miehillä seisoo joka aamu, naiset hoiteletteko ikinä miestänne arki aamuisin?
Terveillä miehillä seisoo joka aamu, kuulit oikein. Aivan joka aamu. Te naiset, hoiteletteko ikinä miestänne aamuisin? Vaikka myös teidän aloitteesta, kun huomaatte miehellänne seisokin.
Kommentit (61)
Ei edes nukuta samassa huoneessa. Eksän herätin silloin tällöin suihinotolla, oli hänelle mieluisa asia. Nykyiselle miehelle EI olisi. Melko seksitön liitto muutenkin eikä ole minusta kiinni, vaikkakaan nykyään en enää jaksa enkä yritä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies suostuisi ikinä hoiteluun aamulla. Arkena haluaa nukkua viimeiseen sekuntiin asti ennen kuin pitää lähteä töihin. Tällöinkin on puoliunessa ja vihainen.
Vapaapäivinä ei herää aamulla ja ei halua missään nimessä, että häntä herätetään. Herää joskus iltapäivästä.
Näin ollut aina. Ollaan oltu yhdessä kohta 30 v ja pari lastakin kasvatettu aikuisiksi.
Minun vaimo on vähän samanlainen. Arkisin nukkuu viimeiseen asti ja kun menen sitten herättämään, että pitäisi oikeasti lähteä töihin niin ensimmäinen sana on väsyttää yms. Sitten kun nousee niin on kuin perseelle ammuttu karhu.
Joskus kokeillut kun hän on sattunut viikonloppuna heräämään samaan aikaan niin pyytänyt kainaloon tai muuta niin onpahan tullut kiire nousta yhtäkkiä ylös vaikka sitä ennen onkin vaikka puoli tuntia katsellut puhelinta ja ilman kysymystäni olisi vielä sitä jatkanut. Sama tilanne illallakin, että jos pyytää kainaloon niin tuleekin kiire alkaa nukkumaan.
Eli eipä nykyisin paljoa aamuseksejä harrastella, iltaisinkin melko harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies suostuisi ikinä hoiteluun aamulla. Arkena haluaa nukkua viimeiseen sekuntiin asti ennen kuin pitää lähteä töihin. Tällöinkin on puoliunessa ja vihainen.
Vapaapäivinä ei herää aamulla ja ei halua missään nimessä, että häntä herätetään. Herää joskus iltapäivästä.
Näin ollut aina. Ollaan oltu yhdessä kohta 30 v ja pari lastakin kasvatettu aikuisiksi.
Minun vaimo on vähän samanlainen. Arkisin nukkuu viimeiseen asti ja kun menen sitten herättämään, että pitäisi oikeasti lähteä töihin niin ensimmäinen sana on väsyttää yms. Sitten kun nousee niin on kuin perseelle ammuttu karhu.
Joskus kokeillut kun hän on sattunut viikonloppuna heräämään samaan aikaan niin pyytänyt kainaloon tai muuta niin onpahan tullut kiire nousta yhtäkkiä ylös vaikka sitä ennen onkin vaikka puoli tuntia katsellut puhelinta ja ilman kysymystäni o
Tee siitä perseeseen naitu karhu.
Poikaystävällä on aina kivikova aamustondari. Hyväilen sitä mutta sitten yhtäkkiä hän haluaa käydä vessassa kun kuulemma kusettaa kauheasti ja tekee mieli seksiä yhtä aikaa. Mä nautin siitä näystä miten toinen kävelee penis pystyssä vessaan. Kuvittelen miten paljon sen tekee mua mieli. Tulee sitten takaisin mun viereen tai usein ihan suoraan päälle ja mä levitän jalkoja ja jatketaan yhdynnällä tai joskus kässärillä. Pystyy siis kai sit kusemaan noin kovana tai sit kovettuu heti uudestaan. En mä tiedä miehet on niin kiehtovia seisokkeineen! :D
Ai kauhee. Mun mies avaa aamulla peittonsa, vetää mun tyynyn viereensä ja laitta käteni kullilleen. Samoin laittaa oman kätensä pilluni päälle. Aivan mahtavaa, kyllä se siitä sitten lähteekin menemään oikeaan suuntaan, ja pian onkin posket punaisian ja olo omenainen.
Kokeilkaas tätä. aamu on sitten hyvin aurinkoinen!
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaimolla 26 vuoden aikana ollut minkäänlaista miemälenkiintoa aamu seisokkia kohtaan. Ihan hukkaan menee. M54
Lisäys tähän omaan tekstiin: poikkeus oli avioliiton ensimmäinen aamu, hääsviitissä. Sen jälkeen ollutkin hiljaisempaa :(
Mun miehellä alkaa työt hyvin paljon aiemmin kun mulla, mutta haluan herätä aina hetkeksi katselemaan kun hän nousee ylös aamuseisokkinsa kanssa. Komia on näky! Mielellään hoitelen hänet jo aamullakin ja nukun sitten tyytyväisenä vähän lisää, usein ei vaan ehdi, kun myöhästyisi töistään.
Pari aamua sitten vaimo lähdössä t.ihin ja veti piikareita jalkoihinsa. Minulla oli kalu kovana, joten kai kiinni ja työnsin sen pilluun ja laukesin pikaisesti. Hänellä oli niin kiire töihi, ettei ehtinyt peseytyä, vaan hieman pyyhki vessapaperillä. Sovittiin, että jatketaan neljän jälkeen, kun tulee kotiin. Voi miten pillu tuoksui ja maistui hyvälle ja tuntui liukkaalta. Oli mahtavan kiimaista seksi meillä molemmilla.
Jos aamuerektiota ei huomioida vähintään käsihoidolla, se on kyllä rakkauden ja luottamuksen loppu. Suihinotto paras jos ei itseä just silloin satu kiinnostamaan.
Hienoa, kun on miehellä terveet elintavat ja testotasot kohillaan, sitä pitää vaalia ja arvostaa! (tai yllättävän äkkiä Mies hankkii jonkun muun arvostamaan). <3
Vierailija kirjoitti:
Jollain teinipojilla varmaan seisookin hallitsematta aamuisinkin. Ei ole mikään aikuisten miesten juttu.
Kyllä vaan vielä on kovat stondikset tälläkin ikää aamuisin ja monesti herää yölläkin seisokkiin niin että välillä häiritsee.
M47
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos ei ole kiire töihin. Viikonloppuisin ja lomilla lähes joka aamu. Aamuseksi on kivaa. Mutta niin on päivä- ja iltaseksikin.
Onneksi molemmat edelleen halutaan, vaikka ikää jo on.
T. N 48
Ai että tuota ikää jo on ?😅
t. 68 v ja edelleen sujuu
Vierailija kirjoitti:
Ei edes nukuta samassa huoneessa. Eksän herätin silloin tällöin suihinotolla, oli hänelle mieluisa asia. Nykyiselle miehelle EI olisi. Melko seksitön liitto muutenkin eikä ole minusta kiinni, vaikkakaan nykyään en enää jaksa enkä yritä.
Haluaisitko ottaa suihin 33v mieheltä?
Tänä aamuna töihin herätessä vaimo runkkasi kalua ja sanoi että puratko paineet. Siitä levitti jalkansa, kalu sisään ja sorhasin kalun pohjaan. Sitten hän syötti vastaan ja laskin spermat sisään ja suukottelua. Vaimo meni myöhemmin töihin niin jäi sänkyyn spermat pillussa.
Eipä ole vaimo 20 vuoden aikana kertaakaan antanut minkäänlaista hoitoa sen paremmin aamulla, päivällä kuin illallakaan. Eipä silti, eipä anna minun hoidella itseäänkään.
Miehelläni on todella kova aamuerektio. Useinkin otan aamulla suihin kun hän on unessa vielä. Hän herää ja huikkaa, ihana olet. Vien asian loppuun ja nielen sperman. Itse haluan paremminkin illalla ja mieheni tietää sen ja rakastelee minua ihanasti. Toki saatan joinakin aamuina kiivetä ratsastamaan miehelläni ja saan pitkän ihanan orgasmin. Jasmine 38.
ANTAKAA SEN SAATANNNNAN KALUN SEISTÄ RAUHASSA SILLÄ SE ON ELIMISTÖN RESETTI"!
Jos nukkuttaisiin samassa osoitteessa niin varmasti hoitelisin!
Itse tykkään seksistä aamulla. Sen jälkeen on ihana fiilis koko päivän :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaimo 20 vuoden aikana kertaakaan antanut minkäänlaista hoitoa sen paremmin aamulla, päivällä kuin illallakaan. Eipä silti, eipä anna minun hoidella itseäänkään.
Siis olet elänyt 20 vasten tahtoasi ei-fyysisessä liitossa? Miksi?
Meillä aivan päin vastoin! Aamulla sen pitää tapahtua! Itse haluais joskus muulloinkin, halut herää vähän myöhemmin yleensä. Oltu yhdessä 35 v ja muutama vuosi mennyt näin
N 57