Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset! Mikä on lempi vaatekauppasi?

Vierailija
03.04.2025 |

Mistä tilaat tai ostat vaatteita? Itse olen Zalandon asiakas 😊

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando, Lindex ja Sezanesta olen tykännyt kovasti. Ehkä vähän laatu huonontunut..

Vierailija
22/33 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta vaatteita melkein koskaan :D Käytännössä varmaan Cittarista eniten. Booztia tulee selailtua kuitenkin eniten ostamatta mitään koska oon tällainen hitsin minimalisti. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen tainnut ostaa vaatteista Kekäleestä. Mutta myös Stokkalta ja Prismasta. Neuleet ovat olleet Alpan tai North Outdoorin. Pyrin ostamaan luonnonmateriaaleja ja mikäli mahdollista niin Suomessa tai Euroopassa tuotettuja vaatteita.

Vierailija
24/33 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...Ehkä Vero Moda. Perus yksivärisiä t-paitoja ostan Lager157:sta.

Tykkäisin monista merkkivaatteista mutta olen liian pihi maksaakseni paidasta 70-100 euroa tai ylikin. 

Vierailija
25/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontti ja kierrätyskeskus. Joskus myös Tori.fi. Uutena en paljon osta vaatteita, parin vuoden sisällä citymarketista alushousuja ja pipon sekä sukkatukusta sukkia, alushousuja ja alusvaatekerraston.

-33v kolmen lapsen äiti

Vierailija
26/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lähes kaiken boozt.comista, saan samalla tilaukselle miehelle ja lapsille vaatteet itseni lisäksi. Tosi hyvä alennuksia välillä.

N33

Vierailija
27/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocka, Cellbes, Cittari, Peter Hahn.

Vierailija
28/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolta ei voi enää tilata, koska vaatteissa on joku outo hajuvesimäinen haju. Oli pakko palauttaa viimeisimmästä tilauksesta kaikki tuon hajun takia. 

Epäilen heidän käsittelevän kaikki palautetut tekstiilit kyseisellä tavalla ja haju johtuu siitä. Olen useammankin kerran tilannut heiltä jo kertaalleen loppuunmyydyn tuotteen ja niissä on ollut aina todella voimakas parfyymimainen tuoksu. 

Vierailija
29/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

About yousta tilaan eniten, only, hm ja lindex. Zalandosta tilatut vaatteet ei jotenkin ikinä vastaa kuvaustaan tai sovi päälle.

Vierailija
30/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on melkeinpä luottokauppani nykyään, palautukset ja reklamaatiot helppoja ilman säätöä 

Vierailija
31/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

COS ja Arket

Vierailija
32/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta ostin viimeksi. En ole muodista kiinnostunut. 

Ostitko Kiinassa tehdyn polyesteritunikan?

Suomessa myytävästä vaatetavarasta suurin osa on valmistettu Bangladeshissa tms. Ihan sama, minkä nimisestä kaupasta ostat.

t. eri

Ja jopa (muka) kotimaisen Vaeltaja-merkin fleece-takissa luki Made in Bangladesh.

Ei se mikään kotimainen merkki ole. Jatkuvasti halpakaupat nimeävät ulkomaisia tuotteita suomenkielisillä nimillä. Ehkä jotkut sitten tosiaan erehtyvät luulemaan niitä kotimaisiksi tuotteiksi. 

Vierailija
33/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi