Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Antaisi lastensa olla äitinsä kanssa Kakskerrassa. Eikö sillä miljonäärillä ole niitä asuntoja enempikin itselle. Ahneutta tommonen käytös on, jos haluaa kaiken itselleen.
Miksi siellä taas toisten omaisuutta jakelet? Mikset päästä Helenaa asumaan omalle mökillesi? Joo tiedän, kitsaus estää, jotenkin vaan kivempi jaella toisen omaa!
Helenan pitäisi saada jostain töitä niin saa vuokran maksettua. Eikös hänellä ole kampaajan koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetytti eniten se musiikin jatkuva pauhaaminen, lasten pitäminen valveilla yötä myöten ja se että joutuivat myöhään illalla valmistamaan oman ruokansa koulun ja treenien jälkeen. Eikö Helena todellakaan voinut kuvata edes yhtä videota, jossa hän itse valmisti ruokaa?
Somen perusteella olen saanut hänestä niin raivostuttavan minä-minä-kuvan, etten todellakaan koskaan haluaisi tavata livenä.
Se sama jumputusmusiikki pauhaa sillä aina autossakin, eikö se osaa yhtään olla ilman hirveää mekkalaa.
Peittääkö äänet päässään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku missä Helena nyt on? Sairaalassa vieläkin?
Helena ei ollut sairaalassa edes yötä. Kuvattu jo lauantaina baarissa Hesassa. Itse sanonut oleskelevansa ystävän luona.
tiesivät y laudal että Helenalla yksiö
Yksiö?? Eikö tosiaan edes kaksiota onnistunut Hellu itselleen hommaamaan? Miten hän mahtuu kolmen lapsen kanssa pieneen, ahtaaseen yksiöön? Kaupungilta olisi varmasti löytynyt kaksio tai jopa kolmio noinkin isolle porukalle.
Ei Helenalla riitä rahat kaksion vuokraamiseen kun pitää ostaa viiniäkin. Viikonlopussa kuluu se kuusi litraa eli yli 30 euroa.
Helenalla menee hotelleihin rahaa enemmän kuin asunnon vuokraan. Onneksi on se iso jemma. Vuonna 2019 Helena kuppasi itselleen peräti n 320 000.
Kukaan ei tuollaista jättisummaa saa henkilökohtaisiin menoihinsa kulumaan. Nosti kortilla rahaa sekä osti luksustuotteita ja jälleenmöi second handissa Edinassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauska kuulla että mitä Tiinatiik nyt tuumaa kun pro hellu homma osui oikein kunnolla omaan nilkkaan? Kannattiko hellun takia pilata maineensa, tehdä itsestään naurunalainen ja joutua työnantajalla huonoihin kirjoihin? Mutta eipä taida hoitsu enää avautua. Ellei sitten siellä yksityisessä instassa sauhua saamastaan kohtelusta. Mihin itse täysin syypää.
Mitä Tiinalle on tapahtunut? Saiko hussilta potkut vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Onko torstain Seiskassa Hellun myymä juttu: uusi ihana kotini?
Luultavasti. Tai oisko muuttanut äitinsä asuntoon Hesassa? Kun eikös äidillään joku asunto siel ole joidenkin hk joskus aikanaan hk ränttäämien instajakojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetytti eniten se musiikin jatkuva pauhaaminen, lasten pitäminen valveilla yötä myöten ja se että joutuivat myöhään illalla valmistamaan oman ruokansa koulun ja treenien jälkeen. Eikö Helena todellakaan voinut kuvata edes yhtä videota, jossa hän itse valmisti ruokaa?
Somen perusteella olen saanut hänestä niin raivostuttavan minä-minä-kuvan, etten todellakaan koskaan haluaisi tavata livenä.
Miljonäärit eivät ole tottuneita valmistamaan omaa ruokaa keskellä viikkoa, viikonloppuisin ehkä jos jaksaa. Keskiverto suomalainen on kyllä täysin pihalla miljonääriäitien elämäntyylistä ja arjesta, varsinkin Jenkkien.
Älä vaan kerro tuota mun miljonäärimiehelle joka just on tuossa laittamassa päivällistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä nyt Mikon kuvat hulluna kiertämässä pihalla ympyrää häiriintyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Instassa kaksi mukihullua (dronekuvassa) ovat maalittaneet myös Lounais-Suomen poliisia. Tuleekohan seuraamuksia heille?
Mikä on dronekuva?
Yliksellä väitettiin että majailee siskonsa luona. Aina toisten nurkissa, jos totta! Eikö olisi mukava olla omassa asunnossa? Sossun tarjoama kämppä ei viime syksynä kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa kaksi mukihullua (dronekuvassa) ovat maalittaneet myös Lounais-Suomen poliisia. Tuleekohan seuraamuksia heille?
Mikä on dronekuva?
Kolmas kuva jossa drone. Sen alla kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä väitettiin että majailee siskonsa luona. Aina toisten nurkissa, jos totta! Eikö olisi mukava olla omassa asunnossa? Sossun tarjoama kämppä ei viime syksynä kelvannut.
Helena odottaa sitä avioehtomiljoonan loppua n 170 000 euroa , eikö se jäädytetty lakikuluja varten? Sitten ilmeisesti Kakskerrasta haluaa sitä tontin puolikasta rahana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on dronekuva?
Poliisit lennättä muina poliiseina dronea, mutra mukit hyökkää kommenttikenttään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ton Hellun kämppä jutun voi nähdä? Tämän yksiön?
Yli lau dal vol oisko 36 , kuvia
Meilläkin on Heirolin astioita. Nätit asiat Nataliella esittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti. Tai oisko muuttanut äitinsä asuntoon Hesassa? Kun eikös äidillään joku asunto siel ole joidenkin hk joskus aikanaan hk ränttäämien instajakojen mukaan.
Luultavasti olet Vanhapiika ihan väärässä paska oletuksiesi kanssa. Pakko vaan jatkaa sun viestien poisteluja.😂😂😂
Ei tullut tänään uutta tarinaa.
Tosin veikkasinkin että vasta huomenna Helenan sanainen arkku avautuu uudelleen.
Huomenna uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tarjoamasta Helenalle huonetta päärakennuksesta?
Se, ettei halua Helenaa sinne sotkemään ja pyörimään jaloissa?
Harva haluaa exän kesäasunnolleen. Heluna ei omista kiinteistöä, joten lokille voi tarjota vain poistumista tontilta.
Vierailija kirjoitti:
Helenan pitäisi saada jostain töitä niin saa vuokran maksettua. Eikös hänellä ole kampaajan koulutus?
laskepamitä tekee elarit, lapsilisät ja siihen 180 euroa, työtuki vai mikä se nyt on nimeltään lähes 600 euroa, kyllä sillä pitäisi elää
Mistä ton Hellun kämppä jutun voi nähdä? Tämän yksiön?