Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yrittänyt tällä viikolla kertoa raskaudestani (jo puoliväli!) usealle kaverilleni

Vierailija
03.04.2025 |

Olen pyytänyt spahan, ei osannut ostaa lippua

Olen pyytänyt viikonloppulomalle, ei pääse kun ei pe töistä lähtemään klo 15, ei ehdota mitään muutakaan

Olen pyytänyt aamiaiselle, ei pääse

Olen pyytänyt lounaalle, pääsi ja puhui omasta lapsestaan taukoamatta

Olen pyytänyt ulos syömään, vastaa (hitaasti) että ilmoittaa huomenna (ja ilmoittaa että meneekin jonnekin muualle)

Yksi kaveri sopi tapaamisen

Jätetään sitten ilmeisesti meidän kuulumiset kertomatta, kun puoleen vuoteen ei meitä kutsuta minnekään eikä kutsuttaessa tulla paikalle. 

Voimaton

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit kertoa asiasi vaikka tekstiviestillä tai puhelulla. Ei tarvitse tuollaista showta yrittää järjestää ja sitten olla naama norsunvtulla kun kukaan ei jaksa siihen tarttua. 

Ilman showta ei pääse huomion keskipisteeksi keräämään sitä huomiota

Pitäiskö tehdä jo ennakoiva lasu, kun tulevan lapsen äippä selkeästi kärsii nars.pers.häiriöstä?

Vierailija
62/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, neljäs kuukausi menossa.

Vinkki: copy edellinen lause ja lähetä se kavereillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
64/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa kirjoittaa WA-viestiä?

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Vierailija
65/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi pelkästään kiusallista, että pitäisi mennä jonnekin spahan kuulemaan, että joku on raskaana. Pitäisikö sitä sitten jauhaa koko kylpyläkäynti vai miten? Ei kyllä kiinnostaisi. Fanfaarejako odotat vai mikä ajatus tuossa on?

Tämä. Spa:ssa:

ap - Olen raskaana.

Kaveri. -Voi vitsi, onnittelut. 

(kiusaantunut hiljaisuus).

Vierailija
66/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kai sitä nykyajan ääretöntä itsekeskeisyyttä. Minä minä minä ja minun asiat. Huomaa kyllä niistä lapsistakin, joita tällaiset vanhemmat kasvattavat. 

Ei sinun raskausuutisesi niin iso tapaus ole kellekään kaverillesi, että siitä pitäisi tuollaista numeroa tehdä. Ihan omituista, että sitä pitäisi lähteä kertomaan jonnekin kylpylään - tai spahan jos nyt haluat ehdottomasti yrittää hienostella ja käyttää muunkielistä sanaa.

Niin tämän ketjun vastaukset ja Apn ns kaverien toiminta ovat juuri tätä ääretöntä itsekeskeisyyttä. Kännykällä vahditaan toisten tekemisiä, mutta kun joku ystävällisesti kutsuu tapaamiseen, ei tulla, ei vastata ja sitten haukutaan netissä. Sinun vastaus on ääretöntä itsekeskeisyyttä. 

Vierailija
67/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kai sitä nykyajan ääretöntä itsekeskeisyyttä. Minä minä minä ja minun asiat. Huomaa kyllä niistä lapsistakin, joita tällaiset vanhemmat kasvattavat. 

Ei sinun raskausuutisesi niin iso tapaus ole kellekään kaverillesi, että siitä pitäisi tuollaista numeroa tehdä. Ihan omituista, että sitä pitäisi lähteä kertomaan jonnekin kylpylään - tai spahan jos nyt haluat ehdottomasti yrittää hienostella ja käyttää muunkielistä sanaa.

Niin tämän ketjun vastaukset ja Apn ns kaverien toiminta ovat juuri tätä ääretöntä itsekeskeisyyttä. Kännykällä vahditaan toisten tekemisiä, mutta kun joku ystävällisesti kutsuu tapaamiseen, ei tulla, ei vastata ja sitten haukutaan netissä. Sinun vastaus on ääretöntä itsekeskeisyyttä. 

Tämä

Vierailija
68/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita viestiä kavereillesi, ja sillä selvä. 

Vierailija
69/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on itsekäs vastaus tämä. Tietenkin toisten astutuksessa myötäeletään ja tuetaan. Jos ei elinkelpoista maapalloa saakaan järjestettyä niin edes rahaa. Sille on aina käyttöä. Ihan normaalia ainakin ennen ollut että iso numero nostetaan itselle tärkeistä asioista ja muut luovuttavat silloin rahaa/lahjoja.

Vierailija
70/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Ap itse kertoo, ettei ole nähnyt kavereita pitkään aikaan, mutta haluaa juuri nyt tällä viikolla tavata heidät. Oliko ap missään yhteydessä näihin kavereihin sitä ennen? Miksi heidän pitäisi irrota lomalle juuri sillä viikolla, kun ap saa päähänsä olla yhteydessä?

Omassa kaveripiirissäni tapaamisia sovitaan usein viikkojen päähän, koska kaikilla on paljon menoja. En todellakaan lähtisi ex tempore tänä tai ensi viikonloppuna viikonloppulomalle yhtään minnekään jos kaveri nyt ehdottaisi.

Vierailija
71/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on kysynyt tällä viikolla kuutta kaveria, joista kaksi on suostunut, kumpikin lounaalle/syömään. Vähemmän yllättäen muut ei ole suostuneet spahan tai viikonloppulomalle, mutta kuka muka olisi suostunut niin kalliiseen tapaamiseen?

Mikä tässä oli ongelma? Ettei kaikki päässeet juuri sillä viikolla kun ap olisi halunnut nähdä?

Vierailija
72/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä, niin ehtivät järjestää sulle baby shower kutsut

Vierailija
73/75 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa kirjoittaa WA-viestiä?

Tuntuu oudolta ettei olla puoleen vuoteen tekemisissä, niin paiskata tekstarilla tälläinen meille tärkeä asia

Teille tärkeä, muille yhdentekevä. Onhan noita lapsia maailmassa. Et ehkä olekaan niin uniikki kuin luulet.

Vierailija
74/75 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin aloittajaa, varsinkin jos vauva on esikoinen, olisi ihana jakaa uutinen ystävien kanssa ja saada vinkkejä niiltä, joilla on jo lapsia itsellä. Ihmettelen, ettei ystävä ehdi lounaalle tai kahville piipahtaa ja istua pari tuntia rupattelemassa. Onnea ap vauvan  johdosta tosi paljon! 

Ap kertoo, ettei niitä kutsuta mihinkää ja kun ne itse kutsuu kylään kukaan ei tule. Mistähän se johtuu? ))

Vierailija
75/75 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ap omaa elämää. Kerrot tekstarilla, kun lapsi syntyy. Sitten et varsinkaan enää ehdi tavata ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän