tyylilyylit
avasin uuden pinon, kun ollaan taas painuttu ties minne.
Mitäs tytöille kuuluu?
B-E, kiitos:) myös sinä olet mun mielessä paljon... koitappa parantua tyttö pieni, inhottavaa olla kipeenä.
Nooh, rimpe, alotetaanko " oireilu" ??
Kommentit (42)
Emmä tiedä, mikä on. Mun pitäis mennä taas tänään ottaa verikoe, jotta selviäisi onko raskaushormoni laskenut. Keskiviikkona se oli noussut vähän.
Tää on ihan hölmöä. Mua väsyttää ja rinnat ovat arat ja pientä pahaa- oloa, mutta silti lääkäri on sitä mieltä, että se on kohdun ulkona.
Ehkä tiedän maanantaina taas enemmän.
Viikonloun suunnitelmia: Lauantaina ajattelin katsella olisiko jo takapihalla vähän puuhaamista. Krokusten varret ovat jo näkyvissä- Ihanaa. Sunnuntaina sitten äänestämään.
Tarkotin että mikä se on se punanen ja puussa??
No, Tarzanin vessa varattuna, heh hee.
Mun pitäis oikeasti mennä sinne verikokeeseen. Mulla on vielä yöpukukin päällä. Ei huvittaisi ollenkaan.
Mäkin olen todella käynyt siellä monta kertaa, eikä ne osaa kohdentaa sitä sikiöö mihinkään.
Mun lääkäri oli Riina jotain... Lisensiaatti.
Kylläpä pisti miettimään tuo punainen ja puussa..enkä silti keksinyt:)
Lotalle ja Unskulle isot halit, toivotaan et asianne selviää ees jotenkin päin..tsemppiä!
Meijän neiti tuntuu olevan paranemaan päin, kuumetta ei eilen ollut kuin vähän ja tänään ei ollenkaan..jospa se siitä. Nenähän tuo vielä vuotaa eikä tietty haluis sitä niistettävän..
Ei paljoo huvita hehkuttaa omaa napaakaan, kun niin moni saanut huonoja uutisia:( Eikä sitä tiiä vaikka itsekin sais..
Voi Lotta lohtuhalit :(
Unsku - toivottavasti nyt selviää tuo sinun tilanne :)
Punanen ja puussa - puuhun ajanut täti *reps* ihan ekana tuli mieleen...
Mä en voi edes enää puhua niin paljon sattuu kurkkuun :( mun tuurilla siellä on joku halvatun kasvain joka painaa koko ajan enemmän... taidan mennä maanantaina uudestaan lääkäriin enkä töihin. Tosi mukava alottaat työt ja olla koko ajan saikulla.
Mahaan ei uuttaa, turvotusta ei enää ole mutta hyvin näkyy kumpu kun sopivat vaatteet on päällä :)
Eilen olin kaverilla koko päivän sai pikkupojat (ikäero 3kk) leikkiä ja äiteet jutella. Ihan mukavaa vaihtelua muuten tylsään saikkuviikkoon. Tänään käyn hakee mutsin sairaalasta leikattiin eilen ja pääsee tänään kotiin, ja varmaan jään sinne vähän auttelemaan ku ei saa nostaa 5kiloa enempää... Huomenna mennään sitten serkulle kylään jolla melki saman ikänen poika ku meillä, tuli hollannista Suomeen käymään ja tekis kyllä mieli kertoa tama salamatkustaja ku seuraavan kerran varmaan omissa häissä näkee sitten. Mut ollaan miehen kanssa sovittu että vasta np:n jälkeen. Hauska nähdä sitten kesällä sukulaisten ilmeitä ku näkevät mun kävelevän alttarille toivottavasti ison masun kanssa :))
Sen jälkeen ostamaan digiboksia systerille ja miehen porukoille kylään. Sunnuntaina onkin vauvauinti ja taas kyläreissu :) Tekemistä riittää puolikuntoselle.
No tämä valmistautuu nyt hakemaan poitsua tarhasta ja sitten sairaalaan. Pitäis vaan löytää vaatteet jotka peittää masun ku ei porukat vielä tiedä, ainakaan virallisesti ;)
Lyyleille mukavaa viikonloppua ja tsemppiä
B-E
Nyt tää mamma lähtee Peijakseen.
Mä en muuten viitsi enää surkutella itseäni vaan nousen tästä suosta vain ylöspäin.
Kiitos ja kumarrus.
Ihanaa!!!! Mä sain just puhelun että lissee töitä pukkaa vaan!! pyydettiin vetämään jumppia tonne keravallekkin:)) kivaa!!!
Milenna: Kyllä kaikki hyvin menee, älä turhia mieti.
BE: Ei siellä mitään kasvainta ole, hömppä. Kuule, muistathan hoitaa itseäsikin?
Voi kun mä saisin ihailla teidän kasvavia vauvamasuja, ne on niin nättejä! Mun mielestä raskaana oleva nainen, on maailman kaunein nainen...
Ei hajuakaan lääkäristä, oli joku nuorehko nainen, kirjotti kyllä sairaslomalapun, muta siinäkään ei saa nimestä selvää. Totesi vaan että ei kohdussa mitään ole, oikealta puolelta löysi jotain, eli siellä ilmeisesti on alkio, tai mikä nyt sitten onkaan. kävin tänään siinä raskaushormonimittauksessa labrassa, ei oo vielä soitettu tuloksista. toivottavasti olis lähteny menemään alaspäin. tänään ei oo ollu enää onneks kipuja.
Kävitkö jo labrassa?
Minäkin toivoisin, että lähtis nopeasti valumaan pois.
hyvin on lähteny arvo laskemaan, eli toivottavasti laskis itekseen nollaan. maanantaina tarvii mennä seuraavan kerran ja sitten myös ultra.
Onneks ei tartte viikonloppuna mennä. on tää ankeeta, ei voi mitään.
Minäkin menen maanantaina naistenklinikalle klo 8.00. Mulla ei ole laskennut, joten saan lihakseen piikin, joka käynnistää abortin. Siis minulla on myös kohdunulkopuolinen. Ei sitä voi muuksi muuttaa.
Anteeksi oma napaisuus, mutta juuri nyt en pysty muuta ajattelemaan.
Nähdään maanantaina.
joten se siitä!!! kivasti kierrot lyhenee, jos tänään aukee hanat kunnolla niin tänään vasta kp23...
parempaa onnea!!!!
Aamulla alkoi rusehtava vuoto, mitenköhän on, pitäskö soittaa polille vai mitä? Jos tää on joku tyhjennysvuoto, kai se on ok, mutta mistä näistä tietää.
Mitäs meinaatte touhuilla tänään? aika ankea ilma, räntää sataa ja on pimeetä. Meinaatteko muuten käydä äänestämässä huomenna? mä äänestin jo ennakkoon.
Ihan piaisesti tässä välissä kommentoin Prisculle: Tämä meidän kiertojen samankaltaisuus on jo lähes pelottavaa! Täällä myös täti tänään vilauttanut takin lievettä! Siis vaalean punaista valkkaria...
Oierita ei kyllä oikein ole raskautumisen suhteen ollutkaan ja kun aamulla vielä hätäpäissäni testasin tyylipuhtaan negan niin se siitä!
Nyt syömään ja saunan jälkeen iltasella paremmin pinoilemaan!
-rimpe-
Siis Rimpe, ei tää ole todellista!!!! Mulla kans aamulla sellanen pikkanen mulla kyllä ihan sellasta punasta mut niinku limasta vuotoa vähän... ja nyt taas ei mitään... silleenhän mulla alkaa, mutta vittu et vituttaa tää kiertojen lyheneminen!!!!Perkele....
Tää on niin tätä! Töissä naputan konetta koko päivän ja ainakaan kovasti en ole virheitä tekstistäni huomannut, mutta kotiin kun tulen johan muuttuu oikeinkirjoitus ihan kummaksi! :) Tai sitten se on tuo kiire... *seli,seli*
Tällä on taas tapahtunut niin paljon kaikkea ikävää että vetää fiiliksen ihan matalaksi! Unsku ja Lotta kovasti voimia teille molemmille! On tuo niin väärin kun ensin annetaan ja sitten vedetäänkin takaisin!
Priscu: juu, kyllä tämä jo menee omituiseksi! No sen verran sentään eroa että täällä se punaniska vieraili vasta iltapäivällä. Ja oli muuten lyhyt vierailu tähän väliin.. Jos kp:t ei olisi vielä noin pitkällä niin voisin jopa kuvitella tuon olleen sitä hiivatin kiinnittymisvuotoa. Miten tämä voi olla näin vaikeaa? Miksi kierrosta toiseen vaan saa odottaa odotuksen alkamista?
Seuraavaan kiertoon otetaan sukelluspuvut käyttöön ja pidetään vähän taukoa... Tämä siis minun halusta, kun jotenkin on sellainen tunne että ei vaan enään jaksa pettyä! Seksistäkin on jo kovaa vauhtia tulossa pelkkää suorittamista ja jotenkin tuntuu miestä kohtaan väärältä vaan suorittaa kun tunne ei oikein ole mukana... Kettu että masentaa!
Nyt tämä korkkaa olusen ja toisenkin jos vaikka tällä kertaa saisin tuon masiksen poikasen hukkumaan! Aiemmin se vaan on liian hyvin osannut kellua...
-Rimpe-
Priscu ja Rimpe; Ikävä kuulla että teil kierrot vaan meinaa lyhetä, ja se täin mokoma viitsii tulla kiusaamaan:(
Meillä tyttö ei meinaa tervehtyy millään. On antibiootit ja muut lääkkeet ja vielä vaan kuumetta nostaa, tänään oli päivälläkin 38 astetta:( Pieni tuntuu yskivän keuhkonsa pihalle ja nenä vuotaa koko ajan..miksi se ei jo parane??
Milenna: Tuo on kyllä jo tosi pitkään kestänyt teidän tytöllä! Kumma että lääkkeet ei ole purreet kunnolla. Eipä tuossa varmaan muuta voi kuin seurailla ja viedä tyttö taasd lääkäriin jos ei hän rupea parenemaan.
Eilen oli kyllä niin siipi maassa että ei tosikaan! Kunnon unet auttoi pahimman yli, mutta tämä tyhjyys jäi kuitenkin vaanimaan tuohon olkapäälle. Turhauttaa tälläinen varsinkin kun kierrosta toiseen löytää muka oireita alkaneesta raskaudesta ja sitten ehtii muutaman päivän aina kuvittelemaan ties mitä. Miten sitä aikuinen ihminen voikin vajota näin alas? Miksei tätä vaavivajetta pysty vain unohtamaan? Miksi ei osaa antaa asioiden mennä omalla painollaan? Ehkä jonain päivänä...
Anteeksi tälläinen vuodatus!
-Rimpe- joka odottelee täitä saapuvaksi ke...
no, kerro jo unelma, mikä se on??
Lotta: On sulla kova paikka, oon tosi pahoillani:' ((
Täällä ei mitään ihmeempiä! tytöt tulee meille viikonlopuksi, se on kivaa!!! siivota on aivan pakko huomenna, se taas ei ole kivaa:( Mä oikeesti inhoon siivoomista, yök yök töks!! Onhan se sitten aina ihanaa, kun on saanu tehtyä, mut se alotus, voi tsiisus!! Sit mä en oo ollenkaan sellanen järjestelmällinen, että osaisin pitää siistinä paikat. Voi mua!!
Mitäs muut lyylit meinaa tehdä viikonloppuna? Mä käyn piiiitkillä kävelylenkeillä, ilmat pitäs kuulemma olla aurinkoiset ja hyvät.
Nyt mä lähen suihkuun, heipsan!
laitetaan nyt välillä, priscilla 22/25-28 yk.5 dpo 9 tai 10, ehkä??