Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luin juuri somesta kuinka eräs mies menetti yksi kerrallaan koko perheensä

Vierailija
03.04.2025 |

Vaimonsa ja lapsensa.

Ihan hirveä tilanne, en voi edes kuvitella.

Oli vaan pakko tulla tänne palstalle ravistelemaan teitä muitakin, että kuinka turhista asioista me valitetaankaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin äitin joka menettää kaikki 4 lastaan samaan periytyvään sairauteen, kaksi on jo mennyt. 

Vierailija
2/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen oma äiti tai isä vielä elossa. Tai sukua. Mitään tukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä törmäsin äitin joka menettää kaikki 4 lastaan samaan periytyvään sairauteen, kaksi on jo mennyt. 

Näiden uutisten jälkeen aina pysähtyy häpeämään omia turhia valituksiaan. Ja kuinka äkkiä sitä sortuu sitten kuitenkin uudestaan murehtimaan aivan typeriä asioita... Ihminen on käsittämättömän hölmö ja lyhytnäköinen.

Ap

Vierailija
4/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö puolet on keksittyjä

Vierailija
5/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö puolet on keksittyjä

Tämä on ihan tosi. Valitettavasti. 

Ap

Vierailija
6/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon minua ahdistaa aihe.

Vierailija
7/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä juoksussa menetät perheesi.. tai kuolet.

Niin se menee.

T: kevätmasennus

Vierailija
8/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden uutisten jälkeen aina pysähtyy häpeämään omia turhia valituksiaan. Ja kuinka äkkiä sitä sortuu sitten kuitenkin uudestaan murehtimaan aivan typeriä asioita... Ihminen on käsittämättömän hölmö ja lyhytnäköinen.

Ap

Miksi? Tuollainen surujen tai vastoinkäymisten vertailu on tosi turhaa, koska eihän ne oikeastaan liity mitenkään toisiinsa. Ei ole perheensä menettäneeltä pois jos joku toinen valittaa ongelmista vanhempiensa tai muiden läheistensa kanssa. Lisäksi, se perheensä menettänytkinnvoi valittaa kaikenlaisista asioista.

Vierailija
9/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
10/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä?

Vierailija
11/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on sitten kai ollut helppo elämä, ja olet kitissyt turhasta.

Minä ajattelen noista, että en näköjään ole ainut, jolle sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
12/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastut, vanhenet, menetät kaiken rakastamasi, kuolet. Näin sanoi jo Buddha. 

Vierailija
13/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin yks sukulainen. Ensin vaimonsa, sitten parikymppisen vanhemman lapsensa, ja toisen lapsensa, kun tämä oli viisikymppinen. Samoin yksi perhetuttu: ensin miehensä, kun lapset olivat pieniä, sitten molemmat parikymppiset lapsensa yhtä aikaa.

Vierailija
14/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän miehen joka menetti perheensä yksi kerrallaan, sitten menehtyi itse kun oli mennyt uusiin naimisiin, jäi vaimo ja pieni lapsi. 

Tiedän myös miehen joka menetti onnettomuudessa vaimon, kaksi pientä lasta ja appivanhempansa. Oli kuullut asiasta uutisista jo ennen kuin poliisi ehti ovelle, oli arvannut että on hänen perheensä. 

Mutta mikä sinä olet sanomaan mikä kellekin on turhasta valittamista? 

Vierailija
15/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen menettänyt monia perheenjäseniä.

Vierailija
16/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän tämän! Oli ihan kauhea juttu.😢

Vierailija
17/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen pari kk vellonut niin mustassa suossa ja se vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, koska muutos joka sen aiheuttaa tulee tapahtumaan, että en jaksaisi YHTÄÄN tuota tyyli kuinka jonkun vaikeus tai suru menee jonkun toisen vaikeuden tai surun "yli" ja ohi. Ei niitä voi arvottaa ja jokaisella on ns oikeus ja lupa surra ihan sitä mitä suree. Jokaisella on myös omat taustansa ja lähtökohtansa ja elämänkokemuksensa siellä asioiden taustalla ja vaikuttamassa siihen kuinka ja miten mihinkin suhtautuu ja miten sen kokee, olankohautuksella vaiko jotrnkin muuten.

Itse menetän erään perheeni jälkeen tärkeimmän ja merkityksellisimmän asian kesän alkuvaiheessa, asian joka ylläpitänyt mm mielenterveyttäni ja pitänyt myös oravanpyörässä mukana, jatkosta ei mitäön tietoa. Nukun 1-5h/yössä, itken useaan kertaan päivässä, asia pyörii painamassa mieltäni 24/7, heti kun silmät aamulla avaan, jos olen nukkunut ja viimeisenä mielessä illalla. En todellakaan tiedä miten eteenpäin, näen pelkkää mustaa. Suren aivan helvetisti. Ja pelkään tulevaa. Ahdistuskohtauksiakin ilmennyt.

Vierailija
18/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman. Vaimon kuolinsyy ei selvinnyt. Ilmeisesti itsemurha.

Vierailija
19/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin saman. Vaimon kuolinsyy ei selvinnyt. Ilmeisesti itsemurha.

Minä käsitin, että kuoli johonkin sairauteen, syöpä tms. 

Ap

Vierailija
20/40 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehtyihän tässä muutama aika sitten yhdessä kolarissa perheen kaikki lapset ja ilmeisesti ainoa lapsenlapsi.