Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, kerronko isälle?

Vierailija
02.04.2025 |

Kuulostaa hullulta, mutta tämä isä on hirveä ihminen.

Meillä oli ristiriitainen seksisuhde. Hän on varakas, käy töissä yms, mutta on luonteeltaan niin kamala etten ikinä haluaisi hänen olevan meidän elämässä. 

Hänellä on jo kaksi lasta ja olen nähnyt mikä äyskäri hän heille on. En kestä impulsiivisia ihmisiä paitsi sängyssä. 

Olen hyvätuloinen, kiva koti ja paljon läheisiä. Ajattelin sanoa, että käytin tanskaista luovuttajaa.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko paha valehdella myös lapselle ja kertoa totuus, kun hän täyttää 18?

Ap

Vierailija
2/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa don't preach.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos nyt et provoile, niin lapselle älä valehtele, vaan kerrot totuuden niin, ettet kuitenkaan hauku isää läpipaskaksi.

Vierailija
4/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä kerro. Pidä itsesi suojassa ja lapsi. Sulla on hyvät perustelut siihen. Älä tee virhettä. Pahimmillaan mies vie lapsen kokonaan lopullisesti tai vuoroviikot. Ja tulee paljon ongelmia äyskijästä. Kamala luonne ei hyvä kenellekään.

Vierailija
5/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun isä tekee sillä tiedolla? 👀 Ottaisin nyt perheeseen vähän etäisyyttä.

Vierailija
6/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä on. Sinun on annettava lapselle mahdollisuus muodostaa oma mielipiteensä isästään. Molemmille kertomatta jättäminen on silkkaa itsekkyyttä. Itse päätit olla suojaamattomassa yhdynnässä ihmisen kanssa, jota "et kestä". Nyt on aika kantaa vastuu päätöksistä.

Vierailija
7/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti, äläkä pilaa lapsen elämää omien himojesi takia.

Vierailija
8/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro isälle jos et halua häntä mukaan lapsesi elämään. Ei ole mikään pakko kertoa.

Vierailija
9/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi siis parempi tappaa lapsi kun kasvattaa hänet ilman "virallista" isää? Kammottava ajatusmaailma, toivottavasti et itse ikinä lisäänny.

Vierailija
10/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äyskäri!😂hihiiih!🤭

Vierailija
11/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi siis parempi tappaa lapsi kun kasvattaa hänet ilman "virallista" isää? Kammottava ajatusmaailma, toivottavasti et itse ikinä lisäänny.

Kammottavaa on myös valehdella omalle lapselle läpi tämän elämän peitelläkseen omia virheitään.

Vierailija
12/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraannuttaja & ihmisoikeusrikollinen

itse yh:n lapsena en voi muuta kuin sanoa että lapsesi tulee vihaamaan sinua

Vierailija
13/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti 5 lasta, kaikilla eri isät, kukaan ei henkisesti terve. Onneksi olkoon.

Vierailija
14/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti 5 lasta, kaikilla eri isät, kukaan ei henkisesti terve. Onneksi olkoon.

Ei ole. Kaksi lasta ydinperheessä ja yli 20 vuotta oltu naimisissa. Itseellisissä äideissä ei ole mitään vikaa. On paljon parempi kasvattaa lapsi vaikka yksin kuin tappaa se. Mikään ei edes takaa ettei lapsen elämään tule jossakin vaiheessa "isää".

Vierailija
15/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottavaa on myös valehdella omalle lapselle läpi tämän elämän peitelläkseen omia virheitään.

Eihän AP välttämättä edes päädy valehtelemaan lapselle. Valehtelukin on pientä verrattuna siihen että tappaa oman lapsensa.

Vierailija
16/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni kävi noin. Nyt mies käyttää lasta aseena häntä kohtaan.

Vierailija
17/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä on. Sinun on annettava lapselle mahdollisuus muodostaa oma mielipiteensä isästään. Molemmille kertomatta jättäminen on silkkaa itsekkyyttä. Itse päätit olla suojaamattomassa yhdynnässä ihmisen kanssa, jota "et kestä". Nyt on aika kantaa vastuu päätöksistä.

Jos joku mies on ihan kamala, mies on itse tiensä ja riskinsä valinnut. Turha ruikuttaa. Jos kohtelee muita huonosti, näin käy. Pitää miettiä arvomaailmansa jo nuorena. Eri asia miten tulkitaan kuka on kauhea kroonisesti, miksi tai mikä tila on kyseessä.

Vierailija
18/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Jos mies ei huolehdi sinusta kuin vaimostaan, se mitä pillustasi tulee ulos ei kuulu hänelle.

Oikeudessa ei saa valehdella, mutta saat aina olla hiljaa, jos sinulta kysytään missä tahansa kysymyksiä, joihin et halua vastata.

Vierailija
19/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lapsi ei välttämättä hyödy mitään siitä että tuntee siittäjänsä, se saattaa jopa haitata häntä ja jos siittäjä on huono vaikute, vaikuttaa lapseen todella vahingollisesti.

Älä lähde kontrolloimaan tilannetta. Siittäjä on näyttänyt miten paljon arvostaa naiaeutta laittamalla sinut tiineeksi ja jatkamalla omaa elämääsi, jätä asia siihen. Keskity itse täysillä raskauteen ja nauti siitä. Uusi elämä on iloinen asia ja äitiys naiselle todella luonnollista. Älä lankea lääketeollisuuden pelotteluihin ja noseboon, vaan luota itseesi ja vauvaan.

Vierailija
20/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noup. Jos mies ei tule toimeen edes naisen kanssa, tätä ei pidä päästää lähellekään lapsia. Toisin kuin sukupuolettomuuspropaganda uskottelee, meillä on edelleen biologisia emoja ja siittäjiä.