Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehillä seisoo joka aamu, naiset hoiteletteko ikinä miestänne arki aamuisin?

Vierailija
03.04.2025 |

Terveillä miehillä seisoo joka aamu, kuulit oikein. Aivan joka aamu. Te naiset, hoiteletteko ikinä miestänne aamuisin? Vaikka myös teidän aloitteesta, kun huomaatte miehellänne seisokin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "morning tree" ja enemänkin kehon health check kuin mikään haluaminen. 

Vierailija
22/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kylläkin morning wood

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehessä on varmaan joku vika sitten. En ole koskaan huomannut aamuisin mitään seisomisia.

Vierailija
24/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehessä on varmaan joku vika sitten. En ole koskaan huomannut aamuisin mitään seisomisia.

Miehen pitää käydä lääkärissä. Kyllä aamulla pitää olla kalun kankea, se kertoo siitä että testot on aamulla ylhäällä normaalisti. T: m 26 v

Vierailija
25/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain teinipojilla varmaan seisookin hallitsematta aamuisinkin. Ei ole mikään aikuisten miesten juttu.

Vierailija
26/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain teinipojilla varmaan seisookin hallitsematta aamuisinkin. Ei ole mikään aikuisten miesten juttu.

Kuuluu seisoa myös vanhemmalla, ei pelkästään teinillä...mutta ei sentään enää vanhuksella. T: m 26 v

Vierailija
27/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu seisoa myös vanhemmalla, ei pelkästään teinillä...mutta ei sentään enää vanhuksella. T: m 26 v

Mitään pohjaa väitteellesi ei ole. Kunhan jauhat jotain jostain kuulemaasi paskapuhetta. Sinun ikäiselläsi pikkupojulla toki vielä saattaa tiiti tojia aamuisin.

Vierailija
28/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään pohjaa väitteellesi ei ole. Kunhan jauhat jotain jostain kuulemaasi paskapuhetta. Sinun ikäiselläsi pikkupojulla toki vielä saattaa tiiti tojia aamuisin.

Älä ole kateellinen mun nuoruudelle. Voin etsiä sinulle lähteitä jos niitä vielä kaipaat. Ei taida sulla enää seisoa kun noin suutuit. T: m 26 v

Vierailija
29/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelisin🤤

Vierailija
30/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole kateellinen mun nuoruudelle. Voin etsiä sinulle lähteitä jos niitä vielä kaipaat. Ei taida sulla enää seisoa kun noin suutuit. T: m 26 v

Etsihän toki. Ei taida vaan ihan heti löytyä.

Vierailija
31/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa viikossa ja mies hoitelee mut

N64

Vierailija
32/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on seissyt aamulla muttei toistaiseksi koskaan ole vaimoni sitä hoidellut oma-aloitteisesti.

Naimisissa 30 v

Vierailija
33/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti on seissyt aamulla muttei toistaiseksi koskaan ole vaimoni sitä hoidellut oma-aloitteisesti.

Naimisissa 30 

Onko kuitenkin tullut hoideltua, vaikkei oma-aloitteisesti?

Vierailija
34/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut poju löytää lähteitä.

Vierailija
35/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina, ja niin tekee mieskin  mulle, monastikkin päivän aikana. Minä onnekas.

Oletteko homopari.

Vierailija
36/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies suostuisi ikinä hoiteluun aamulla. Arkena haluaa nukkua viimeiseen sekuntiin asti ennen kuin pitää lähteä töihin. Tällöinkin on puoliunessa ja vihainen.

Vapaapäivinä ei herää aamulla ja ei halua missään nimessä, että häntä herätetään. Herää joskus iltapäivästä.

Näin ollut aina. Ollaan oltu yhdessä kohta 30 v ja pari lastakin kasvatettu aikuisiksi.

Vierailija
37/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina, ja niin tekee mieskin  mulle, monastikkin päivän aikana. Minä onnekas.

Oletteko homopari.

Yli 40 vuotta yhdessä, 2 lasta, tai kuten arvaatte aiukuisia karvaperseitä jo, mutta ihania! Ja on yksi lapsenlapsikin, ihan.- Jos ollaan homoja naiian aika taitavia!

Vierailija
38/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsihän toki. Ei taida vaan ihan heti löytyä.

Tuossa heti nopeasti yksi lähde sinulle. T: m 26 v

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-heikot-aamuerektiot-voivat…

Vierailija
39/61 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille on olemassa suomenkieliset nimet. Kannattaa jättää se englanti pois, varsinkin jos sitä ei osaa.

Vierailija
40/61 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vaimolla 26 vuoden aikana ollut minkäänlaista miemälenkiintoa aamu seisokkia kohtaan. Ihan hukkaan menee. M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan