Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Lasu mokasi asiassa totaalisesti. Toivottavasti asia korjataan pikaisesti.
Helenalle kaikki tuki!
Eipä mokannutkaan vaan päätti että nyt loppui ristiriidat lasten elämästä ja tilanne rauhoitetaan. Ei lapset tarvi turvakotia kun heillä on jo turvallinen koti. Äidin pitää ratkaista asunnottumuutensa itse ja näyttää että omilla tuloillaan pystyy omalla vuorollaan huolehtimaan lapsista
Vierailija kirjoitti:
Instassa Hellu oli julkaissut tsemppiviestejä mutta rajannut osan huonosti niin että n. profiilikuvasta oli näkyvissä. Ainakin kolme niistä oli samalta kirjoittajalta, vaikka muka erillisiä viestejä eli ei esim mikään viestiketju ollut kyseessä. Kuka mahtaa olla kirjoittaja 😂
Mielestäni tuokin pitäisi mikon joukkojen tarkistaa, kun eihän tuokaan normaalia ole. Pitäisi selvittää. Lopulta nuo voi olla erittäin hälyttäviäkin merkkejä.
Varmasti joku kannustaa, mutta että noin moni ja hulluja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomi edelleen tukee kiekkourheilua? Häipyvät maailmalle, eivät tuota mitään verotuloja ja nyt vielä tällainen valtava mainehaitta, kun koko maailma seuraa kauhulla, millaiseen ahdinkoon miljonääri ajaa lastensa äidin. Tätäkö on suomalainen tasa-arvo, mistä täällä ollaan niin ylpeitä?
Mikkohan on tuonut rahansa Suomeen, rakentaa niillä Turkuun kerrostaloja kaikkien asuttaviksi. Vähän kuin moderni Paavo Nurmi.
Ei jäänyt Usaan nautiskelemaan itsekkäästi rahoistaan kuten Teemu Selänne. Ja sieltä käsin haukkumaan suomalaisia.
Arvostan.
Mikko elää kelan rahoilla. Noissa kerrostaloissa asuvat vuokralaiset saavat kelan asumistukea, joka siirtyy Mikolle ja hänen yhtiökumppaneilleen. Mikko on isänmaan parturi.
Minun sijoitusasunnossa pitkään asunut yh-äiti saa myös asumistukia ja yhdelle lapselleen vammaisen lapsen tukea. Hän hyvin tyytyväinen pitkäaikaiseen vuokra-asuntoon, hoitaa työnsä ja lapsensa mallikkaasti. Minä olen tyytyväinen hyvään ja asunnosta hyvää huoltapitävään vuokralaiseen. Kelan asumistuki menee hänen vuokranmaksuun ja minä kannan sijoittamalla asuntoihin markkinariskin ja vastaan asuntoo liittyvistä kustannuksista. Ilman yksityisiä vuokranantajia olisi Suomessa pitkät jonot vuokra-asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Helena kirjoittaa itse noita kannustusviestejä eri profiilileilla, niin ei sekään tervettä ole ja ymmärtääkö tekevänsä itse niin?
Ainakin 3 puhelinta hänellä oli yhdessä videoistaan. Mitä tekee niin monella kun ei ole edes työelämässä?
Mitä se sinulle kuuluu?
Eikä kuulu muillekkaan vaikka olis 10
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ei tajuu, että 3 tai enemmän kännykkää tarkoittaa Suomessa automaattisesti rikollista.
2 vielä menee, kun joku joutuu työn takia pitämään.
Minullakin 3 kännykkää enkä ole rikollinen. Kyllä olet paskaaivo.
Miksi se Hellu jaksaa aina vaan vinoilla jääkiekosta, nyt lastensa harrastuksesta?
Kun itse hummasi iloisesti menemään nimenomaan jääkiekolla tienattuja rahoja.
Luulisi että olisi ikuisesti kiitollinen jääkiekolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalle kaikki tuki!
Ja lapset palautetaan äitipäiviksi Helsingin turvakotiin?
Mikä vaivaa kun ilkeilet täällä kun toiset tuo asiallisesti mielipiteensä esiin.
Ilkeilyä? No mihin ne lapset palautetaan? Kerro. Kakskerta ei ole enää vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Helena: Se olet sinä kuka tässä on kostamassa ja kiusaamassa entistä puolisoasi. Olet eronnut, olet osasi saanut. Unohda jo Mikko ja sen rahat. (Nimenomaan Mikon rahat!)
Ala elämään omaa elämää, äläkä jaa rahankiilto silmissä niitä videoita
Helena sanoi myös, että kun erotaan, niin erotaan. Jaetaan jutut ja ollaan vaan lasten asioissa tekemisissä. Mitäs jos Helena eläisit niinkuin opetat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helena voisi mennä niihin TV-ohjelmiin joihin häntä pyydetty. Näin kertoi aiemmin. Aikaa ei silloin ollut, mutta nyt on. Saisi rahaa ellei sitä ole tukuttain jemmassa, sekin lienee mahdollista? Onko jo vuokrakämppä löytynyt Turuust?
Esim. Haluatko miljonääriksi?
Esim. Raharemontti?
Kyllä tämä miehiäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helena voisi mennä niihin TV-ohjelmiin joihin häntä pyydetty. Näin kertoi aiemmin. Aikaa ei silloin ollut, mutta nyt on. Saisi rahaa ellei sitä ole tukuttain jemmassa, sekin lienee mahdollista? Onko jo vuokrakämppä löytynyt Turuust?
Ei siitä tulisi mitään, kun koko ajan huutaisi vaan, että kyllä minä vttu haluan minun miljoonan. Ja unohtaisi vastata niihin kysymyksiin. Sitten retuuttaisi Antti-parkaa, missä se MUN miltsi on, ja rikkoisi Aivarin katsomosta heittämällä sorkkaraudalla lavasteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivulle oli kuitenkin luvattu miljoona euroa työstään kotiäitinä.
Niitä Helena ei koskaan ole saanut.
Nii, kun Helena ei niitä halunnut ottaa. Oli "liian vaativat ehdot"
Kyllä Helena ne otti, todellakin. Jo ennakkoon, förskottina, heti eron realisoiduttua siirteli salaa suuria rahasummia Mikon tililtä itselleen jemmaan.
Hellun huuto ja parku alkoi, kun tämä toiminta huomattiin ja laskettiin mukaan avioehtorahaan. Mutta miksei olisi laskettu? Sehän olisi ollut varkausrikos jos vietyjä rahoja ei olisi miinustettu avioehtorahoista.
Onneksi Helenalla oli tuo takaportti, siis avioehtoraha, josta kavalletut summat voitiin vähentää. Muuten olisi joutunut vankilaan myös varkaudesta.
Kavalluksesta. Ei varkaudesta. Jos tili oli molempien nimissä ja Helenalla siihen käyttöoikeus, kyseessä on käsittääkseni kavallus.
Eikö lasu jonkun tapaamispaikan osoita äidille jos ei ole asuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalle kaikki tuki!
Ja lapset palautetaan äitipäiviksi Helsingin turvakotiin?
Mikä vaivaa kun ilkeilet täällä kun toiset tuo asiallisesti mielipiteensä esiin.
Trollailu on hauskaa. Kivaa kun mörkö suuttuu.
(Vastaan toisen puolesta.)
Ei ole sinullakaa alla hästar hemma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa Hellu oli julkaissut tsemppiviestejä mutta rajannut osan huonosti niin että n. profiilikuvasta oli näkyvissä. Ainakin kolme niistä oli samalta kirjoittajalta, vaikka muka erillisiä viestejä eli ei esim mikään viestiketju ollut kyseessä. Kuka mahtaa olla kirjoittaja 😂
Niin oli kaikki Hellun käsialaa, kirjoitusvirheitä myöten. Saa mieluisat vastaukset kun itse itselleen juttelee. Olisi nyt edes sille talkkarille jutellut nätisti, että olisi ollut edes joku aikuinen ihminen elämässään.
Kun listaa nimimerkit, huomaa, että kannatusta on tosi vähän. Nimettömistä käy hyvin ilmi, mitkä ovat hänen itsenä tai lähipiirin kirjoittamia. Suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä Minnesotan aikaisista tapahtumista eikä myöskään juridiikasta. Ilmeisesti ovat jotain tunteella käyviä yh-äitejä, sote-alan pienipalkkaisia ja kosmetologeja sekä muita muovitukan liimaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tulisi mitään, kun koko ajan huutaisi vaan, että kyllä minä vttu haluan minun miljoonan. Ja unohtaisi vastata niihin kysymyksiin. Sitten retuuttaisi Antti-parkaa, missä se MUN miltsi on, ja rikkoisi Aivarin katsomosta heittämällä sorkkaraudalla lavasteet.
Ymmärrätkö miten pöljä olet. Vastaa mitä lääkkeitä nielevät.
Vierailija kirjoitti:
Vit tuako sulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen odotellut keittokirjaa, paljastuskirjaa, omaa podcastia, jenkkilehtien haastatteluja ja tosiaan esiintymisiä niissä lukuisissa suomalaisissa tv-ohjelmissa joihin häntä on pyydetty, mutta ilmeisesti Hellu on ollut crazy busy kun ei ole vielä ehtinyt toteuttaa.
Ja missä hupparit!? Reilu kk sitten Helena pahoitteli, kun valmistus viivästynyt, mutta ennakkotilauksia voi kyllä tehdä. Ja oli kuulemma tehtykin.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tässä tapauksessa tehdäänkin. Kaksi kertaa viikossa on mahdollisuus tavata muksuja. Turussa on joku Tenavatupa tms.
"Minä miehenä en anna mitään arvoa tuommoselle Lasten isälle mitä Mikko aiheutti."
No mitä se Mikko aiheutti?