Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helena voisi mennä niihin TV-ohjelmiin joihin häntä pyydetty. Näin kertoi aiemmin. Aikaa ei silloin ollut, mutta nyt on. Saisi rahaa ellei sitä ole tukuttain jemmassa, sekin lienee mahdollista? Onko jo vuokrakämppä löytynyt Turuust?
Minä olen odotellut keittokirjaa, paljastuskirjaa, omaa podcastia, jenkkilehtien haastatteluja ja tosiaan esiintymisiä niissä lukuisissa suomalaisissa tv-ohjelmissa joihin häntä on pyydetty, mutta ilmeisesti Hellu on ollut crazy busy kun ei ole vielä ehtinyt toteuttaa.
...ja minä taas odotan että milloin nuoripari saa Natukalle ihan oman synnyttämän lapsen kun kello tikittää. 🤭🤭🤭🤭😂
Miksi odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helena voisi mennä niihin TV-ohjelmiin joihin häntä pyydetty. Näin kertoi aiemmin. Aikaa ei silloin ollut, mutta nyt on. Saisi rahaa ellei sitä ole tukuttain jemmassa, sekin lienee mahdollista? Onko jo vuokrakämppä löytynyt Turuust?
Minä olen odotellut keittokirjaa, paljastuskirjaa, omaa podcastia, jenkkilehtien haastatteluja ja tosiaan esiintymisiä niissä lukuisissa suomalaisissa tv-ohjelmissa joihin häntä on pyydetty, mutta ilmeisesti Hellu on ollut crazy busy kun ei ole vielä ehtinyt toteuttaa.
...ja minä taas odotan että milloin nuoripari saa Natukalle ihan oman synnyttämän lapsen kun kello tikittää. 🤭🤭🤭🤭😂
Tuhanteen kertaan sanottu että se on vain kotiapulainen. Mikko ei halua lisää riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lasu jonkun tapaamispaikan osoita äidille jos ei ole asuntoa?
Kyllä varmasti, muttei ole ratkaisu. Jos Helena joutuu psykiatriseen hoitoon, kyllä silti asunnon tarvitsee. Koskahan hänen ongelmat ovat alkaneet? Minnesotasssa jo
Vierailija kirjoitti:
Lasu määrittelee aina tälläisissa tapauksissa tapaamispaikan ja säännöt. Siellä pitää äidin osata käyttäytyä ja kuvaaminen ei ole sallittua. Mahtaa olla Hoolle vaikeaa! Pidän kuitenkin hyvänä, että lapset saavat valvotusti tavata äitiä. Hoo yritti Minnesotassa vieroittaa lapsia isästään, mutta siihen välittömästi puututtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tuako sulle kuuluu.
Ja sulle kuuluu Natalien mahdollinen raskaus?
Helena valehtelee aivan täysillä taas instassa. Majakkarannasta sanoo että se oli yhden makkarin asunto - ei muuten ollut kuin kahden ja kuinkas Kakskerta oli niin hyvä paikka asua jos siellä oli vain yksi makuuhuone? Ja juurihan hän huhuili onks kellään kaksiota tai kolmiota hänelle Turussa. Ja kaivoi taas sen esille että Mikko on siellä sinkkuaikoinaan heiluttanut peittoa jonkun muun kuin hänen kanssa niin oli lapsille epäsopiva paikka hänen mielestään. Kuitenkin siellä perheenä asuneet kaiket kesät Suomen lomillaan. En kestä tuota naista, täysin sietämätön tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat?
Että jättäisi toisten lasten omimisen. No nyt saa niitä imettää jonkin aikaa. Tulee kuulemma runsaasti maitoa.
Tai esim. siihen Pippa Laukan muutosohjelmaan?
-Mitäs sulla Helllu on täällä jääkaapissa? Pelkkiä Apinaviini-tonkkia. Eikö tarvisi olla jotain vihreää esim.?
-Ai niinku Green gard jenkkeihin? Tai dollareita? Tai Mikon luottokortti?
-Ei kun jotain ruokaa.
-En mä syö mitään. Mä diettaan. Mä oon jääkiekkovaimo.
-Kyllä tähän nyt jotain järkeä pitäisi saada, terveellisempää elämää. Mennäänpä tekemään vähän labratestejä, saadaan sun terveys selville.
-Ei, ei sitä. Ei NIITÄ TIETOJA voi tv:ssä näyttää. Ne on ERITTÄIN SALAISIA. Katsotaan vaikka ennemmin nää lasun paperit.
...
Taas uusia ränttäyksiä hällä instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tässä tapauksessa tehdäänkin. Kaksi kertaa viikossa on mahdollisuus tavata muksuja. Turussa on joku Tenavatupa tms.
Koska turvallisuus on tässä syynä, en usko yksityisasuntoon
No niin- LA ja dokumentti kehissä.
Arvasin ettei pysty lopettamaan valehtelua ja harhaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhanteen kertaan sanottu että se on vain kotiapulainen. Mikko ei halua lisää riesakseen.
Niinkö Mikko on kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tuako sulle kuuluu.
Helena, älä nyt yhdestä asiallisesta kysymyksestä hermostu😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kakskerran mökki olisi tontteineen ja kiinteistöineen Mikon ja Helenan 50/50 (ei siis ole), niin pitäishän jommankumman ostaa toinen ulos, jos sinne haluaisi jäädä. Helenalla ei siihen varaa, miten perusteli siellä asumisensa?
Sehän meinas vissiin että Mikko ostaa sen ulos maksamalla puolet Kakskerran arvosta.
Kakskerran arvo on yli 4 miljoonaa euroa.
Kyllä on uskomatonta. Mikkohan osti Helenan tontista ulos jo aikoja sitten. Se on sovittu ja sinetöity juttu jo. Ja silti yrittää kiristämällä saada rahaa.
Kertoo jotain Helenan logiikasta ymmärtää yksinkertaisia asioita. Logiikka on sama oli aiheena mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No niin- LA ja dokumentti kehissä.
Arvasin ettei pysty lopettamaan valehtelua ja harhaisuutta.
Tää on ihan sairasta.
olen aiemmin ihmetellyt vihaa Helenaa kohtaan, mutta onhan toi nyt sekaisin totaalisesti. Siis mitä?! 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasu mokasi asiassa totaalisesti. Toivottavasti asia korjataan pikaisesti.
Helenalle kaikki tuki!
Ja lapset palautetaan äitipäiviksi Helsingin turvakotiin?
Mikä vaivaa kun ilkeilet täällä kun toiset tuo asiallisesti mielipiteensä esiin.
Trollailu on hauskaa. Kivaa kun mörkö suuttuu.
(Vastaan toisen puolesta.)
Ei ole sinullakaa alla hästar hemma
Kyllä nimenomaan on Muumit täällä laaksossa kaikki tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat?
Hänellä kun ei muuta odottamista ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti, muttei ole ratkaisu. Jos Helena joutuu psykiatriseen hoitoon, kyllä silti asunnon tarvitsee. Koskahan hänen ongelmat ovat alkaneet? Minnesotasssa jo
Onko sinulla kokemuksia asiasta? Täytyy tuottaa sinulle pettymys Helena ei tarvitse psykiatrista hoitoa.
Pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tässä tapauksessa tehdäänkin. Kaksi kertaa viikossa on mahdollisuus tavata muksuja. Turussa on joku Tenavatupa tms.
Koska turvallisuus on tässä syynä, en usko yksityisasuntoon
Johonkin haisevaan kaupungin läävään, mistä on just lähteny juoppopariskunta pois lapsiaan katsomasta. Onnee vaan.