Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
12261/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt lapset haluaa olla sen vanhemman luona, jossa saa valvoa puolille öin, ei tarvitse mennä eskariin tai harkkoihin, saa syödä karkkia, munkkia ja lettuja, koulutehtävät ei ole tärkeitä ja jossa kerrotaan hirmutöistä koskien toista vanhempaa.

Vierailija
12262/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en mä jaksa lukea noita papereita"

seuraavat postaukset n-määrä: käydään läpi paperit ja maalitetaan lastensuojelun työntekijää nimeltä.

Kyllä on aihettakin. Väärin on toimittu ehdottomasti lasun työntekijä on tehnyt väärän päätöksen.

Tuota noin mikäs on sun pätevyys tietää paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei Turun turvatalo siirrä sinkku Helenaa, joka häiriköi exää ja exän uutta sieltä asunottomien majoitustiloihin, joita Turulla varmasti on? Niin, tulkaas selittämään. Kallista se on yhteiskunnalle majoittaa vainoajaa. Toinen vaihtoehto olisi psykiatrinen osasto, jos kieltäytyy yhteistyöstä kenenkään kanssa, valeuhriutuen.

Vierailija
12264/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin hölmöjä ovat myös mukilaiset. Kuva minkä helena on jakanut jonkun heiniihoo instasta kertoo kaiken. Kuvassa lukee kuinka joku voi olla niin sairas että laittaa lapsien hyvinvoinnin oman egonsa ja etujen edelle on sairasta. Hetken aikaa luulin että Helena on tullut järkiinsä, mutta ilmeisesti tuossa yritetään tarkoittaa Mikkoa. Mikko ei ole missään maalittanut Helenaa, eikä pitänyt lapsia kilpinään. Yrittänyt auttaa äitiä jotta tällä olisi hyvä ja turvallinen paikka olla lapsien kanssa. Helena itse tekee juuri toisin

Nuo kommentit on laitettu varmasti Helenan toisesta puhelimesta.

Vierailija
12265/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt lapset haluaa olla sen vanhemman luona, jossa saa valvoa puolille öin, ei tarvitse mennä eskariin tai harkkoihin, saa syödä karkkia, munkkia ja lettuja, koulutehtävät ei ole tärkeitä ja jossa kerrotaan hirmutöistä koskien toista vanhempaa.

Tuollainen lapsuus varmasti lapsen näkökulmasta on hauskaa mutta jos ei ole rajoja, kasvaa vastuuntunnottomia ihmisiä joilla mt ongelmia. Lapset tarvii nyt turvaa ja rajoja

Vierailija
12266/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö lasu toimii Turussa, viedään lapset väkisin terapian tarpeessa olevalle isälleen. Uskomatonta. Isäkö niitä perättömiä lasuilmoituksiakin on tehnyt mikä sitä miestä vaivaa.

Miten Mikolle uskaltaa antaa lapset?

Wau mikä provo 👏 0/5

Vierailija
12267/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo koti sana helenalla. Ihan kuin vierasmaja olisi yhtään kenenkään koti ilman avaimia ja koodeja.onkohan ne Helenan siskotkaan kykeneviä vanhemmiksi?

Koti on se missä on kirjoilla päivän selvä asia.

Vierailija
12268/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö lasu toimii Turussa, viedään lapset väkisin terapian tarpeessa olevalle isälleen. Uskomatonta. Isäkö niitä perättömiä lasuilmoituksiakin on tehnyt mikä sitä miestä vaivaa.

Turvakotiin ne pitää saada asumaan, ei niillä muuta ole.

Vierailija
12269/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kyllä ihan sekaisin jo ja itkuisia. Yksi lapsista sanoo, että se lyökin mua siellä kotona. Siis Mikko lyö lapsiaan?

Vierailija
12270/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestien lainaaminen ei nyt täällä oikein onnistu, joten kysyn häneltä, joka epäili sitä ettei Helena ilman käytännön apuja pärjää: Oletko Helenan sukulainen vai Mikon läheinen tuttu, kun tiedät noista pyykkäyksistä ym. arkipäivän jutuista noin paljon? Muutenhan kaikki olisi vain pahansuovan mielikuvituksesi tuotetta.

Olen eri, Helena itse kiitteli äitiään pyykkäyksistä, oli kuva puhtaista pyykeistä. Lisäksi äidistä oli video jonkun taloyhtiön pesulassa.

Sehän on mukava, että Helenan äiti auttaa ja saa samalla olla lapsenlastensa kanssa. Toinen mummo keskittyykö vain entisen miniän mustamaalaamiseen?

Ja sitten se todiste että toinen mummo mustamaalaa entistä miniäänsä. Missä lymyilee nyt se viehkeästi itseään ilmaiseva moukaksi, läskiksi, haisevaksi, Vanhaksipiiaksi, mt-ksi muita nimittelevä kommentoija joka ahkerasti jaksaa puuttua muiden arveluihin ja kovistelee ettei saa sanoa mitään mitä ei varmaksi tiedä ja ilmoittaa jatkuvasti poistattavansa moisia kommentteja?

Vierailija
12271/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin hölmöjä ovat myös mukilaiset. Kuva minkä helena on jakanut jonkun heiniihoo instasta kertoo kaiken. Kuvassa lukee kuinka joku voi olla niin sairas että laittaa lapsien hyvinvoinnin oman egonsa ja etujen edelle on sairasta. Hetken aikaa luulin että Helena on tullut järkiinsä, mutta ilmeisesti tuossa yritetään tarkoittaa Mikkoa. Mikko ei ole missään maalittanut Helenaa, eikä pitänyt lapsia kilpinään. Yrittänyt auttaa äitiä jotta tällä olisi hyvä ja turvallinen paikka olla lapsien kanssa. Helena itse tekee juuri toisin

Hyvin kirjoitettu.

Vierailija
12272/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tyytyväinen että vihdoin näyttää Suomessakin lastensuojelu toimivan! Aiemmin on saanut lapset elää vaikka millasissa olosuhteissa eikä ketään ole kiinnostunut, mutta nyt sentään ovat alkaneet tutkimaan asioita.

Onhan tässä nyt jo kauan ollut näkyvillä Helenan huono kunto.

Sanoo muka että tekee kaikkensa lapsiensa eteen, mutta miksi ei tyytynyt miljooniinsa ja ilmaiseen Turun keskustan kerrostaloasuntoon jota Mikko tarjosi?

No koska Helena tarvitsee ilmaisen rantatalon.

Ei kiinnosta siis lapset vaan raha. Surullista.

eiks se tarjottu asunto ollu sellainen kiristysluontoinen asunto eli jos elät siellä mun ehdoilla niin sitte saat asua. Ei semmoinen mikään oikea tarjottu asunto ole. Armonpulla panta kaulassa.

Vierailija
12273/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas sitä ollaan oikein lääkäreitä diagnooseja antamassa. Anna vaan viranomaisten hoitaa asiat, osaavat paremmin.

Vierailija
12274/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalle asunto heti ja lapset takaisin! Ei ne halua olla Mikon luona. Vai pitävätkö väkisin kiinni.

Oletko jo hankkinut sen asunnon?

Keskiviikkona Mikko järjesti häädön kiirettä pitää Mikolla...

Vierailija
12275/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Helenan fanit toimimaan kun kerran olette niin päteviä ja tietäviä. Hankkikaa sille Helenalle se koti tai ottakaa luoksenne asumaan. Mitä turhaan siellä huutelette. Ja joku toinen fani hankkikoon Helenalle työpaikan kun se ei itse osaa sitäkään tehdä. Ja joku sanokoon että menee psykiatrin arviointiin ja lääkitys kuntoon jos on tarvis.Tehkää jotain konkreettista älkääkä kannustako hulluihin juttuihin

Vierailija
12276/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo koti sana helenalla. Ihan kuin vierasmaja olisi yhtään kenenkään koti ilman avaimia ja koodeja.onkohan ne Helenan siskotkaan kykeneviä vanhemmiksi?

Tunsin aikoinaan kodittoman miehen jonka posti meni postikonttoriin. Oliko siis postikonttori hänen asuntonsa?

Vierailija
12277/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Mikko lyönyt lapsia ....

Kehtaatkin tuollaisia valheita kirjoittaa.

Vierailija
12278/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en mä jaksa lukea noita papereita"

seuraavat postaukset n-määrä: käydään läpi paperit ja maalitetaan lastensuojelun työntekijää nimeltä.

Kyllä on aihettakin. Väärin on toimittu ehdottomasti lasun työntekijä on tehnyt väärän päätöksen.

ei ole oikeita ja vääriä päätöksiä. On vain lasun päätöksiä, joiden mukaan aikuiset toimivat. Ne on nyt voimassa, hellu voi hakea muutosta kun alkaa toimia ensin lasun ohjeiden mukaan ja hankkii psykoosilääkityksen. Helena ei ole koskaan toiminut yhdenkään päätöksen mukaan ja nyt häntä vielä yllytetään jatkamaan. Päättyy vielä ihan helvetin huonosti kiitos mukien.

kuka oman elämänsä psykiatri se täällä lääkkeitä määräilee.

Vierailija
12279/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvataloa ei ole tarkoitettu kenellekkään pysyväksi kodiksi. En tiedä mikä on maksimiaika jonka siellä saa oleskella, mutta mikä vika on asunnottomien majoitustilossa, hotelleissa, vuokrakodeissa, jne? Luulen että sossut pystyy semmosenkin järjestämään kiireellisenä, on heillä varalla näitä tapauksia varten aina joku kalustettu asunto tyhjänä. (tulipalot, muut syyt).

Vierailija
12280/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestien lainaaminen ei nyt täällä oikein onnistu, joten kysyn häneltä, joka epäili sitä ettei Helena ilman käytännön apuja pärjää: Oletko Helenan sukulainen vai Mikon läheinen tuttu, kun tiedät noista pyykkäyksistä ym. arkipäivän jutuista noin paljon? Muutenhan kaikki olisi vain pahansuovan mielikuvituksesi tuotetta.

Olen eri, Helena itse kiitteli äitiään pyykkäyksistä, oli kuva puhtaista pyykeistä. Lisäksi äidistä oli video jonkun taloyhtiön pesulassa.

Sehän on mukava, että Helenan äiti auttaa ja saa samalla olla lapsenlastensa kanssa. Toinen mummo keskittyykö vain entisen miniän mustamaalaamiseen?

Eikös Helenan äitikin taivastellut että miten sotkuista siellä vierasmökissä oli? Helena ei e

Ei se osaa kun edinassakin henkilökunta hoiti kaiken. Vaikka aikoinaan ketjuissa mukit ulisi kuinka Helena on ihan yksin Edinassa pyörittänyt isoa huushollia ja huolehtinut ihan kaikesta sillä aikaa kun aviomies on tökkinyt kepillä mustaa muoviläpyskää. Enää ei mukitkaan kehtaa väittää sellaista kun on käynyt ilmi miten avuton/laiska Helena oikeasti on. Se upea, viisas, vahva ja pärjäävä nainen joka pyyteettömästi taistelee kaikkien naisten puolesta miesten sortovaltaa vastaan. Miehen kuuluu kuitenkin elättää ja huolehtia ettei naisen tarvitse tehdä edes kotitöitä, hoitaa omia lapsiaan, työssäkäynnistä puhumattakaan.

Ketju on lukittu.