Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Olisiko vihdoin sopu syntymässä, koska Hellun Insta on hiljaa. Toivotaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Helena on jo poistanut tonkkavideon. Yliksellä on tallessa.
Minä en kyllä olisi erottanut niitä laatikkoviinejä siitä kuvasta, jos ei joku olisi zoomannut niitä kuvaan. Eikö sellanen määrä ole vaarallista noin pienelle naiselle?
Mitä vittua sulle läski kuuluu. Minulla 12 tonkkaa viiniä. Ei ole ollenkaan vaarallista. Otan aina joskus lasillisen. Älä perkele hätäile tämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen maho. En silti ymmärrä tätä uutta vaimoa. Vaikuttaa erittäin mustasukkaiselta ja epävakaalta.
Millä tavalla?
Koittaa Hellua häätää pois lasten elämästä. Tuo ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen maho. En silti ymmärrä tätä uutta vaimoa. Vaikuttaa erittäin mustasukkaiselta ja epävakaalta.
Millä tavalla?
Ei mahoudessa mitään pahaa ole. Mahoja on paljon. Myös miehissä, vaikka ei tuota sanaa käytetä käsittääkseni miehistä. Mutta jos sekoaa mahoudesta, yrittää viedä toisten miehiä, lapsia, on ilkeä, mustasukkainen, vihainen hedelmällisille, niin silloin on paha asia. Näitäkin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivu häiköi Turussa ja yrittää estää äidin ja lasten tapaamisia ja lasten asioiden järkevää hoitoa.
Myös poliisia tosiaan tarvittu paikalle muutaman kerran pitämään Mikkoa ja hänen vaimoaan kurissa. Nyt jopa rikollisjengi palkattu pelottelemaan ja häätämään äiti ulos kodista. Mikko valehtelee ja manipuloi viranomaisetkin puolelleen.
Suomessa Mikko Koivu haki lasten äidille lähestymiskieltoa lapsia kohtaan ja pyysi määräämään, ettei äiti saisi tavata lapsia ollenkaan, edes loma-aikoina.
On siinä isä. Käyttää lapsia härskisti pelinappuloina ja ihmiskilpinä ja ajaa omaa ahnetta etuaan lasten hyvinvoinnin kustannuksella.
Tee lasu, kun noin hyvin olet perillä asioista.
Hellu vääntää taas tekstissä nimet ja jutut.Nyt kannattais lopettaa ryypiskely. Vai onko se oma koti nyt ahdistava paikka kun joutuu itse hoitamaan huonekalut yms.Kai nyt muisti tehdä sähkö sopimuksen,että on valot ja saa tehtyä ruokaa.Niin ne astiat,lamput yms.IKEA sieltä löytyy kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivu häiköi Turussa ja yrittää estää äidin ja lasten tapaamisia ja lasten asioiden järkevää hoitoa.
Myös poliisia tosiaan tarvittu paikalle muutaman kerran pitämään Mikkoa ja hänen vaimoaan kurissa. Nyt jopa rikollisjengi palkattu pelottelemaan ja häätämään äiti ulos kodista. Mikko valehtelee ja manipuloi viranomaisetkin puolelleen.
Suomessa Mikko Koivu haki lasten äidille lähestymiskieltoa lapsia kohtaan ja pyysi määräämään, ettei äiti saisi tavata lapsia ollenkaan, edes loma-aikoina.
On siinä isä. Käyttää lapsia härskisti pelinappuloina ja ihmiskilpinä ja ajaa omaa ahnetta etuaan lasten hyvinvoinnin kustannuksella.
Vain Helenan lynkkaajat on niin yksinkertaisia, että tekevät lasuja oman tulkinta
Siis tuossa kommentissa, johon viittasin, oli suoraan kerrottu, miten poliisit on usen kutsuttu pitämään Mikkoa ja vaimoa kurissa.Rikollisjengi palkattu häätämään äiti pois kodistaan. Estetty lapsia tapaamasta äitiään ja paljon muuta. Mitä eri tulkintaa tuossa tarvitaan?
tarkemmat ylilaudalla ovat huomanneett pyhän-Helenan vesilasikuvassa viinilasin pöydän alla pidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toistaiseksi mikään Helenan toiminnassa ei viittaa siihen, että hänellä olisi pienintäkään halua oikeasti kohdata todellisuus ja ottaa vastuuta yhtään mistään. Niitä mahdollisuuksia on tarjottu hänelle pilvin pimein jo kohta vuoden Suomessakin. Hän on vain uponnut syvemmin omaan valheiden verkkoonsa, koska hän on saanut ulkopuolisilta (mukilaisilta) tukea ja häntä on kannustettu taistelemaan. Siis jatkamaan tätä sairasta showta, kun kaikki on päivänselvää ja asioita on oikeuden päätökset."
Etkö itse taistelisi niistä asioista, joista voit? Senkus alistut omassa elämässäsi niin usein kun haluat. Kannattaa ehkä miettiä opetatko lapsesi tekemään niin.
Minusta on oikein hyvä ettei Helena ole antanut periksi viimeisessä asiassa, johon hän voi vaikuttaa siinä vaiheessa kun toisen taholta homma on kustu jo urakalla eikä mikään saa
Onneksi Helena maksaa oikeuskulunsa itse.
Vierailija kirjoitti:
tarkemmat ylilaudalla ovat huomanneett pyhän-Helenan vesilasikuvassa viinilasin pöydän alla pidossa.
Hähhää! Sen nyt tiesi kuka tahansa muu kuin muki-kerho. >D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Helenan lynkkaajat on niin
Tuohan koskee Mikkoa, jonka käytöksestä lasten kanssa, sen lasun teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Ei mahoudessa mitään pahaa ole. Mahoja on paljon. Myös miehissä, vaikka ei tuota sanaa käytetä käsittääkseni miehistä. Mutta jos sekoaa mahoudesta, yrittää viedä toisten miehiä, lapsia, on ilkeä, mustasukkainen, vihainen hedelmällisille, niin silloin on paha asia. Näitäkin on paljon.
Mahot miehet ovat munattomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Täälä todella upea kannustava kirjoitus teamhelena lahkolta.Näin tuetaan ja ajetaan naisten ja lasten asiaa.Lapsettoman naisen julkinen solvaaminen.Lapseton nainen vie miehet ryöstää lapset ja kiusaa äitejä!Kerrassaan sivistynyttä ja todella upeaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu vääntää taas tekstissä nimet ja jutut.Nyt kannattais lopettaa ryypiskely
Sinä kusivaippa et ole mikään määrittelemään mitä kenenkäkin pitäisi tehdä. Aloita moukka itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Millä tavalla?
Oliko se Natalie vai Helena, joka totesi Kakskerrassa: You dont belong here, go away? Ai, se olikin Helena, joka yritti häätää Mikon puolison tämän viereltä pois. Miksiköhän, halusiko Helena Mikon itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Kyllä on. Samanlaisia peruja on jotkut vanhanpiian jotka ei kelpaa pitalisillekkaan. 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Helena ig on noin hiljaa? Häntä hän ei pitänyt pysäyttää mikään.
Tosin erinomaista, jos siellä korvien välissä on jokin pieni solukko värähtänyt ja saanut miettimään uudelleen. Epäilen kyllä.
Ei siellä värähtänyt ole. On vaan niin tuiterissa ettei pysty rämttäämään
Vierailija kirjoitti:
Ja he huomasivat että se pätkä Helenan instagrammissa kakskerran poiston yhteydessä missä näkyy kaksi isoa viinitonkkaa on poistettu tallennetuista tarinoista. Harmi vain että ei tiedä että minkä kerran nettiin pukkaa se pysyy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Kyllä on. Samanlaisia peruja on jotkut vanhanpiian jotka ei kelpaa pitalisillekkaan. 🤮🤮🤮🤮
Mutta kuule, he voivat adoptoida. Itse olen antanut lapseni adoptioon pariskunnalle, joka ei saanut omia lapsia.
Sulla on nyt faktat vähän hukassa, mutta se nyt ei yllätä. Mikko yritti samalla tavalla saada tuon näyttämään murrolta, todettiin ettei ollut. Sulla vissiin useinkin tapana jauhaa omaa ajatustasi vaikka se on todettu virheelliseksi.