Naapurin koira estää hyvän talon myymisen
Jo useampi ostaja on kertonut, että talo kiinnostaa, mutta ei kiinnosta tuo naapurin uliseva ja haukkuva häkkikoira.
Jos naapurin koira/koirat haukkuvat, alkaen aamu 6 ja ilta 22 saakka ja jopa kesäyötkin tauotta tai lähes tauotta ja myös ulisevat välillä ja reagoivat jokaiseen ääneen ja varjoon, niin sehän on oikeasti muille naapureille terveyshaitta ja kova stressin aiheuttaja. Luultavasti tätä ei moni lukija (aiempien aiheesta luettujen kommenttien perusteella) tiedä tai halua käsittää, mutta todellakin taustamelun (jatkuvana myös reippaasti alle 55 desibelin) on todettu aiheuttavan ihmisille sekä kuulohaittoja, verenpaineen nousua, uenttomuudesta aiheutuvia ongelmia ja stressiä, joka todellakin heikentää terveyttä monella tavalla.
Monet joutuvat valvomaan pienten lasten tai sairauksiensa vuoksi, mutta että vielä koirankin vuoksi. Monet tekevät raskasta vuorotyötä ja tulevat aamulla kotiin esim. klo 5. Pitäisi saada nukuttua, että jaksaa lähteä taas seuraavaan vuoroon, mutta kun se naapurin koira ulvoo, haukkuu, räyhää ja räksyttää sekä hyppii häkin aitaa vasten, jos naapuri erehtyy pihalle tai lintu lentää tai joku kävelee tontin ohi tai mitä tahansa ääntä, hajua tai liikettä se huomaakaan.
On paljon asuntoja, joissa ei ole koneellista ilmanvaihtoa, ja niissä tuulettaminen tapahtuu ikkunoiden tai ikkunoissa olevien korvausilma-aukkojen avulla, jolloin koiran räksytys todellakin kuuluu sisään asti. Sitä ei välttämättä peitä edes hyvät korvatulpat - kokemusta on.
Monilta muiltakin on jäänyt talo myymättä naapurin tai vähän kauempanakin olevan koiran haukkumisen vuoksi. Jotkut ovat suostuneet laskemaan talon hinnan hyvin alas, jotta ovat sen saaneet myytyä. Me löysimme hyvän talon aikoinaan, mutta emme sitä ostaneet naapurin koiran vuoksi - koira oli tosin kolmen talon päässä, mutta meteli oli hirveä. Löysimme tämän toisen hyvän talon, mutta parin vuoden kuluttua naapuriin muuttivat uudet asukkaat kera pihakoiran.
Varaston rakentamiseen tarvitaan naapureiden lupa, mutta koiranhäkin saa rakentaa ilman naapureiden lupaa. Varasto ei aiheuta metelihaittaa, mutta koira häkissä voi sen tehdä.
Kuinka tyhmiä ja itsekkäitä voi jotkut koiranomistajat olla? He pilaavat vuosiksi, jopa vuosikymmeniksi toisten ihmisten elämää ja alentavat asuinalueensa talojen arvoa todella paljon. Varmaan 20,000 € tulee meillekin maksamaan tuo naapuri ja hänen koiransa.
Eikö mitään ole tehtävissä. Jos meidän lapset pitäisivät tauotta noin kovaa meteliä klo 06.00 alkaen lähes klo 23 saakka, niin varmaan joku olisi jo soittanut poliisit ja sos.tädit paikalle monta kertaa. Kenelle me voimme soittaa?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol...jos minun naapurissa koira louskuttaisi 24/7 niin ei kyllä kovin kauaa :D
Uuu! Sohvasoturi on hurjana! Mitä tekisit? Kirjoittaisit uliviestin mammapalstalle? :D
Jo pelkästään lihapullilla saa paljon aikaan. Ja sille sinä et mahda mitään eikä kukaan voi todistaa asiaa. Oliko muuta kysyttävää?
No kysyn että miksi uhittelet nimettömänä perheille suunnatulla keskustelupalstalla? Oletko oikeasti noin helvetin nyhverö tossu että saat munasi pystyyn vain uhittelemalla anonyyminä netissä? Tulisikohan sittenkin oikeassa elämässä pitkin korvia jos koittaisit esittää yhtä kovaa jätkää kuin täällä anonyyminä?
Taisi osua arkaan paikkaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä pokkaa laittaa tuollaiset rakit kylmäksi, evvk. Tiedoksi koirankusettajille.
Mitä jos niillä koirankusettajilla onkin pokkaa laittaa sinut kylmäksi? You talk the talk! Do you walk the walk?
No jos koira haukkuu 24/7 jossain häkissä valvomatta niin eihän sitä tiedä, että mistä se myrkky tuli :D
Ihan miten vaan jonne. Jää sinä tänne uhoamaan voimafantasioitasi. Minä menen nukkumaan, huomenna on työpäivä.
Jos minuun kohdistetaan laitonta terroria niin käytän silloin laittomia vastakeinoja. Peli on tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä pokkaa laittaa tuollaiset rakit kylmäksi, evvk. Tiedoksi koirankusettajille.
Mitä jos niillä koirankusettajilla onkin pokkaa laittaa sinut kylmäksi? You talk the talk! Do you walk the walk?
No jos koira haukkuu 24/7 jossain häkissä valvomatta niin eihän sitä tiedä, että mistä se myrkky tuli :D
Ihan miten vaan jonne. Jää sinä tänne uhoamaan voimafantasioitasi. Minä menen nukkumaan, huomenna on työpäivä.
Dronella olen myös tiputellut rotanmyrkkyä räksyttäville koirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dronella olen myös tiputellut rotanmyrkkyä räksyttäville koirille.
+1 dronelle! Noitahan käytetään paljon myös Ukrainassa.
Vierailija kirjoitti:
Ampiaispesä , harrastat hunajan tekoa omalla pihalla.......
Kukko ja muutema kana pihalle
Hevonen hirnumaan pihalle 247.
Sirkkeli pihaan ja lautoja sirkkelöimään 247.
Naulapyssyllä nauloja ampumaan 247
Ruohonleikkuu vanhalla paskalla 247
Agrikaatti pörisemään joka rakin louskutuksesta ( vanha , väljä dieselkäyttöinen )
On se hurrrja
Mitä ihmeen vihervassareita nämä koiranrakastajat oikein ovat? Animalia?
AMPIAISEN KASVATUS.
LINTUJEN PESIMÄRAUHA 5KK , JOPA KUOLATURVAT PITÄVÄT TURPANSA KIINNI TAI SE VIEDÄÄN SAUNAN TAAKSE.
Koirankusettajat eivät ymmärrä sitä, että jos heidän koiransa takia joku ei saa nukuttua tai mielenterveys menee niin siitä ei paljon lait kiinnosta lopulta.
Vierailija kirjoitti:
AMPIAISEN KASVATUS.
LINTUJEN PESIMÄRAUHA 5KK , JOPA KUOLATURVAT PITÄVÄT TURPANSA KIINNI TAI SE VIEDÄÄN SAUNAN TAAKSE.
Ketään ei kiinnosta. Mene sinäkin vaan nukkumaan äläkä täällä yksiksesi uhoa.
Koirankusettajat eivät ymmärrä sitä, että jos heidän koiransa takia joku ei saa nukuttua tai mielenterveys menee niin siinä ei paljon lait kiinnosta lopulta.
24 khz , 200w vahvistin ja diskantti ei paljon maksa ja äkkiä laitettu.......häirintään vastataan häirinnällä.
Tai ukkosen jytinä 35hz.....subbari.
Jos olen ostanut talon 400 000 eurolla ja siitä naapurissa joku koira räksyttää 24/7 niin mitä ihan oikeasti luulette sille koiralle käyvän?
Ilmalämpöpumppu jossa vähän kuiva laakeri vouvaa 247.....
Betonimylly joka pyörittää muttereita 247.
Riikinkukko perhe pihaan
Koirakusettajat eivät ymmärrä muuta kuin voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ostanut talon 400 000 eurolla ja siitä naapurissa joku koira räksyttää 24/7 niin mitä ihan oikeasti luulette sille koiralle käyvän?
Miksi ostit talon etkä rakentanut sitä itse kuten oikeat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Tätä paskaa se on joka puolella, kun laki asettaa elukat ihmisten yläpuolelle. Eläimet saavat elämöidä, mutta voi heleveta jos ihminen huutaa jollekin julkisissa tilaoissa. Viedään pakkohoitoon. Koirat haukkuu joka päivä useita kertoja koko maassa. Ja meidän pitäisi se vaan hyväksyä. Vanha idioottimaninen laki.
Myös lasten meluamisesta on valitettu usein mutta sillepä ei voikaan mitään. Jatkuvasti haukkuva koira voi huonosti, tai ei ole lainkaan saanut koulutusta ja huolenpitoa. Se on sitä kun kuka vain voi ottaa koiran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä paskaa se on joka puolella, kun laki asettaa elukat ihmisten yläpuolelle. Eläimet saavat elämöidä, mutta voi heleveta jos ihminen huutaa jollekin julkisissa tilaoissa. Viedään pakkohoitoon. Koirat haukkuu joka päivä useita kertoja koko maassa. Ja meidän pitäisi se vaan hyväksyä. Vanha idioottimaninen laki.
Myös lasten meluamisesta on valitettu usein mutta sillepä ei voikaan mitään. Jatkuvasti haukkuva koira voi huonosti, tai ei ole lainkaan saanut koulutusta ja huolenpitoa. Se on sitä kun kuka vain voi ottaa koiran.
Siinä on se ero, että jokainen ihminen on ollut lapsi. Harva ihminen kehittyy koirasta ihmiseksi.
Ampiaispesä , harrastat hunajan tekoa omalla pihalla.......
Kukko ja muutema kana pihalle
Hevonen hirnumaan pihalle 247.
Sirkkeli pihaan ja lautoja sirkkelöimään 247.
Naulapyssyllä nauloja ampumaan 247
Ruohonleikkuu vanhalla paskalla 247
Agrikaatti pörisemään joka rakin louskutuksesta ( vanha , väljä dieselkäyttöinen )