettiin lahtareita.
Koska jos hän myöntäisi, että ei pysty turvaamaan työpaikkoja heille, jotka niitä haluavat, hän myöntäisi rikkovansa perustuslakia. Samasta syystä päättäjät aina syyttävät työttömyydestä työttömiä ja heidän työhaluttomuuttaan.
Meidän perustuslaissa sanotaan, että valtaapitävien on turvattava työpaikat jokaiselle.
Valtaapitävät ovat käytännössä ainoita ketkä pystyvät vaikuttamaan siihen, kuinka helppoa tai vaikeaa työllistäminen on yrityksille. He pystyvät myös halutessaan tukemaan työllistämistä.
Työllistämisen tukeminen piristää taloutta ja palauttaa tuet valtiolle verorahojen muodossa.
Työttömiä syytellään vain siksi, että kukaan ei huomaisi, että hallitus ei hoida hommiaan kunnolla.
Olen ottanut kokkareista mallia. Säästetään ja sijoitetaan. Haukutaan muita. Lapset asuu kotona ettei vaan kuluta yhteiskunnan varoja. Ai niin aikuisia ovat jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeä vasurien maksettu spämmikaarti palstalla kun vaikka ekan sivun peukutukset katsotaan. Joku 20 alapeukkua selvälle faktalle joka nyt vaan ei satu sopimaan vasurien valeisiin.
Ja samaa tahtia loputkin sivut. Tosi hienovaraista vasurit :D
Meitä työttömiä oli tammikuussa 295 170, miksi kuvittelet, että meille maksettaisiin spammaamisesta? Kuka tai mikä taho haluaisi maksaa spammaamisesta vellkaisessa Suomessa? Ja miksi olisimme mieluummin spammaamassa skeidaa, kuin oikeasti tuottavassa työssä palkkaa ansaitsemassa?
Miksi sinä palstailet parhaana työaikana? Oletko kokoomuksen vai perussuomalaisten maksama spämmääjätrolli?
Ay-liikkeellä on tunnetusti miljardivarallisuus ja jättimäärät aktiiveja. Puolueet myös, varsinkin vasemmalla. Koko vasemmiston jättimäinen järjestökaarti aktivisteineen. Siinä aluksi.
Lisäksi palstalla roikkuvat toimittajat ja muu hesarin väki joka ei malta olla spämmimättä puolueensa puolesta vaikka sitten valeita kun kerran anonyymejä ollaan. Lisäksi tietty moskovan aina vaan paisuva spämmikaarti.
Vaalit on reilun viikon päästä jos et ole siellä moskovassa huomannut, joten palsta on täpötäynnä maksettua vasurispämmijää kuten ennen joka ainoita vaaleja sen 10v jonka minä olen täällä välillä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos hän myöntäisi, että ei pysty turvaamaan työpaikkoja heille, jotka niitä haluavat, hän myöntäisi rikkovansa perustuslakia. Samasta syystä päättäjät aina syyttävät työttömyydestä työttömiä ja heidän työhaluttomuuttaan.
Meidän perustuslaissa sanotaan, että valtaapitävien on turvattava työpaikat jokaiselle.
No ei kyllä lue, hahahaha
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kokkareista mallia. Säästetään ja sijoitetaan. Haukutaan muita. Lapset asuu kotona ettei vaan kuluta yhteiskunnan varoja. Ai niin aikuisia ovat jo.
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän tyhmä?
Suurta viisautta tuo on !
Opiskelijat siirretään asumislisän piiriin elokuussa 2025.
https://www.kela.fi/ajankohtaista/opiskelijat-siirretaan-yleisen-asumis…
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ansiosidonnaiseen työttömyysturvaan tehdyt leikkaukset ja kiristykset on tehty väärään aikaa huomioiden Suomen taloustilanne. Tämä syventää ja pidentää taantumaa/ lamaa.
Kotimainen kulutus vähenee edelleen ja julkiselta puolelta potkitaan väkeä kortistoon. Meillä on vuoden 2025 lopussa lähes 400 000 työtöntä.
Nämä leikkaukset ja kiristykset olisi pitänyt tehdä nousukauden aikana.
Trumbin mukaan pitää mennä pohjalle että voi nousta. Tätä orpokin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan ne Satosen ja Vartiaisen värväämät aasialaiset työntekijät saapuvat Suomeen? Matkan ja neuvottelujen tuloksesta ei ole kerrottu julkisuuteen mitään. Ovatko asunnot ja työpaikat jo valmiina?
Asunnot kyllä on ulkkiksille valmiina ja jos ei niin grynderi rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat siirretään asumislisän piiriin elokuussa 2025.
https://www.kela.fi/ajankohtaista/opiskelijat-siirretaan-yleisen-asumis…
Menettääkö opiskeljiatki asuntovaununsa?
Meitä työttömiä oli tammikuussa 295 170, miksi kuvittelet, että meille maksettaisiin spammaamisesta? Kuka tai mikä taho haluaisi maksaa spammaamisesta vellkaisessa Suomessa? Ja miksi olisimme mieluummin spammaamassa skeidaa, kuin oikeasti tuottavassa työssä palkkaa ansaitsemassa?
Miksi sinä palstailet parhaana työaikana? Oletko kokoomuksen vai perussuomalaisten maksama spämmääjätrolli?