tyylilyylit
avasin uuden pinon, kun ollaan taas painuttu ties minne.
Mitäs tytöille kuuluu?
B-E, kiitos:) myös sinä olet mun mielessä paljon... koitappa parantua tyttö pieni, inhottavaa olla kipeenä.
Nooh, rimpe, alotetaanko " oireilu" ??
Kommentit (42)
Sairaslomalla on aikaa istua tässä koneella, tosin pitäis tehdä koulujuttuja ja opinnäytetyötä mutta aina sitä näille sivuille vaan " eksyy" =D
Oon tässä jo kohta vuorokauden miettiny seuraavaa:
pojan päiväkodissa on vesirokkoa liikkeellä ja kun soitin mutsille ja kysyin oonko mä sairastanu kyseisen taudin ja oliko se kuinka voimakas niin mutsi sano, että muistaakseen sitä ei edes kunnolla huomannu :o nyt oon sitten lukenu kaikkia kauhukertomuksia siitä mitä voi tapahtua jos raskaana sairastaa vesirokon varsinkin näin alkuraskaudessa. Mitään oireita meiän pikkumiehellä ei vielä ole, mutta ensimmäiset rokot oli tälle sairastuneelle lapselle tullu vasta viikonloppuna joten aikaahan tässä vielä on. Nyt vaan odotan että kello tulis 12 ja pääsis soittamaan neuvolaan josko sitä pääsis vasta-aine kokeeseen että sais itelle mielenrauhan ja mahdollisen estolääkityksen jos tulos on negatiivinen. Ei uskalla montaa päivää odottaa...
Nyt tuli omanapainen sepostus...
Milennalle mukavaa odotus aikaa, nauti tuosta oireettomuudesta :) mullakin on yökötysoireet loppunu ja kyllä helpotti. Massu kasvaa vaikka just alko vasta 9. viikko eilen piti kaivaa mammafarkut kaapista vapaa-aikana mukavammat töissä en kyllä vielä niitä pidä. Olis mukava saada pitää tää vielä salassa ainakin sinne np-ultraan saakka...
Mitenkäs muut lyylit jaksaa?
Jokos kohta olis mahdollisia plussia?
B-E joka roikkuu täällä monta kertaa päivässä nyt saikulla ollessa töissä ei näille sivuille edes pääse...
AIVAN MAHTAVAN IHANAA KEVÄT PÄIVÄÄ KAIKILLE LYYLEILLE.
Milenna: Mä kuulun niihin kanssa joilla ei raskauden aikana ollut oikeesti minkäännäköstä oiretta, että äläpä huoli, vaan nauti:)) jaa, että missäs vaiheessa kierrot menee, APUA!! pitää oikein laskea... ahaa, eli nyt on siis kp20!! että kohta sen taas tietää mitä tulee, tuleeko mitään... mutta niinku kirjotin, puput on ollu niin minissä että en todella usko et meille marrasvauvaa tulee... eikä kyl hirveesti harmita jos se niin on, kun ei olla ees " yritetty" . En tiiä mitä mulle on tapahtunu, mut en oikeesti jaksa enää kuumeilla... elän ihan tätä päivää ja harrastan seksiä sillon kun siltä tuntuu, ja jos me sit saadaan vauva jokus, on se ihanaa, jos ei saada, ei sekään ole maailmanloppu:))
BE: toivotaan että pääset niihin testeihin!!
rimpe:huhuuuu???? miss ya!
Tänne tulin taas roikkumaan ja ihmettelemään pitäiskös tulla joulukuun riveihin.
Mulla lääkäri epäilee todella vahvasti kohdun ulkopuolista raskautta, Koska hormoonitaso ei nouse kun piirun verran. Sen pitäisi koko ajan tuplaantua. Maanantaina luultavasti sitten tehdään lääkinnällinen keskeytys. ( Kaikesta huolimatta lääkärikään ei tiedä varmaksi, koska ultrasta ei näy kummassa on. Kohdussa kuitenkin on jokin pieni " vesilammikko" .)
Toivoa ei vissiin ole. Kysyivät tänään, haluanko odottaa maanantaille vai ruvetaanko hommiin heti.
Koska oloni ei ole kamala, enkä ole kipeä, niin odotetaan nyt sitten maanantaihin. Menen vielä perjantaina verikokeeseen ihmettä odottamaan. Nyt olen sairaslomalla.
Ja omaa napaa aina vain. Anteeksi. En jaksa nyt ajatella muita.
Priscu; Niinhän nuo on muutkin lohdutelleet ja kannustaneet että tämmöisiäkin raskauksia voi olla, ja silti kaikki menee hyvin. Ekan aikaan oli sitä yökötystä yms. ihan muille jakaa mut siltikään en tainnu oksuta kuin 3 kertaa koko raskauden aikana.
Unelma; Isot halit sulle!
Prisculle piti viel sanoa, et toivotaan et tuo rennosti ottaminen toisi teillekin sen plussan:)
Ja B-E; Mulla on kans jo nyt maha turvonnut, etenkin illalla tuntuu ettei meinaa housut mahtua kiinni mitenkään. Päivällä ne viel mahtuu :)
Pakko oli tulla kertomaan ku soitin siitä vasta-ainetestistä neuvolaan niin heti laittoivat lähetteen labraan ja iltapäivällä kävin jo verta sinne antamasa. Ens viikon perjantaina kuulisin vasta tulokset, mut onneks systeri on töissä sellasessa paikassa jossa se voi tulokset lukea koneelta heti kun on vastaus tullu, joten voin jo maanantaina tietää tämän itseäni painaneen asian. Eilen oli jo toinen lapsi illalla sairastunu sieltä päiväkodista vesirokkoon :o joten ei ihan mikään turha varotoimi.
Unelmalle lohtuhali :(
Tää lähtee nyt laittaa nukkumaan pikkumiestä :)
Prisku - eikös niin oo että paremmin tärppää kun ei yrittämällä yritä - toivottavasti sie sen plussan saat
B-E rv 8+0 (pakko oli laittaa uuden viikon kunniaks ;) )
en paremmin voi sanoa:( unelma, otan osaa suureen suruunne, voimia ja lohtuhaleja paljon....
B-E: hieno homma, hyvin toimittu tyttis:)) ja niinpä, saa nähdä miten tämä lay it back asenne auttaa raskautumisessa;)
Milenna: Kiitos sullekkin!!
no, RIMPE, kerro jotain, ikävä:(
eli tänään tipuin pois odottajista, kohdunulkopuolinen raskaus todettiin ultrassa. Muutaman päivän kestäny mahakivut, ajattelin ensin että on normaalia, mutta kun kivut yltyi, oli pakko lähteä lääkäriin.
nyt vaan odotellaan ja seurataan hcg arvoja, toivottvasti ei tarvita tähystysleikkausta. Eli en nyt sitten tiedä mille kuulle kuumeillaan, menee varmaan ens vuoden puolelle...
lotta
Uskaltaisinkohan tänne itseni ängetä... Marraskuisissa kun päästelin suustani totuuksia jotka kai olis pitäny vaan pitää omana tietonani, niin ajattelin nyt kysyä suoraan, että saanko olla täällä vai onko parempi poistua heti??
Nippara sammakkosuu
Pikana yritän jotain laittaa, niin sekoilen oikein urakalla... :)
Unsku ja Lotta olen kovin pahoillani teidän puolesta! Voimia!
BE: Toivottavasti saat hyvän tuloksen niistä labroista! Tai ainakin pikaisesti rohtoja jos ne on tarpeen!
Priscu: Täällähän minä! :) Kovasti pukkaa kiirettä kun täytyy töissä käydä ja illat sitten menee muksujen ja elukoiden kanssa... Ysiltä ihan valmista kamaa nukkumaan tämä lyyli... Kovasti olen sinua ajatellut!
Nippara: Kyllä täällä tilaa on! muistat vaan jättää sen tuikanpipon eteiseen kun astut peremmlle! :)
(.) Kp:t huitelee jo 20 paremmalla puolella ja olo on seesteinen. Jotain nippailua on tuntunut niin masussa kuin rinnoissakin, mutta niinhän niitä on joka kierrossa ollut enkä silti ole raskautunut.
Nyt on mentävä että ehtii töihin!
Toistaiseksi seesteinen -Rimpe-
Lotta, otan todella osaa... hali.
Rimpe: nice to hear you:)) kyllähän me niin sovittiin että marrasvauvat otettas?? eihän kyllä joululahjassakaan vikaa olisi!!!
Nippara hani: mä vastasin sulle sinne marraskuisiinkin jo... tule tänne vaan ystävä hyvä!!!! jo täällä ei katsos pipoa pidetä tuikalla, joten emme ole niin herkkähipiäisiä, älä välitä oikeesti siitä, musta oli ihan terapeuttista että tuuletit tunteitasi!!!! halin sinnuu.
Kiitos Rimpe ja Prisku, änkeen sit iiison takapuoleni tänne =)
Jätin tuikan pipon eteiseen, mut taisin samalla jättää täitkin, sillä menkat 2 päivää myöhässä ja puhdasta negaa näyttää testit joka aamu =/ No eipä sillä oikeestaan kauheesti ole väliä vaikka pari päivää meneekin kierto " yli" , kun ens kuu kuitenkin pidetään ukon kans " lomaa" vauvautumisesta. Tosin olis ihanaa jos olis myöhässä vauvan takia, mut olen jo toivon menettäny. Ärsyttää vaan, kun tässä kierrossa juuri kävin siellä gynellä, ja kuulemma oli normaali 29 päivän kierto tulossa. Grrr!!! Laitan nyt vielä kiertopäivät tuohon alas, seuraavan kuukauden kun saankin sitten unohtaa ne =)
Lotta2:lle iso hali ja voimia toivottelen! Pikkusiskoni (20v) nimi on Lotta ja jotenkin tuntui tuo keskenmenosi tosi pahalta, melkein kuin olisi siskolleni tapahtunut =(
Ja vielä Priskulle, suuri kiitos sanoistasi tuolla marraskuisissa!!! Saivat kyyneleet silmään mutta tuntui hyvältä. Oot ihana!!
Nippara kp 32/29 yk7
siis Lotallahan kohdunulkopuolinen raskaus eikä keskenmeno niinkuin kirjoitin... Mutta joka tapauksessa olen pahoillani ja anna vielä toisenkin halin!!
Nippara The muistamaton mummo
Ettei se nippara nyt sit oo marrasvauvan tilannu:D ihanaa, toivotaan että se nyt olisi sitä, mä peukutan sulle ihan hulluna täällä kaikki ulokkeet pystyssä!!! ja kiitos, ihana olet itsekkin...
Tervetuloa Nippara, minunkin puolestani! Tunteita kannattaa aina silloin tällöin tuulettaa, ymmärrän kyllä tunteesi, vaikken olekaan itse kokenut kovin pitkään yrittämistä..Tahdon vaan toivottaa kovasti voimia ja tsemppiä! Ja plussaonnea tietysti!
löysipä se täi mut lopulta =/ Eli kp 1 alkoi... Voi plääh! No eipä tuo nyt enää tunnu miltään kun kiukut ja surut oon jo ehtiny päästellä ulos. Priskukin voi laskea ne ulokkeensa alas =D
Aurinkoisin& keväisin terveisin Nippara
Lotta, sinäkin brutukseni- Halit. Missä kävit muuten ultrassa? Kyssäri siksi, että ei mun alkio vain tarkentunut kohtuun, eikä ulkopuolelle, vaikka kyseessä kokenut lääkäri, kai.
Ehkä siellä ei ole mitään ja raskaushormonit vain itsekseen tulleet.
Nyt vain odotellaan sitten.
Mikä on muuten punainen ja puussa?
Unelma72:
Lotta, sinäkin brutukseni- Halit. Missä kävit muuten ultrassa? Kyssäri siksi, että ei mun alkio vain tarkentunut kohtuun, eikä ulkopuolelle, vaikka kyseessä kokenut lääkäri, kai.Kävin naistenklinikalla päivystyksessä, kohdussa ei näkynyt mitään, jotain toisessa munanjohtimessa muistaakseni. Eli nyt sitten seuraillaan verestä hcg arvoja, jos laskee itekseen nollaan ei tartte tehä mitään. En tajua mistä toi kohdunulkopuolinen raskaus johtuu, huonoa tuuria kai vaan, kun mulla ei oo mitään niistä riskitekijöistä jotka sen vois aiheuttaa. Luin netistä että 1-2 tuhannesta raskaudesta on kohdunulkopuolella, että aika hyvin. pitäsköhän ruveta lottoamaan..??
Missäs vaiheessa kiertoa te taas oottekaan, priscu ja rimpe? Kovasti plussatuulia puhaltelen teille molemmille:)~~~~~~
Meillä on neiti ollut kipeenä, kuumeessa ja hirveessä yskässä jo useemman päivän. En tiä mikä on, kun välillä oli mielestäni terveempi ja sit nostikin kuumeen ja viel pahemman nuhan:( No, nyt on tulehduskipulääkkeet menossa ja koitetaan paljon nestettä tankata. Eihän tuolla tunnu ees nälkäkään olevan, kun nenä on niin tukossa ja ei varmaan muutenkaan olo mikään maailman loistavin:( On se niin kurjaa katsoa kun tuommoinen pieni sairastaa.
Itse en vieläkään usko että raskaana oisin..Olo on nimittäin niin normaali kuin vaan olla voi. Välillä tuntuu painetta alamahassa, ja nippailee, ai niin, ja rinnat on kipeytyneet ihan hulluna..mut siis eipä muuta, ei pahaa oloa, ei hirveetä väsymystä, eikä ees kokoaikaista vessahätää. No, vielähän noita ehtii tulemaan..
Nyt on vissiin niinkin hurjat viikot kuin 5+0:)
Pitänee lähteä nukkumaan, kyllähän tuo vähän väsyttää, kun tyttö on niin huonosti nukkunut nyt muutaman yön. Öitä Lyylit!