Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitteko tälläisestä suhteesta

Vierailija
03.04.2025 |

Erottiin jo kerran aloitteestani. Ollaan erilaisia. Eri päivärytmi, ei läheisyyttä, mies riidoissa kova huutamaan, aikuiset lapset, mies kulkee samoissa vaatteissa, ei halua uusia kun menee liikaa rahaa. Tuntuu kuin ois yhdessä 13vuotiaan kanssa. Mies maksaa enempi ruuasta, laskuista, meillä on välillä ihan hauskaa kun katsotaan sarjoja. Lupailee asioita, esim puoli vuotta sanonut hakevansa passin...ei ole tehnyt sitä. Sanoo ettei ole luvannut päivämäärää. Muitakin asioita siirtää. Me siis palattiin vuoden eron jälkeen yhteen. Jos riitoja niin menee aina saman vanhan kaavan mukaan. Mies huutaa, itse loukkaannun siitä ja meen hiljaiseksi että huuto loppuu. Eli riitaa ei sovita. En tiiä vaikuttaako mihinkään et ooñ itse eläkkeellä mt ongelmista. Sitä mietin että saisinko ketään suhteeseen enää kanssani. Mies kuitenkin tuo hieman taloudellista turvaa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen tulisi tuoda jotakin lisää verrattuna siihen, että eläisi yksin. Miten tämä parisuhde parantaa elämänlaatuasi?

Taloudellista turvaa ja ei tarvitse olla yksin

Ap

Vierailija
22/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rahan takia huonossa parisuhteessa.

Ei näin naiset. Elätetään itse itsemme ja elintaso on se, mihin omat tulot riittää.

Vierailija
24/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä niin joo

Vierailija
25/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli rahan takia huonossa parisuhteessa.

Ei näin naiset. Elätetään itse itsemme ja elintaso on se, mihin omat tulot riittää.

On meillä hyviäkin hetkiä ja nauretaan yhdessä. Kyllä mä rakastan miestä mutta en vain jaksa kun aina lupailee ja ei pidä lupauksia. Eikä yhtään ota vastuuta itsestään. Ei mies rikas ole mutta onhan yhdessä enempi rahaa mitä yksin. Mulla ei ystäviä että olisin aivan yksin. Mies sanonut että me ei voida olla ystäviä jos erotaan

Ap

Vierailija
26/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, elämä rauhallisessa kodissa, ilman turhia riitoja ja huutoa on paljon parempaa kuin tuollaisessa suhteessa. Opettele nauttimaan omasta seurastasi, sulla menee elämä hukkaan tuollaisessa ukossa roikkuessa

Vierailija
27/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö, elämä rauhallisessa kodissa, ilman turhia riitoja ja huutoa on paljon parempaa kuin tuollaisessa suhteessa. Opettele nauttimaan omasta seurastasi, sulla menee elämä hukkaan tuollaisessa ukossa roikkuessa

Mulla ei ole ystäviä ja on vähän rahaa mitä saan eläkettä. Mies pystyisi asumaan ilmaiseksi ja hänellä useampi nettiystävä kelle juttelee päivittäin. En mä onnellinen ole. Oon turvaverkon pakosta tässä ollut

Sp

Vierailija
28/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen?

Jos et, eroa.

Ei hyvässä parisuhteessa ole riitoja. Jos jotain erimielisyyksiä joskus on niin ne pitää pystyä ratkomaan puhumalla.

Erilaiset ihmiset eivät kuulu yhteen. On ihan palturia että erilaisuus täydentää toista jne.

Pitää olla yhteisiä juttuja.

Läheisyyden tarve ja sen antaminen pitää pareilla kohdata.

Vierailija
30/30 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen?

Jos et, eroa.

Ei hyvässä parisuhteessa ole riitoja. Jos jotain erimielisyyksiä joskus on niin ne pitää pystyä ratkomaan puhumalla.

Erilaiset ihmiset eivät kuulu yhteen. On ihan palturia että erilaisuus täydentää toista jne.

Pitää olla yhteisiä juttuja.

Läheisyyden tarve ja sen antaminen pitää pareilla kohdata.

Mua ei kiinnosta läheisyys miehen kanssa, en tunne vetovoimaa häneen. Tosin nyt ei kiinnosta muidenkaan kanssa mikään. Kaipaan rauhaa. Me ollaan erilaisia ja se on aina hiertänyt suhdetta. Ei todellakaan erilaisuus yhdistä. Sittenhän joku missi voisi hankkia miehen spurgusta

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi