Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylilyylit

13.03.2007 |

avasin uuden pinon, kun ollaan taas painuttu ties minne.

Mitäs tytöille kuuluu?

B-E, kiitos:) myös sinä olet mun mielessä paljon... koitappa parantua tyttö pieni, inhottavaa olla kipeenä.

Nooh, rimpe, alotetaanko " oireilu" ??

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot halit sinulle! Voin vaan kuvitella miltä tuo tuntuu:( Jos ois miusta kiinni, niin tääl kuumepuolella ei ois ketään, vaan kaikki ois masujaan kasvattamassa.

Vierailija
42/42 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rimpe rakas.... ehkä se tauko tekee hyvää!! Onhan tää todella raskasta. Mä oon jotenki päässy siitä kamalasta pettymyksestä ohi... ei tää enää tuntunu läheskään niin pahalta kun viimeks ja sitä ed. ja sitä ed. ja sitä ed. kerralla.... toi mitä sanoit noitten muka oireitten bongaamisista on kaikista kaikista ärsyttävintä!!!! TIEDÄN.

Mulla on sellanen todella vahva tunne, että me ei saada lasta yhdessä. En tiedä mistä johtuu, mutta on vaan... ja sen kun käsitteli ja hyväksyi ei tää oikeestaan satu.

Miten paljon mä Rimpe toivoisin että sä sen vaavin saisit... antasin aika paljon jos sen voisin sulle luvata, että kyllä se tulee.

mulla ei vielä täti tullut kokonaan, merkkejä antaa. Jos tiistaille antaa odottaa, on kierto kohillaan, sitä toivon... ja jos niin on, nin seuraava laskettuaika olisi jouluaatto:))) se olisi AIVAN mahtava lahja, ja korvaisi koko odotuksen ja tuskailun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla