miehillä seisoo joka aamu, naiset hoiteletteko ikinä miestänne arki aamuisin?
Terveillä miehillä seisoo joka aamu, kuulit oikein. Aivan joka aamu. Te naiset, hoiteletteko ikinä miestänne aamuisin? Vaikka myös teidän aloitteesta, kun huomaatte miehellänne seisokin.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Se on "morning tree" ja enemänkin kehon health check kuin mikään haluaminen.
Se on kylläkin morning wood
Mun miehessä on varmaan joku vika sitten. En ole koskaan huomannut aamuisin mitään seisomisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehessä on varmaan joku vika sitten. En ole koskaan huomannut aamuisin mitään seisomisia.
Miehen pitää käydä lääkärissä. Kyllä aamulla pitää olla kalun kankea, se kertoo siitä että testot on aamulla ylhäällä normaalisti. T: m 26 v
Jollain teinipojilla varmaan seisookin hallitsematta aamuisinkin. Ei ole mikään aikuisten miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jollain teinipojilla varmaan seisookin hallitsematta aamuisinkin. Ei ole mikään aikuisten miesten juttu.
Kuuluu seisoa myös vanhemmalla, ei pelkästään teinillä...mutta ei sentään enää vanhuksella. T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu seisoa myös vanhemmalla, ei pelkästään teinillä...mutta ei sentään enää vanhuksella. T: m 26 v
Mitään pohjaa väitteellesi ei ole. Kunhan jauhat jotain jostain kuulemaasi paskapuhetta. Sinun ikäiselläsi pikkupojulla toki vielä saattaa tiiti tojia aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään pohjaa väitteellesi ei ole. Kunhan jauhat jotain jostain kuulemaasi paskapuhetta. Sinun ikäiselläsi pikkupojulla toki vielä saattaa tiiti tojia aamuisin.
Älä ole kateellinen mun nuoruudelle. Voin etsiä sinulle lähteitä jos niitä vielä kaipaat. Ei taida sulla enää seisoa kun noin suutuit. T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole kateellinen mun nuoruudelle. Voin etsiä sinulle lähteitä jos niitä vielä kaipaat. Ei taida sulla enää seisoa kun noin suutuit. T: m 26 v
Etsihän toki. Ei taida vaan ihan heti löytyä.
Kyllä, monta kertaa viikossa ja mies hoitelee mut
N64
Monesti on seissyt aamulla muttei toistaiseksi koskaan ole vaimoni sitä hoidellut oma-aloitteisesti.
Naimisissa 30 v
Vierailija kirjoitti:
Monesti on seissyt aamulla muttei toistaiseksi koskaan ole vaimoni sitä hoidellut oma-aloitteisesti.
Naimisissa 30
Onko kuitenkin tullut hoideltua, vaikkei oma-aloitteisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut poju löytää lähteitä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina, ja niin tekee mieskin mulle, monastikkin päivän aikana. Minä onnekas.
Oletteko homopari.
Ei mun mies suostuisi ikinä hoiteluun aamulla. Arkena haluaa nukkua viimeiseen sekuntiin asti ennen kuin pitää lähteä töihin. Tällöinkin on puoliunessa ja vihainen.
Vapaapäivinä ei herää aamulla ja ei halua missään nimessä, että häntä herätetään. Herää joskus iltapäivästä.
Näin ollut aina. Ollaan oltu yhdessä kohta 30 v ja pari lastakin kasvatettu aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina, ja niin tekee mieskin mulle, monastikkin päivän aikana. Minä onnekas.
Oletteko homopari.
Yli 40 vuotta yhdessä, 2 lasta, tai kuten arvaatte aiukuisia karvaperseitä jo, mutta ihania! Ja on yksi lapsenlapsikin, ihan.- Jos ollaan homoja naiian aika taitavia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsihän toki. Ei taida vaan ihan heti löytyä.
Tuossa heti nopeasti yksi lähde sinulle. T: m 26 v
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-heikot-aamuerektiot-voivat…
Vierailija kirjoitti:
Näille on olemassa suomenkieliset nimet. Kannattaa jättää se englanti pois, varsinkin jos sitä ei osaa.
Eipä ole vaimolla 26 vuoden aikana ollut minkäänlaista miemälenkiintoa aamu seisokkia kohtaan. Ihan hukkaan menee. M54