Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin hölmöjä ovat myös mukilaiset. Kuva minkä helena on jakanut jonkun heiniihoo instasta kertoo kaiken. Kuvassa lukee kuinka joku voi olla niin sairas että laittaa lapsien hyvinvoinnin oman egonsa ja etujen edelle on sairasta. Hetken aikaa luulin että Helena on tullut järkiinsä, mutta ilmeisesti tuossa yritetään tarkoittaa Mikkoa. Mikko ei ole missään maalittanut Helenaa, eikä pitänyt lapsia kilpinään. Yrittänyt auttaa äitiä jotta tällä olisi hyvä ja turvallinen paikka olla lapsien kanssa. Helena itse tekee juuri toisin
Nuo kommentit on laitettu varmasti Helenan toisesta puhelimesta.
Samaa mieltä. Kyllä tää suurin taisto on vaan Helenan omassa päässä, ei noita mukilaisia montaa ole. Kyllä vajaaälysempikin alkaa tajuta tän homman. Sairas ihminen ei tajua. Näin se on. Helena kirjoittelee täällä, kommenttipalstoilla ja instassa laittaa itselleen viestejä. Yrittää uskotella, että hällä suuri tukijoukko, mutta ei ole. Ei kovin moni ole Helenan völjyssä valmis tekemään rikoksia. Sitähän nuo maalittamiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mikko lyönyt lapsia ....
Kehtaatkin tuollaisia valheita kirjoittaa.
Niin se lapsi siinä videolla sanoo. Kahteen kertaan kuuntelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on ohjannut, miten heidän tulee puhua, kun hän kuvaa.
Kiinnittikö joku muu huomiota siihen mitä H sanoi 2x:sta poiston yhteydessä. Hän erikseen korosti että hän ei ole tehnyt poiston aikana mitään laitonta / rikollista. Kysymys kuuluu mitä kaikkea H teki jo poistopäivänä, mitä jäi turvakameroihin ja poliisin / paikalla olleiden tietoon? Löytyykö siitä jo selitys sille miksi lapset on nyt kokonaan M:lla? Yrittikö lavastaa jotain isompaa? Uhkasiko tehdä jotain? Jotain riittävän suurta, että oli selvää ettei hän voi toistaiseksi pitää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo koti sana helenalla. Ihan kuin vierasmaja olisi yhtään kenenkään koti ilman avaimia ja koodeja.onkohan ne Helenan siskotkaan kykeneviä vanhemmiksi?
Koti on se missä on kirjoilla päivän selvä asia.
No ei se ihan niin mene. Kyllä sun kodin pitää olla sellainen jossa olet luvallisesti. Kun meillä on tämä yhteiskunta sääntöineen ja niin se vähän menee.
Noiden lasten elämä on kurja, kurja!
Vierailija kirjoitti:
Lapset on kyllä ihan sekaisin jo ja itkuisia. Yksi lapsista sanoo, että se lyökin mua siellä kotona. Siis Mikko lyö lapsiaan?
Äläpäs valehtele, ei sanonut noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele video: Tää on nyt lasten edun mukaista toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo koti sana helenalla. Ihan kuin vierasmaja olisi yhtään kenenkään koti ilman avaimia ja koodeja.onkohan ne Helenan siskotkaan kykeneviä vanhemmiksi?
Koti on se missä on kirjoilla päivän selvä asia.
Tunsin aikoinaan kodittoman miehen jonka posti meni postikonttoriin. Oliko siis postikonttori hänen asuntonsa?
😂kyllä helenan mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on kyllä ihan sekaisin jo ja itkuisia. Yksi lapsista sanoo, että se lyökin mua siellä kotona. Siis Mikko lyö lapsiaan?
Äläpäs valehtele, ei sanonut noin.
Kyllä sanoi videossa: Tää on nyt lasten edun mukaista toimintaa?
Ei oo ollut normaalia Helenan käytös aikoihin.
Nyt turvakoti ei saa Hellua ulos, on pesiytynyt sinne 😂 Vaikka ei saisi nauraa, surullista kaikille osapuolille. Mutta merkit olivat nähtävissä koko vuoden että hyvin ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista porukkaa nämä koivut on kertokaa. Ainakin on poika avioliiton ulkopuolelta onko muitakin.
Ihan tavallisia mukavia ihmisiä, jotka syyttä on tuotu julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helenan fanit toimimaan kun kerran olette niin päteviä ja tietäviä. Hankkikaa sille Helenalle se koti tai ottakaa luoksenne asumaan. Mitä turhaan siellä huutelette. Ja joku toinen fani hankkikoon Helenalle työpaikan kun se ei itse osaa sitäkään tehdä. Ja joku sanokoon että menee psykiatrin arviointiin ja lääkitys kuntoon jos on tarvis.Tehkää jotain konkreettista älkääkä kannustako hulluihin juttuihin
Ei ole tullut faneilta tähän vastausta? Jään odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erityisoikeuksia tuolla Helenalla oikein on, kun jos itse alkaisin maalittaa instassani ihmisiä, rääkyisin ja huutaisin tuolla kadulla ettei mulla ole kotia ja muuttaisin väkisin exäni mökille, olisin jo ajat sitten joutunut pakkohoitoon.
Osaatko kuvitella millainen huuto tulisi jos Mikko puhuisi Hellusta samaan tapaan kuin Hellu puhuu hänestä? Haukkuisi narsistiksi, alkoholistiksi, lahjonnasta, pilkkaisi masennusta...
Lasten rakkautta omaan äitiin ei voi väkisin muuttaa.Luulisi miljoona Mikon jo sen hyväksyvän ja lopettavan kiusaamisen.
Kolmen lapsen äiti niin avuton, ettei saa itselleen asuntoa hommattua.
Helena on saanut muuttokehotuksen jo 2.3. eii vaan oo uskonut. Aiemmin olisi pitänyt viheltää peli poikki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt turvakoti ei saa Hellua ulos, on pesiytynyt sinne 😂 Vaikka ei saisi nauraa, surullista kaikille osapuolille. Mutta merkit olivat nähtävissä koko vuoden että hyvin ei käy.
Tässä voi olla se hyvä puoli, että viranomaiset ehkä yrittävät puhua järkeä ja kannustaa asuntoa etsimään.
Mitä erityisoikeuksia tuolla Helenalla oikein on, kun jos itse alkaisin maalittaa instassani ihmisiä, rääkyisin ja huutaisin tuolla kadulla ettei mulla ole kotia ja muuttaisin väkisin exäni mökille, olisin jo ajat sitten joutunut pakkohoitoon.