Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi maalaiset luulee että Helsinki on pelkästään se keskustan alue vaikka iso osa Helsingistä on hyvin maaseutumaista ja metsäistä?

Vierailija
03.04.2025 |

Maalaiset luulee että Helsinki loppuu johonkin Pasilaan.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki loppuu A-vyöhykkeeseen. Siitä alkaa Vantaa joka jatkuu Lahteen saakka.

Vierailija
122/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläisiä kiinnostaa ne metsät ja rämeet. Muualla asuvia kiinnostaa nimenomaan se kaupunkiosuus. 

En kehtaa paljastaa kauanko olen ollut käymättä Helsingin keskustassa, mutta kyllä se melkein 20 vuotta on. Että kiinnostaako todella. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Suurin osa kaikesta siitä mikä Helsingissä kiinnostaa on keskustan alue museoineen, teattereineen, jne. Miksi pitäisi olla kiinnostunut jostain hevonperseen Helsingin kaupunginosasta kun itse tulee luonnon keskeltä? Oi vitsi, Helsingissä on lehmiä, ihan kuin ne olis jotain nähtävyyksiä muille kuin helsinkiläisille. 

Ei tarvitaan kiinnostaa, mutta kun usein kommentit Helsingistä on juuri sellaisia, että hirveä kivikylä, liikaa ihmisiä, varsinkin niitä vääränlaisia, likaista ja pelottavaa yms. Monelle täällä asuvalle Helsinki on jotain ihan muuta.

No mitäs sitten? Useinhan maalaiset kuulevat samantyylistä täysin väärää oletusta omista asuinalueistaan. Yhtä pihalla molemmat puolet. 

Vierailija
124/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Helsinki on hyvin maaseutumaista ja metsäistä. Maailman mittakaavassa väljästi rakennettu pikkukaupunki.

Vierailija
125/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinullakin ole joku RXFUGEES WELCOME -paraati tai homomarssi järjestettävänä?

Vierailija
126/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Helsinki on hyvin maaseutumaista ja metsäistä. Maailman mittakaavassa väljästi rakennettu pikkukaupunki.

Jep. Olen asunut neljässä kaupungissa, Helsinki on näistä pienin. Kahdessa oli enemmän asukkaita kuin Suomessa. 

Vierailija
127/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisinko minä Helsinkiin katselemaan maalaismaisemia, lehmiä ja peltoja, jos asuisin jossain periferian skutsissa?

Se  metsä, ei skutsi, ystävä hyvä.

Stadissa se on skuuge.

skuge

Vierailija
128/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tiedä, että Helsingissä on Suomen tihein  kanahaukkapopulaatio. Myös susia ja jopa ahma (Kulosaaressa) on nähty. Näätiä, korppeja yms. Ei oo tosiaankaan mikään kivikylä.