Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku naisten käsilaukun sisältö?

Vierailija
03.04.2025 |

Mitäs muilla sinkku naisilla on käsilaukussa?

Itselläni siellä on mm. Kortsuja ja liukuvoidetta. Kaiken muun henkilökohtaisen krääsän lisäksi..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet, lompakko, paperia, tampax, terveyssiteitä, käsi desiä, imodiumia, närästyslääkkeitä ja duuni papereita.

Vierailija
2/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan ap tietää, mitä voi hänen persoonastaan täällä seksipalstalla päätellä, kun käyttää ilmaisua "muilla naisilla"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just vai että kortsuja. Se seksi ja seksi nautinnon saaminen nyt on ensimmäinen asia mikä kulkee mielessä!

Tiedä vaikka kaupan kassa haluaisi heti maksutapahtuma jälkeen naida sua, niin heti kumi päälle ja hihnalle karvaväli auki

Vierailija
4/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsästi nenäliinoja, muutama kasvomaski, kahta erilaista käsidesiä, kasa kyniä, rahapussukka, terveysside, avaimet, peili, kynsisakset, pinsetit ja huulipuna. Ja tietty usein myös kännykkä, varavirtalähde, latausjohto ja kuulokkeet.

Vierailija
5/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsästi nenäliinoja, muutama kasvomaski, kahta erilaista käsidesiä, kasa kyniä, rahapussukka, terveysside, avaimet, peili, kynsisakset, pinsetit ja huulipuna. Ja tietty usein myös kännykkä, varavirtalähde, latausjohto ja kuulokkeet.

Tällainen on se asiallinen käsilaukku. Eikä kortsuja ja vibroja

Vierailija
6/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPad, kännykkä, latausjohtoja, korttilompakko, avaimet, teippiä, kynä, lehtiö, ruuvimeisseli, tiirikka, paperinenäliinapakkaus ja muovipussi.

Vierailija
7/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii kortsuja, koska olen steriloitu. Mutta kaikkea muuta kivaa kyllä plus koirien kynsisakset ja harja, jota kaikki käyttää myös mieheni. Hänelle myös muutamat hiuslinksut, minä anna olla vapaana.

Vierailija
8/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laukussa avaimet, puhelin, nenäliinoja, kukkaro, kyniä, pieni meikkipussi, pikkuhousunsuojia, side, tamponi, käsi desiä, kosteuspyyhkeitä ja varapikkarit ainakin nuo löytyy.

Vierailija
9/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkkumies ja mulla on repussa tamponeja ja terveyssiteitä. Ihan sen vuoksi, kun naisilla ne aina uupuu käsilaukusta.

Vierailija
10/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taitaa olla kyniä, jotain muistilappuja, hiuspinnejä, puhelin, kortti kukkaro, tappooni/ side juttuja ja meikki pussukka jossa taitaa pyöriä muutama kondomikin.

Vierailija
11/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on kondomeja niin tuleeko niille useinkin käyttöä ihan yllättäen? Ostatteko niitä itse tarpeen mukaan ja miten usein tarkistatte päivämäärät?
Olenko ainoa joka kantaa laukussa ensiaputarvikkeita?

Vierailija
12/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, rahapussi, joskus avaimet tai side. En kyllä jaksanut laukkua käyttää noiden takia. Taskuissa meni.

Vierailija
13/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä, peili, kynsileikkuri, käsidesiä, kasvomaski, latauskaapeli, varavirtalähde, Buranaa, Imodiumia, terveysside, nessuja ja muutama kondomi liukuvoiteella. Nämä ovat siis Kaalimadon Premium Packeja. Kätevää kun on kortsu ja liukkari yhdessä.

Vierailija
14/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, lompakko, avaimet, varasukat, huulikiilto, huulirasva x3, useampi side, välipalapatukka, käsirasva, ripsiharjoja, ponnareita, purkkaa, särkylääkettä, vesipullo ja pienempi laukku (kauppaan menoa varten ettei tarvitse siellä kantaa tuota omaisuutta mukana. Jossa kulkee vain avaimet, puhelin ja lompakko.)

Vierailija
15/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorempana ei päässyt kortsut vanhenemaan ja ostin itse ihan tarkoituksella jopa melko usein, kun silloin miehillä ei tainnut olla mitään pelkoa mistään ja oisiva mieluummin toimineet ilman kondomia. Nykyään vähemmän käyttöä, nuokin taitaa olla jotain ilmais jakelu kumeja ja pitäisi kyllä tarkistaa kunto ja ikä.. ja toki miehetkin tuntuu viisastuneen kumin käytön suhteen että kantavat omiaan mukana.

Vierailija
16/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuorempana ei päässyt kortsut vanhenemaan ja ostin itse ihan tarkoituksella jopa melko usein, kun silloin miehillä ei tainnut olla mitään pelkoa mistään ja oisiva mieluummin toimineet ilman kondomia. Nykyään vähemmän käyttöä, nuokin taitaa olla jotain ilmais jakelu kumeja ja pitäisi kyllä tarkistaa kunto ja ikä.. ja toki miehetkin tuntuu viisastuneen kumin käytön suhteen että kantavat omiaan mukana.

Mistä ostat tai ostit niitä?

Vierailija
17/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä.

Vierailija
18/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten puuhaa. Kellään ei ole rahaa!💥

Vierailija
19/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AK47, kertasinko, parikymmentä käsikranaattia, panoksia ja rambopuukko.

Vierailija
20/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista käsilaukkua. On vain reppu, läppärilaukku ja olkalaukkuja muutama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi