Olen yrittänyt tällä viikolla kertoa raskaudestani (jo puoliväli!) usealle kaverilleni
Olen pyytänyt spahan, ei osannut ostaa lippua
Olen pyytänyt viikonloppulomalle, ei pääse kun ei pe töistä lähtemään klo 15, ei ehdota mitään muutakaan
Olen pyytänyt aamiaiselle, ei pääse
Olen pyytänyt lounaalle, pääsi ja puhui omasta lapsestaan taukoamatta
Olen pyytänyt ulos syömään, vastaa (hitaasti) että ilmoittaa huomenna (ja ilmoittaa että meneekin jonnekin muualle)
Yksi kaveri sopi tapaamisen
Jätetään sitten ilmeisesti meidän kuulumiset kertomatta, kun puoleen vuoteen ei meitä kutsuta minnekään eikä kutsuttaessa tulla paikalle.
Voimaton
Kommentit (75)
Sun kaverit eivät tiedä, että aiot kertoa jotain tärkeää. Mistä he sen voisivat aavistaa? Jos muutenkin olette melko vähän tekemisissä keskenänne, niin ei kai sitä voi nytkään olettaa, että he innostuisivat ehdotuksistasi sen kummemmin.
Olit kutsunut spa:han, vaikka olet raskaana?
Jos ette puoleen vuoteen ole olleet tekemisissä, niin miksi edes kerrot? Jatkossa tuskin näette lainkaan, sosiaalinen elämä vaikeutuu huomattavisti lastin saannin jälkeen (yleensä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa WA-viestiä?
Tuntuu oudolta ettei olla puoleen vuoteen tekemisissä, niin paiskata tekstarilla tälläinen meille tärkeä asia
Mun mielestä taas tuntuu oudolta että jos ei olla puoleen vuoteen tekemisissä, niin toinen suuttuu jos ei pysty yhtäkkiä jäjestämään itseään saman viikon aikana kysytylle viikonloppulomalle.
Sinulla on varmaan jotkut ennakko-odotukset siitä, miten he reagoisivat raskaus-uutiseen, tsodotat että he sanoo jotain yleviä sanoja ja onnitteluja. Ja koskaan ei tiedä miten toinen reagoi.
Laita ensin koko porukalle viesti, jossa kerrot asian. Katsot sitten millaisia vastauksia tulee ja toimit jatkossa sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Laita ensin koko porukalle viesti, jossa kerrot asian. Katsot sitten millaisia vastauksia tulee ja toimit jatkossa sen mukaisesti.
Ei tämä ole mikään toisensa tunteva porukka
Onpa epäempaattisia vastauksia ja ihmisiä
täällä! Hyvä ajan kuvaus. Kyllä minä ainakin menisin jos kaverini useamman kerran pyytäisi. Jos en pääsisi, ehdottaisin jotain muuta
Ei ystäviä oo olemassa. Eikä kavereitakaan.
Mikset voi kertoa asiaa viestillä? Etenkin jos ystävilläsi on itsellään perhettä, voi olla vaikeaa järjestää kaiken maailman spa-reissuja yhtäkkiä. Jos itselläni olisi nyt mahdollisuus ajan puolesta spa-päivään tai viikonlopulomaan, lähtisin sinne todennäköisesti mieheni kanssa enkä jonkun kaverin, jota näin viimeeksi aikoja sitten.
No kutsu minut iltapalalle niin kuuntelen vaikka aamun asti uutisiasi. t. romanttinen mies.
Ei hitto mä repeen tälle alotukselle ja hyville kommenteille. Oon väsynyt ja töissä,hetken istuminen jatkuvalta liikkumiselta. 😆😆
Epäempaattisia ja itsekeskeisiä kavereita
Vierailija kirjoitti:
täällä! Hyvä ajan kuvaus. Kyllä minä ainakin menisin jos kaverini useamman kerran pyytäisi. Jos en pääsisi, ehdottaisin jotain muuta
Huvittavaa. Et ole itsekään kovin empaattinen, jos et ymmärrä, että tässä taloudellisessa tilanteessa moni ei yksinkertaisesti voi lähteä viikonloppulomalle, spahan tai ulos syömään. Etenkään jos on asuntolainaa ja ruokittavia suita, monilla on talous tosi tiukilla!
Monilla on myös ajankäytön suhteen muun elämän luomia rajoitteita. Silloin joutuu priorisoimaan, ja kun AP ei kerran ole kertonut haluavansa juhlia jotain tärkeää, mistä kavereiden pitäisi tietää, että kaikista tarjolla olevista menoista juuri tämä on tärkeä?
AP, kerro viestillä ja ehdota sitten, että menisitte juhlimaan jotenkin, vaikka kahville.
Vierailija kirjoitti:
Epäempaattisia ja itsekeskeisiä kavereita
Kuten myös joku idiootti Provo kirjoitellut nämä vastaukset
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä uutistako ei voi kertoa ilman spata, aamiaista, lounasta, viikonloppulomaa tai ulkona syömistä?!
Pitää luoda special moment.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa. Et ole itsekään kovin empaattinen, jos et ymmärrä, että tässä taloudellisessa tilanteessa moni ei yksinkertaisesti voi lähteä viikonloppulomalle, spahan tai ulos syömään. Etenkään jos on asuntolainaa ja ruokittavia suita, monilla on talous tosi tiukilla!
Monilla on myös ajankäytön suhteen muun elämän luomia rajoitteita. Silloin joutuu priorisoimaan, ja kun AP ei kerran ole kertonut haluavansa juhlia jotain tärkeää, mistä kavereiden pitäisi tietää, että kaikista tarjolla olevista menoista juuri tämä on tärkeä?
AP, kerro viestillä ja ehdota sitten, että menisitte juhlimaan jotenkin, vaikka kahville.
Talous niin tiukilla ettei pysty kavereita nähdä? jep jep
Vierailija kirjoitti:
Voit kertoa asiasi vaikka tekstiviestillä tai puhelulla. Ei tarvitse tuollaista showta yrittää järjestää ja sitten olla naama norsunvtulla kun kukaan ei jaksa siihen tarttua.
Ilman showta ei pääse huomion keskipisteeksi keräämään sitä huomiota
Juuri näin.