Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autohäpeä

Vierailija
03.04.2025 |

Tunteeko kukaan autohäpeää omasta menopelistään?

Mulla 20 vuotta vanha kiesi, tietysti oma ja maksettu. Hyvin palvellu, halvat kilometrit, talven tomut sisällä, ruostetta lokasuojassa. En kehdannut tarjota kyytiä työpaikan vieraille vaikka samassa firmassa ollaan. Olin helpottunut kun saivat kyydin toiselta kollegalta.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään häpeää. Ajan 17 vuotta wanhalla autolla ja niin aion ajaa edelleenkin. Ei hävetä tipan tippaa. 

Vierailija
2/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vielä tarvitse tuntea häpeää, premiumauto, ajanut  n  150 th km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain auto. Pääasia, että on turvallinen ja toimii hyvin!

Vierailija
4/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, herranjestas. Mulla tosin vasta rippikouluiän juuri ylittänyt kippo, mutta helman ruosteet (paikatut) tekevät siitä lähes museoikäisen näköisen :D

Halpaa ajoa, pieniruokainen ja pienet maksut, edullinen korjata pajalla jos tarvis ja jos jotain isompaa tulee niin menee paaliin. Ajan sen verran lyhyttä matkaa että kriteerinä autolle on suht. luotettava, ulkonäöstä viis.

Vierailija
5/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalatelija

Vierailija
6/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeilet. Olet idiootti. 

Vierailija
7/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ajaa bemarilla, koska ihmisten asenteet on mitä on. Vaikka olen pirun tarkka liikenteessä. No miksi sitten ajan sillä? Koska eukko välttämättä sen halusi ja tahdoin tehdä mieliksi.

Vierailija
8/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kokee autohäpeää minun autoistani. Autoja mulla on neljä, vanhin on 40v, tuorein on 6v (jolla vaimo ajaa). Näiden arvo muutamasta satasesta jokuseen tonniin per kpl.

Aina saa kuulla narinaa, miksei meillä ole sähköautoa tai työsuhdeautoa, kun kaikkien kaverien miehillä on. Vaikutetaan köyhiltä ymym.

Vaimolle olen tähän vastannut, että minä kuljen mielelläni pieruverkkareissa ja turvakengissä ja ajan vanhoilla paskoilla autoilla. Ei ahdista pätkän vertaa vaikka luulevat köyhäksi.

Mulle riittää se tieto, että ulkoisesta statuksesta huolimatta tienaan selvästi enemmän kuin nämä työsuhdeautoillaan elvistelevät audimiehet.

Vierailija
9/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton takapenkillä on siitetty vaimokin viis kertaa.

Tahrat on istuimensuojassa aiemman omistajan koiran perseestä peräsin.

On meinaan luottopeli.

Hitsaillaan aina reiät umpeen, nii leiman saa.

Vähällä ajulla, n, 587000 km mittarissa vain.

T. Taisto Hagert

Vierailija
10/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi tuntisin? Perus pieni Opel Corsa jolla ehdin paikasta toiseen enkä ole teiden tukkeena. 

Vierailija
11/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Auton vaihto uudempaan ei tällä hetkellä onnistu, koska menoja piisaa muutenkin. 

Joka paikassa näkee ihmisillä uudenkarheat autot, taitaa niistäkin velkaa olla -en tiedä.

Ei tässä maassa tavallisella työnteolla pääse rikastumaan niin että olis varaa parempaan, kaikki verotetaan kuoliaaksi.

-ap

Vierailija
12/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton takapenkillä on siitetty vaimokin viis kertaa.

Tahrat on istuimensuojassa aiemman omistajan koiran perseestä peräsin.

On meinaan luottopeli.

Hitsaillaan aina reiät umpeen, nii leiman saa.

Vähällä ajulla, n, 587000 km mittarissa vain.

T. Taisto Hagert

Eli onko tuo entisen omistajan koira siis nykyinen vaimosi, vai onko kyseinen koira vaimosi siittäjä?

T. Kaaleen jeeno

Vierailija
13/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Mieluusti ajelen 26 vuotta vanhalla autollani. Se miellyttää omaa silmääni ja sillä on hauska ajaa. Hauskaa sen penkeillä on pidetty muutenkin..

Vierailija
14/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti ajaa Teslalla, mutta laitoin sen seisontaan ja liisasin Minin vuodeksi.

Vierailija
15/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vain sano että kutsut audiasi premiumiksi? Niissä on kaikkein tolloimmat kuskit.

Vierailija
16/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää ajaa bemarilla, koska ihmisten asenteet on mitä on. Vaikka olen pirun tarkka liikenteessä. No miksi sitten ajan sillä? Koska eukko välttämättä sen halusi ja tahdoin tehdä mieliksi.

Isolla bemarilla minäkin ajan, eikä mitään syytä hävetä. Ihmisten ajatukset  on niiden omia murheita, ei minun

Täälläpäin bemuja on aika paljon, pks

Mukava auto ajaa, ilmajouset ja kaikkea kivaa.Turvallinen

Vierailija
17/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Auton vaihto uudempaan ei tällä hetkellä onnistu, koska menoja piisaa muutenkin. 

Joka paikassa näkee ihmisillä uudenkarheat autot, taitaa niistäkin velkaa olla -en tiedä.

Ei tässä maassa tavallisella työnteolla pääse rikastumaan niin että olis varaa parempaan, kaikki verotetaan kuoliaaksi.

-ap

Kyllä varaa olisi uudempaan mutta ei ole tarvetta ostaa uutta autoa kun vanhalla pääsee yhtälailla eteen ja taaksepäin. 

Vierailija
18/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille uusi auto sitten henki ja elämä maksoi mitä maksoi ja lähinnä kaikki tutut ajaa sillä millä sitten tulee toimeen kunhan pysyy vielä jotenkin tuoreena.

Vierailija
19/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Älä nyt hulluja puhu. Vaihda vanhempaan. Minulla on tuossa pihalla 1970 vuoden auto. Toimii paremmin kuin nykyaikaiset tietokoneromut. M39

Vierailija
20/50 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vain sano että kutsut audiasi premiumiksi? Niissä on kaikkein tolloimmat kuskit.

En toki, kun ei ole Audi, on astetta fiinimpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi