Miten suhtaudut kun lapsi syö yhden vesimelonin palan 30€ brunssilla
Meillä siis kävi näin, 30€ oli yli 12v hinta eikä suostunut syömään kuin thden vesimelonin palan
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, jos vanhempi ei tuon vertaa tunne lastaan.
Tällä kommentoijalla tuskin on lapsia.
Kyllä vanhemman pitäisi tietää millainen syöjä lapsi on ja kannattaako tuollainen buffa. Tiedän lapseni kavereistakin sellaiset syöjät joiden kanssa ei kannattaisi mennä tuollaiseen buffettiin.
Ei ole noin yksinkertaista, esim rakastaa lihapullia ja uuniperunoita ja jätskiä ja mitään moista ei suostunut maistamaan edes. En voinut arvata mistään. No täytyy jättää tästä lähin kotiin pelaamaan ja einespizza jääkaappiin.
Ite nuoren sinne veit! Olisit kysyny maistuuko brunssi. Minä en edes tiedä, mihin aikaan brunssi syödään tai mitä tarjotaan brunssilla. Ja oon 54v! En kuulu hienosto kansaan.
Tätä tarkoittaa sanonta "ei se ole hullu, joka pyytää vaan se, joka maksaa." Miksi edes maksoit brunssin lapselle, josta tiesit, että ei syö?
Suurin ongelma ei todellakaan ole 30€ vaan se, että tuon ikäinen lapsi ei suostu syömään muuta. Onko muitakin autismin oireita?
Olen lapset koulinnut kotona siihen malliin etteivät julkisella paikalla vanhempiaan kyseenalaista. Pelkkä katse riittää pelleilyn lopettamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin turpaan niin että tukka lähtee. Ja saa maksaa työllään vahingot.
Etkä antaisi, persuloidi. Kunhan uhoat
Kysyitkö edes lapseltasi, että onko hänellä nälkä?!
Vierailija kirjoitti:
Lapset kannattaa totuttaa ravintolassa käymiseen jo pienestä pitäen. Samalla tulee käytös-ja tapatietous tutuksi. Lapseni sai aina itse valita annoksensa, sai jo alle kouluikäisenä. Kävimme fine dining paikoissa. Ymmärsi heti, että nyt saa jotakin oikein erikoista ja hyvää osakseen.
Jos ei ole nälkä niin sitten ei ole. Sun leuhkimisesi ei muutenkaan kiinnosta ketään
Riippuu ap täysin siitä, oliko lapsella ylipäätään nälkä tai halua syödä brunssia. Kysyitkö lapseltasi, onko hänellä nälkä?
Vierailija kirjoitti:
Ite nuoren sinne veit! Olisit kysyny maistuuko brunssi. Minä en edes tiedä, mihin aikaan brunssi syödään tai mitä tarjotaan brunssilla. Ja oon 54v! En kuulu hienosto kansaan.
Mikä ihmeen hienostokansa? Ota selvää mitä brunssilla tarjotaan ja milloin niin ei tarvitse ruveta marttyyriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen hienostokansaan brunssilla käyvät kuuluvat? Me ihan taviskansaan kuuluvat olemme käyneet lauantaibrunssilla tai aamiaisella ensin lasten, nykyisin lastenlastenkin kanssa. 30 vuotta sitten oli vain muutamia paikkoja kuten Fazer ja Ekberg. Sittenhän tuli oikein brunssibuumi.
Lastenlasten kanssa buffabrunssit ovat parhaita, koska on kaikkea, mitä valita. Eilenkin ottivat mieleisiään ruokia ja maistelivat montaa lajia.
Googlettakaa vaikka ravintola Oivan ja Kaartin brunssilistat. On syötävää jokaisern makuun.
Itse tykkään nykyään lautasaamiaisista, jos olen miehen kanssa kahdestaan. Cafe Aalto ja Tin tin tango olivat kahden viimeisen lauantain aamiaispaikat.
Brunssit ovat parhaita paikkoja opettaa lapsille eri Makuja. Pieninkin vasta 1v pisteli suuhunsa lautaselle laitettuja katkarapuja, uunijuureksia, kananpaloja, hedelmiä, brie kirsikkahillon kanssa maistui myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei lähde seuraavalla mukaan.
Ei olisi nytkään halunnut mutta pakotettiin, onko se paha?
Ap
Pakotettu mukaan? Ja vielä pitää ihmetellä miksi kapinoi.
Olin just tällainen lapsi. Edelleenkään ei kiinnosta brunssit tai seisovat pöydät.
Hoikka 56 v.
Ei maaseudulla ole cafe ekbergiä yms, vain abc buffa
Aattelisin että vanhempien ruoka maksoi sitten 45€ per naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hienostokansa? Ota selvää mitä brunssilla tarjotaan ja milloin niin ei tarvitse ruveta marttyyriksi.
Vit-tu tässä mitään marttyyriä esitetä! Tais mennä hienostokansa ihon alle. Eli vastaa, mihin aikaan brunssi syödään? Minä en tiedä! Minä tiedän mitä Rax tai pizzapuffa tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen hienostokansaan brunssilla käyvät kuuluvat? Me ihan taviskansaan kuuluvat olemme käyneet lauantaibrunssilla tai aamiaisella ensin lasten, nykyisin lastenlastenkin kanssa. 30 vuotta sitten oli vain muutamia paikkoja kuten Fazer ja Ekberg. Sittenhän tuli oikein brunssibuumi.
Lastenlasten kanssa buffabrunssit ovat parhaita, koska on kaikkea, mitä valita. Eilenkin ottivat mieleisiään ruokia ja maistelivat montaa lajia.
Eli mikä BRUNSSI?
Ajattelin asian niin että ehkei kovin paljoa syö mut jotain ruokaa kuitenkin ja jälkkäriksi karkkibuffa, kakkubuffa ja itse tehty gelatobaari n. 10 eri makuista jäätelöä. Ajattelin että näitä kun vähän maistelee niin olis itselle riittänyt ettei olis harmittanut. Ei edes koskenut karkkibiffaan/kakku tai jätskibuffaan. Onneksi ei ollut ton kalliimpi brunssi. Mietin vaan et 12v vois kyl vielä syödä lastenhinnalla mut vaan alle 12v lastenhinnalla.