Mitä hittoa hankkisi lahjaksi miehelle, joka ei tarvitse oikein mitään?
Lyö täysin tyhjää, useamman päivän olen nyt miettinyt. Tykkää musajutuista ja remonttihommista, mutta niidenkään suhteen ei ole varsinaisia tarpeita. Ei täytä pyöreitä joten satasia en lahjaan laita.
Kommentit (31)
Mielelläni on kohta syntymäpäivät ja olen miettinyt sekä valmistellut lahjaa jo pitkään, joten nyt vain odotan H-hetkeä innoissani🎁Ei mitään tavanomaista hänelle tietenkään💝
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni on kohta syntymäpäivät ja olen miettinyt sekä valmistellut lahjaa jo pitkään, joten nyt vain odotan H-hetkeä innoissani🎁Ei mitään tavanomaista hänelle tietenkään💝
**Aviomiehelläni
Teet jotain hyvää ruokaa ja vietätte romanttisen illan.
Siltä ja sen😂
Ja sitten eläimistä puhutaan hänenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ittes lahjaksi. Vaatteet pois, suihkun kautta ja lahjanarusta nätti rusetti käsivarteen?
Koska minä olen tuo lahjan saaja, annan sellaisen lisävinkin, että hänen tytär voisi olla tämä kyseisenlainen lahja.
Mulle kans!
Koti-ilta. Kokkaatte yhdessä jotain spessua, hyvä jälkkäri, hartiahieronta, Netflix & chill. Jos kyseessä siis poikkis tms. Ei aina tarvii olla jotain materiaa.
Kesälomakortti. Saa rakentaa kaikkien ystäviesi kesämökit.
Vierailija kirjoitti:
Jotain, joka muistuttaa teidän yhteisestä menneisyydestä, esimerkiksi asioista, joita yhdessä teitte lapsena.
asioista, joita yhdessä teitte lapsena?
kuinka moni on leikkikaverinsa kanssa myöhemmin parisuhteessa??
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöä.
Kirsikkajäätelöä ehdottomasti. Itsetehtyä gelatoa.
Koska minä olen tuo lahjan saaja, annan sellaisen lisävinkin, että hänen tytär voisi olla tämä kyseisenlainen lahja.