Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
10381/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu häiköi Turussa ja yrittää estää äidin ja lasten tapaamisia  ja lasten asioiden järkevää hoitoa.

Myös poliisia tosiaan tarvittu paikalle muutaman kerran pitämään Mikkoa ja hänen vaimoaan kurissa. Nyt jopa rikollisjengi palkattu pelottelemaan ja häätämään äiti ulos kodista. Mikko valehtelee ja manipuloi viranomaisetkin puolelleen. 

Suomessa Mikko Koivu haki lasten äidille lähestymiskieltoa lapsia kohtaan ja pyysi määräämään, ettei äiti saisi tavata lapsia ollenkaan, edes loma-aikoina.

On siinä isä. Käyttää lapsia härskisti pelinappuloina ja ihmiskilpinä ja ajaa omaa ahnetta etuaan lasten hyvinvoinnin kustannuksella.

Tee lasu, kun noin hyvin olet perillä asioista.

Oikeastaan minäkin voin tuon kirjoituksen lasuun lähettää tiedoksi.

Vierailija
10382/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottoa välillä mt läski Vanhapiika   😝😝😝😂😂

Sieltä kevyt tuulahdus suoraan 40-luvun Tohmajärveltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kutsut sitä, että mennään rikotun ikkunan kautta sisään, ellet murtautumiseksi? 

Sinä saat kutsua sitä miksi halua kun viranomaiset ivat todenneet ettei se ollut murto. Helena meni kotiinsa ikkunasta, kun lukot oli vaihdettu. Sinä et nyt pääse eteenpäin ajatuksestasi sitten millään. -eri

No, mitä se sitten oli? Normaali käytäntö mennä ikkunasta?

Mistäs sitten? Lukkoseppä ei saanut avata kun Mikko ylevänä kielsi. Jos mä unohdan avaimeni, ikkunasta mä menen sisään. Mistäs sä? 

Soitan lukkosepän. 

Vierailija
10384/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siellä Mikon kotona tapahtui jos kaupungin työntekijä on tullut käymään??? Miksi Mikko ajelee korttelia ympäriinsä hermostuneena? Minä päivänä tää tapahtui?

Voi hitsi kun nää saisi sen tasapainon ja rauhan elämään kun sopisivat! Helena ja Mikko.

On kyllä erikoista. Torstaina tapahtui. Eiköhän ollut lasun porukka käymässä episodin jälkeen. 

Eiköhän se lasun porukka menis Helenan luokse jonka takia episodi tapahtui 

Mikkohan sen episodin järjesti. Hohhoijaa.

Eiköhän lastensuojelu mennyt kysymään, mitä lapset ajattelisivat, jos mamma pistettäisiin vähäksi aikaa hyllylle.

Toivottavasti!

Vierailija
10385/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu häiköi Turussa ja yrittää estää äidin ja lasten tapaamisia  ja lasten asioiden järkevää hoitoa.

Myös poliisia tosiaan tarvittu paikalle muutaman kerran pitämään Mikkoa ja hänen vaimoaan kurissa. Nyt jopa rikollisjengi palkattu pelottelemaan ja häätämään äiti ulos kodista. Mikko valehtelee ja manipuloi viranomaisetkin puolelleen. 

Suomessa Mikko Koivu haki lasten äidille lähestymiskieltoa lapsia kohtaan ja pyysi määräämään, ettei äiti saisi tavata lapsia ollenkaan, edes loma-aikoina.

On siinä isä. Käyttää lapsia härskisti pelinappuloina ja ihmiskilpinä ja ajaa omaa ahnetta etuaan lasten hyvinvoinnin kustannuksella.

Nettivinkattu poliisille.

Minä olen raas kerännyt tuon mahohuutelijan kommentteja lisää talteen. Eteenpäin lähtee.

Kirjoita että minäkin olen maho , mutta en vainoa toisten lapsia sairain konstein.

Vierailija
10386/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu poliisille.

Minä olen raas kerännyt tuon mahohuutelijan kommentteja lisää talteen. Eteenpäin lähtee.

Mihin sinä ääliö niitä laittelet :D mahohullua ottaa koville. Lasu ei tee randomien mahokommenteilla yhtään mitään. Ei tee niilläkään, joissa uhkailet Helenaa kuolemalla tai huorrrittelet ja haukut narsistiksi.

mene hoitoon 

Vierailija
10387/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon luottofani monisairas peräreikä täällä taas helluvihaa ulostamassa. 🤮💩

Vierailija
10388/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siellä Mikon kotona tapahtui jos kaupungin työntekijä on tullut käymään??? Miksi Mikko ajelee korttelia ympäriinsä hermostuneena? Minä päivänä tää tapahtui?

Voi hitsi kun nää saisi sen tasapainon ja rauhan elämään kun sopisivat! Helena ja Mikko.

On kyllä erikoista. Torstaina tapahtui. Eiköhän ollut lasun porukka käymässä episodin jälkeen. 

Eiköhän se lasun porukka menis Helenan luokse jonka takia episodi tapahtui 

Mikkohan sen episodin järjesti. Hohhoijaa.

Eiköhän lastensuojelu mennyt kysymään, mitä lapset ajattelisivat, jos mamma pistet

Mikko sai satikutia lasulta, sen takia pyöri hermostuneenä ympyrää. Oliko läpyskä lähtenyt salille karkuun kuvaamaan itseään?

Vierailija
10389/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helenan draaman kaava, jota on jopa ip-lehdet uskoneet ja jolla Helena kiristää rahaa. 

1)H järjestää kohtauksen jonka kuvaa. 

2)Hetken hiljaisuus, jona aikana avustajien kanssa työstetään materiaali läpi, mitä tästä irtoaisi, mitä näytetään ja missä valossa? Mitä voidaan väittää.

3) Eteerinen huolella laittautunut H puhuu rauhallisesti somessa, kerronta vuorottele "shokeeraaviksi" editoitujen videopätkien kanssa.

Tämä setti on huolella harkittua, noudattaa somevaikuttamisessa tuttua kaavaa jossa luodaan rinnakkaistodellisuutta, omaa narratiivia. Helena ei tee tätä yksin, eikä sattumalta.

Tämä on nähty lentokentällä, juhannuksena, jouluna ja nyt "häädössä". "

Helena on jo poistanut tonkkavideon. Yliksellä on tallessa.

Älä hullu puhu paskaa. Storyt poistuu automaattisesti 24h kuluttua eikä mitään tonkkia edes näkynyt :D

Vierailija
10390/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen maho. En silti ymmärrä tätä uutta vaimoa. Vaikuttaa erittäin mustasukkaiselta ja epävakaalta. 

Vierailija
10391/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä asiassa ei ole virallista päätöstä, vaan tapaus, jota Mikko ja asianajajansa pitävät ennakkotapauksena ja sen pohjalta naamiomiehet poistivat Helenan vaihtamalla lukot. Helena soitti sitten poliisit, joiden mukaan Helenan tuli poistua.

No onhan tästä päätös, joka on tehty oikein hellun pyynnöstä Minnesotassa ja Suomen hovioikeuden päätöksellä Minnesotassa tehdyt päätökset tulevat Suomessa voimaan ilman erillistä vahvistusta. Helena vaan yrittää vääntää asiaa vaikka kaikki päätökset on jo tehty. Naamiomiehet eivät poistaneet Helenaa vaan poliisit. Lukkoja ei vaihdettu vaan ovet oli pistetty vaan lukkoon. Helenalla ei ole missään vaiheessa ollut avaimia kakskerran mökkeihin. Ei tuohon vierasmökkiinkään. Helena murtautui tuohon vierasmökkiin ja avaimia ei hänellä ollut.

Hyvä kirjoitus.

Kukapa ei omia ränttäyksiä pitäisi hyvinä? Hih hih.

Vierailija
10392/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipperin instassa on täysi hiljaisuus.

Vierailija
10393/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen maho. En silti ymmärrä tätä uutta vaimoa. Vaikuttaa erittäin mustasukkaiselta ja epävakaalta. 

Millä tavalla?

Vierailija
10394/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on jo poistanut tonkkavideon. Yliksellä on tallessa.

Minä en kyllä olisi erottanut niitä laatikkoviinejä siitä kuvasta, jos ei joku olisi zoomannut niitä kuvaan. Eikö sellanen määrä ole vaarallista noin pienelle naiselle?

Vierailija
10395/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kutsut sitä, että mennään rikotun ikkunan kautta sisään, ellet murtautumiseksi? 

Sinä saat kutsua sitä miksi halua kun viranomaiset ivat todenneet ettei se ollut murto. Helena meni kotiinsa ikkunasta, kun lukot oli vaihdettu. Sinä et nyt pääse eteenpäin ajatuksestasi sitten millään. -eri

No, mitä se sitten oli? Normaali käytäntö mennä ikkunasta?

Mistäs sitten? Lukkoseppä ei saanut avata kun Mikko ylevänä kielsi. Jos mä unohdan avaimeni, ikkunasta mä menen sisään. Mistäs sä? 

Rikot ikkunan ja menet asuntoon, jota et omista, sisään.  Hienoa? Minä menen omistamaani kotiin ihan omilla avaimillani sisään. Jokainen tavallaan.

Vierailija
10396/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on just jäänyt kodittomaksi katuojaan, niin luulisi että on muuta tekemistä kuin juoda viiniä baarissa Helsingissä. 

Niinhän sitä luulisi, mutta niin ei tässä tapauksessa tapahdu.

Vierailija
10397/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee lasu, kun noin hyvin olet perillä asioista.

Vain Helenan lynkkaajat on niin yksinkertaisia, että tekevät lasuja oman tulkintansa perusteella vihansa katkeroimina. 

Vierailija
10398/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toistaiseksi mikään Helenan toiminnassa ei viittaa siihen, että hänellä olisi pienintäkään halua oikeasti kohdata todellisuus ja ottaa vastuuta yhtään mistään. Niitä mahdollisuuksia on tarjottu hänelle pilvin pimein jo kohta vuoden Suomessakin. Hän on vain uponnut syvemmin omaan valheiden verkkoonsa, koska hän on saanut ulkopuolisilta (mukilaisilta) tukea ja häntä on kannustettu taistelemaan. Siis jatkamaan tätä sairasta showta, kun kaikki on päivänselvää ja asioita on oikeuden päätökset."

Vierailija
10399/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helenan laskelmointi on mennyt muutamassa kohtaa hyvin pahasti pieleen ja ei tajunnut, että hän ei pysty pitämään valheitaan tarinan keskiössä ns. totuutena.

Tärkein on ehkä se, että ei tajunnut että ne Minnesotan oikeudenkäyntipöytäkirjat ovat suurelta osin julkiset ja niistä pystyy lukemaan FAKTOJA esim. raha-asioista. Toki tämä koskee niitä, jotka osaavat englantia ja ymmärtävät lukemansa.

Toinen asia on se, että koska Mikko Koivu oli vuosia täysin hiljaa, Helena luuli että voi kontrolloida "totuutta". Sitten tulikin yllätyksenä se iso haastattelu mistä meni aivan sekaisin ja nyt tämä pieni jatkojuttu Kakskerrasta poistamisesta. Helena tuuttaa kymmeniä instastooreja päivässä vuosikausien ajan ja sitten kun Mikko kerran kertoo oman puolensa asioista, niin sehän on aivan järkyttävää Helenan "kiusaamista"."

Mistä valheista puhut? Mitäs sulle selvisi vasta oikeudenpapereista? 

Vierailija
10400/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin vielä!Taso löytyy mukin kyljestä.Voi Hellu.

Ketju on lukittu.