Sinkku naisten käsilaukun sisältö?
Mitäs muilla sinkku naisilla on käsilaukussa?
Itselläni siellä on mm. Kortsuja ja liukuvoidetta. Kaiken muun henkilökohtaisen krääsän lisäksi..
Kommentit (23)
Tokihan ap tietää, mitä voi hänen persoonastaan täällä seksipalstalla päätellä, kun käyttää ilmaisua "muilla naisilla"?
Just just vai että kortsuja. Se seksi ja seksi nautinnon saaminen nyt on ensimmäinen asia mikä kulkee mielessä!
Tiedä vaikka kaupan kassa haluaisi heti maksutapahtuma jälkeen naida sua, niin heti kumi päälle ja hihnalle karvaväli auki
Tylsästi nenäliinoja, muutama kasvomaski, kahta erilaista käsidesiä, kasa kyniä, rahapussukka, terveysside, avaimet, peili, kynsisakset, pinsetit ja huulipuna. Ja tietty usein myös kännykkä, varavirtalähde, latausjohto ja kuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tylsästi nenäliinoja, muutama kasvomaski, kahta erilaista käsidesiä, kasa kyniä, rahapussukka, terveysside, avaimet, peili, kynsisakset, pinsetit ja huulipuna. Ja tietty usein myös kännykkä, varavirtalähde, latausjohto ja kuulokkeet.
Tällainen on se asiallinen käsilaukku. Eikä kortsuja ja vibroja
iPad, kännykkä, latausjohtoja, korttilompakko, avaimet, teippiä, kynä, lehtiö, ruuvimeisseli, tiirikka, paperinenäliinapakkaus ja muovipussi.
En tarvii kortsuja, koska olen steriloitu. Mutta kaikkea muuta kivaa kyllä plus koirien kynsisakset ja harja, jota kaikki käyttää myös mieheni. Hänelle myös muutamat hiuslinksut, minä anna olla vapaana.
Mun laukussa avaimet, puhelin, nenäliinoja, kukkaro, kyniä, pieni meikkipussi, pikkuhousunsuojia, side, tamponi, käsi desiä, kosteuspyyhkeitä ja varapikkarit ainakin nuo löytyy.
Minä olen sinkkumies ja mulla on repussa tamponeja ja terveyssiteitä. Ihan sen vuoksi, kun naisilla ne aina uupuu käsilaukusta.
No mulla taitaa olla kyniä, jotain muistilappuja, hiuspinnejä, puhelin, kortti kukkaro, tappooni/ side juttuja ja meikki pussukka jossa taitaa pyöriä muutama kondomikin.
Te joilla on kondomeja niin tuleeko niille useinkin käyttöä ihan yllättäen? Ostatteko niitä itse tarpeen mukaan ja miten usein tarkistatte päivämäärät?
Olenko ainoa joka kantaa laukussa ensiaputarvikkeita?
Puhelin, rahapussi, joskus avaimet tai side. En kyllä jaksanut laukkua käyttää noiden takia. Taskuissa meni.
Meikkiä, peili, kynsileikkuri, käsidesiä, kasvomaski, latauskaapeli, varavirtalähde, Buranaa, Imodiumia, terveysside, nessuja ja muutama kondomi liukuvoiteella. Nämä ovat siis Kaalimadon Premium Packeja. Kätevää kun on kortsu ja liukkari yhdessä.
Puhelin, lompakko, avaimet, varasukat, huulikiilto, huulirasva x3, useampi side, välipalapatukka, käsirasva, ripsiharjoja, ponnareita, purkkaa, särkylääkettä, vesipullo ja pienempi laukku (kauppaan menoa varten ettei tarvitse siellä kantaa tuota omaisuutta mukana. Jossa kulkee vain avaimet, puhelin ja lompakko.)
No nuorempana ei päässyt kortsut vanhenemaan ja ostin itse ihan tarkoituksella jopa melko usein, kun silloin miehillä ei tainnut olla mitään pelkoa mistään ja oisiva mieluummin toimineet ilman kondomia. Nykyään vähemmän käyttöä, nuokin taitaa olla jotain ilmais jakelu kumeja ja pitäisi kyllä tarkistaa kunto ja ikä.. ja toki miehetkin tuntuu viisastuneen kumin käytön suhteen että kantavat omiaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
No nuorempana ei päässyt kortsut vanhenemaan ja ostin itse ihan tarkoituksella jopa melko usein, kun silloin miehillä ei tainnut olla mitään pelkoa mistään ja oisiva mieluummin toimineet ilman kondomia. Nykyään vähemmän käyttöä, nuokin taitaa olla jotain ilmais jakelu kumeja ja pitäisi kyllä tarkistaa kunto ja ikä.. ja toki miehetkin tuntuu viisastuneen kumin käytön suhteen että kantavat omiaan mukana.
Mistä ostat tai ostit niitä?
Persaukisten puuhaa. Kellään ei ole rahaa!💥
AK47, kertasinko, parikymmentä käsikranaattia, panoksia ja rambopuukko.
En omista käsilaukkua. On vain reppu, läppärilaukku ja olkalaukkuja muutama
Avaimet, lompakko, paperia, tampax, terveyssiteitä, käsi desiä, imodiumia, närästyslääkkeitä ja duuni papereita.