Mieheni rillaa takapihan terassilla ihan tohkeissaan ja lipittää olutta
Tekasen ihanan raikkaan salaatin ja sitten herkutellaan.
Kesä Welcome!
Kommentit (41)
Onko sulla sellainen yksikertainen ääliömies että kun grillaa niin näyttelee samalla hauista ja grillaaminen on ainoa mitä hän osaa ?
Oih, MIES ihan TOHKEISSAAN jopa, oih, nyt lirahti housuun, oih !
Siis, ap:lla on väittämänsä mukaan mies, grilli ja takapiha. Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ihanaa wt- elämää, melkein kateeksi käy...
Vierailija kirjoitti:
Joo 🤣
Mun mies juo kaljaa kerrostalo yksiömme parvekkeella ja juo kiljua.
Kai sillä on edes Kiss the cook- essu päällä? Muuten ei naapurin rouvat tule.
Muista kolmet leikkeleet.
Munkin mies joi aina ennen olutta grillatessaan, mutta on lopettanut juomisen. Korkeintaan alkoholitonta olutta. En olisi uskonut. Onneksi sentään grillaa vielä.
Tais se entinen ukkos lempata sut helvattiin ja nyt löysit jonkun pultsarin tilalle kun ei ole enää näitä !
4jistä erinlaista öky herkuista katoimme luksus bruchsin. esillä antipatee salam tryfel alppivoi tuorepaahdettu kahvi myesli neljän viljonleipä bebej
Kuolette karsinogeeneihin. En karehdi. Itse en edes tykkää grilliruuasta, joka aina rasvaista roskaruokaa. Aloittajan mies tekee toki grillissä raikkaita voilepiä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä parpakuu-kastiketta?
Takuulla tuollaisella RILLAAJALLA täytyy olla parpakuu-kastiketta, kiitos tästä sanonnasta, parpakuu, ai että, vai että parpakuuta...
Mekin rillasimme terassilla makkarat. Oluet tuli juotua. Hyvää oli. Kahvit maistui ulkona paremmalta. Ne pienet ilot.
Vierailija kirjoitti:
Kuolette karsinogeeneihin. En karehdi. Itse en edes tykkää grilliruuasta, joka aina rasvaista roskaruokaa. Aloittajan mies tekee toki grillissä raikkaita voilepiä, eikö niin?
AINA RASVAISTA, no vidduako laitat sinne grilliin AINA RASVAISTA, älä nyt jumalauta väitä että rasvaa tirisevät tuotteet juoksevat itse grilliin, grillaa kasviksia tai pyöritteletkö nekin ensin voissa ?
Onpas tylyt tädit taas paikalla kun grillaaminenkin on niin junttia ja kamalaa.
Että ihan rillaa...