Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin koira estää hyvän talon myymisen

Vierailija
03.04.2025 |

Jo useampi ostaja on kertonut, että talo kiinnostaa, mutta ei kiinnosta tuo naapurin uliseva ja haukkuva häkkikoira.

Jos naapurin koira/koirat haukkuvat, alkaen aamu 6 ja ilta 22 saakka ja jopa kesäyötkin tauotta tai lähes tauotta ja myös ulisevat välillä ja reagoivat jokaiseen ääneen ja varjoon, niin sehän on oikeasti muille naapureille terveyshaitta ja kova stressin aiheuttaja. Luultavasti tätä ei moni lukija (aiempien aiheesta luettujen kommenttien perusteella) tiedä tai halua käsittää, mutta todellakin taustamelun (jatkuvana myös reippaasti alle 55 desibelin) on todettu aiheuttavan ihmisille sekä kuulohaittoja, verenpaineen nousua, uenttomuudesta aiheutuvia ongelmia ja stressiä, joka todellakin heikentää terveyttä monella tavalla.

Monet joutuvat valvomaan pienten lasten tai sairauksiensa vuoksi, mutta että vielä koirankin vuoksi. Monet tekevät raskasta vuorotyötä ja tulevat aamulla kotiin esim. klo 5. Pitäisi saada nukuttua, että jaksaa lähteä taas seuraavaan vuoroon, mutta kun se naapurin koira ulvoo, haukkuu, räyhää ja räksyttää sekä hyppii häkin aitaa vasten, jos naapuri erehtyy pihalle tai lintu lentää tai joku kävelee tontin ohi tai mitä tahansa ääntä, hajua tai liikettä se huomaakaan.

On paljon asuntoja, joissa ei ole koneellista ilmanvaihtoa, ja niissä tuulettaminen tapahtuu ikkunoiden tai ikkunoissa olevien korvausilma-aukkojen avulla, jolloin koiran räksytys todellakin kuuluu sisään asti. Sitä ei välttämättä peitä edes hyvät korvatulpat - kokemusta on.

Monilta muiltakin on jäänyt talo myymättä naapurin tai vähän kauempanakin olevan koiran haukkumisen vuoksi. Jotkut ovat suostuneet laskemaan talon hinnan hyvin alas, jotta ovat sen saaneet myytyä. Me löysimme hyvän talon aikoinaan, mutta emme sitä ostaneet naapurin koiran vuoksi - koira oli tosin kolmen talon päässä, mutta meteli oli hirveä. Löysimme tämän toisen hyvän talon, mutta parin vuoden kuluttua naapuriin muuttivat uudet asukkaat kera pihakoiran.

Varaston rakentamiseen tarvitaan naapureiden lupa, mutta koiranhäkin saa rakentaa ilman naapureiden lupaa. Varasto ei aiheuta metelihaittaa, mutta koira häkissä voi sen tehdä.

Kuinka tyhmiä ja itsekkäitä voi jotkut koiranomistajat olla? He pilaavat vuosiksi, jopa vuosikymmeniksi toisten ihmisten elämää ja alentavat asuinalueensa talojen arvoa todella paljon. Varmaan 20,000 € tulee meillekin maksamaan tuo naapuri ja hänen koiransa.

Eikö mitään ole tehtävissä. Jos meidän lapset pitäisivät tauotta noin kovaa meteliä klo 06.00 alkaen lähes klo 23 saakka, niin varmaan joku olisi jo soittanut poliisit ja sos.tädit paikalle monta kertaa. Kenelle me voimme soittaa?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ostanut talon 400 000 eurolla ja siitä naapurissa joku koira räksyttää 24/7 niin mitä ihan oikeasti luulette sille koiralle käyvän?

Miksi ostit talon etkä rakentanut sitä itse kuten oikeat miehet?

Se oli jo kertaalleen oikeiden miesten rakentama, mutta he halusivat päästä siitä eroon kuten lapset.

Vierailija
82/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä sitä, että miksi  ylipäätään pitää "ottaa koira" ? Jollakin tavalla vajaaälyisiä näiden koirankusettajien täytyy olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä sitä, että miksi  ylipäätään pitää "ottaa koira" ? Jollakin tavalla vajaaälyisiä näiden koirankusettajien täytyy olla.

Sanoo henkilö joka spämmää keskustelupalstan täyteen rutinoitaan.

Vierailija
84/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä paskaa se on joka puolella, kun laki asettaa elukat ihmisten yläpuolelle. Eläimet saavat elämöidä, mutta voi heleveta jos ihminen huutaa jollekin julkisissa tilaoissa. Viedään pakkohoitoon. Koirat haukkuu joka päivä useita kertoja koko maassa. Ja meidän pitäisi se vaan hyväksyä. Vanha idioottimaninen laki.

Myös lasten meluamisesta on valitettu usein mutta sillepä ei voikaan mitään. Jatkuvasti haukkuva koira voi huonosti,  tai ei ole lainkaan saanut koulutusta ja huolenpitoa. Se on sitä kun kuka vain voi ottaa koiran.

Lapset eivät melua kun hetken aikaa, mutta näiden koiraterroristien koira saattaa räksyttää 10 vuotta ja sen jälkeen ne ottaa uuden räksyttävän koiran ja taas uuden eikä terrori lopu koskaan.

Vierailija
85/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minuun kohdistetaan laitonta terroria niin käytän silloin laittomia vastakeinoja. Peli on tasan.

Pilettäjät,   pen skat, m aatut.  Koira on niin turvaton vaikka kaikkiaan nuo muut haittaa yhtä paljon tai enemmän.

Vierailija
86/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa aina kun joku koirankusettaja paskattaa sitä rakkiaan kaatosateessa. Tosi järkevää hommaa :D

Vierailija
87/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään taloa ole. Kehittelee eri tarinoita jotta pääsee haukkumaan itse.

Vierailija
88/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koirilla tarpeeksi iso reviiri? Moni hommaa laumanvartijakoiran turhan pienelle tontille tai pieneen häkkiin, vaikka ne tarvitsevat oikeasti ison tilan. Tällöin tulee paljon turhaa melua ja se on koirankin terveydelle haitaksi. Ehkä soittoa eläinsuojeluasioissa? 

Vierailija
89/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa ollut, yöt läpejään haukkuva koira oli kuulemma syönyt jotain huonoa ja kuollut.. voin vakuuttaa, että se en ollut minä, joka ampui ritsalla vähän huikopalaa vanhalle sesselle, en ollut, en!

Vierailija
90/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään taloa ole. Kehittelee eri tarinoita jotta pääsee haukkumaan itse.

Tuo on sama luuseri joka spämmää täällä persuista ja uhittelee miten venäjä tuhoaa suomen. Nolo trolli jolla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja tänne uhoaminen.

Vierailija
91/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta voi tehdä rikosilmoituksen tai soittaa poliisille. Tee ilmoitus eläinsuojeluun. Viime kädessä käy heittämässä lihapullaterveiset niille koirille.

Kaikista HELPOINTA on vain myrkyttää se rakki. Rautakaupasta saa koiranmyrkkyä.

Vierailija
92/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sama luuseri joka spämmää täällä persuista ja uhittelee miten venäjä tuhoaa suomen. Nolo trolli jolla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja tänne uhoaminen.

Juu, varmasti on "sama" :D

Vierailija
93/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa ollut, yöt läpejään haukkuva koira oli kuulemma syönyt jotain huonoa ja kuollut.. voin vakuuttaa, että se en ollut minä, joka ampui ritsalla vähän huikopalaa vanhalle sesselle, en ollut, en!

Et niin. Sinä olit palstalla uhoamassa ja haisit kotisohvallasi paskalta.

Vierailija
94/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti olet sama idiootti. Ei kukaan muu kykene kopioimaan noin täydellisesti kaikkia virheitäsi.

Vierailija
95/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
96/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpalvonnan ON LOPUTTAVA SUOMESSA!!!

Vierailija
97/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti olet sama idiootti. Ei

Hauskinta näissä "sama kirjoittaja" -harhoissa on just se, että ne on aivan kuutamolla :D Mutta sovitaan nyt sitten niin :D

Vierailija
98/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta imppa ja ammu piskiltä pää mäsäksi.

Mitä imppua suosittelet? Tartteeko noihin vieläkään lupaa?

KVG luuseri

Jos ne sinun rakkisi ovat hiljaa niin kenellekään ei käy mitään.

Vierailija
99/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee eläinsuojeluilmoitus.Voi auttaa

Vierailija
100/137 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä on koiranomistajalla ja venäläisillä?

- Molemmat tottelevat vain voimaa

Molemmat räksyttävät ja ihan turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme