Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
9481/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen keski-ikäinen nainen. Ei teini, eikä  nuori nainen, vaan keski-ikäinen nainen kyseessä.

Niin, halailee puita, nuolee pitkospuita ja tekee turhia raskaustestejä..   nooo välttää nyt eäköityneelle nivusvammaiselle.

Helena paikalla.Miyes nyt joudut julkisilla liikkumaan kun ajokortti katkolla.Taisi nyt teatraalinen esitys kolahtaa omaan nilkkaan.Hyvä että tutkitaan jos päässä vikaa.

Todista että on tutkittavana.

Vierailija
9482/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tonne 2x kukaan suostu menemään naama ja rekkarit ilman peittoa, jos vaara, että Helena siellä. Talkkarikin maalitettiin, kuvattiin, sometettiin, solvattiin, haastettiin oikeuteen ja joutui vielä maksamaan omat kulunsa, vaikka todettiin syyttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ollut tänään kovin hiljaa, harmi! Tykkään niin kuunnella hänen jorinoita XD!

Vierailija
9484/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalta hän varmaan saisi töitä, kun on kielitaitoa. Olisi töissä viikon ja aina seuraavan viikon lasten kanssa. Ongelmansa ratkaistu. 

Eiköhän se jo ole tullut selväksi ettei Helenaa työnteko kiinnosta. 

Iso mutta: palkkaako laivayhtiö? Töissä ei saa pitää neljää kännykkää ja kuvata.

Moukka onko Helena  tai kukaan sanonut että  olisi menossa laivalle töihin.  Hulluksi sinä olet.

Ei ole sanonut. Ei ole sanonut menevänsä töihin moneen vuoteen, ei laivalle eikä maihin. Eikä ole vieläkään isompia haluja töihin, kun sitä rahaa kuitenkin on.

Kyllä on sanonut että menee töihin kun saa asiansa kuntoon. Sitäpaitsi ei kuulu moukka sulle eikä mulle. 

Vierailija
9485/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös laivalle vaadita normaalia tiukempi lääkärin työhöntulotarkastus? Mikäs tämä epilepsiajuttu taas olikaan?

Työkyvyttömyyseläke taitaa nyt tulla kysymykseen. 

Nivus ja päävammainen on nyt työtön. Mihinkään se kolutamattomana muuhun nun Sakun jaloissa pyörimään.

Vierailija
9486/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on avioliitossa Natalien kanssa. Mikko rakastaa Natalieta. Mikko rakastaa lapsiaan. Mikko on onnellinen nykyisen perheensä kanssa. Siihen perheeseen kuuluu Natalie ja lapset.

Helena on Mikolle ainoastaan se sairaan kauhea menneisyys.

Niin, onneksi Mikolla on vaimonsa ja lapsensa. Ja Nataliella on Mikko. Yhdessä ovat kestäneet Helenalta paljon ja kestävät jatkossakin.

Vierailija
9487/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös laivalle vaadita normaalia tiukempi lääkärin työhöntulotarkastus? Mikäs tämä epilepsiajuttu taas olikaan?

Ei sillä mitään epilepsiaa ole. Mutta hyvä että tutkivat ja meni kortti sen takia hyllylle. Saa tuntea nahoissaan omat temppuilunsa.

Siis mitä on nämä "varmat tiedot" epilepsiasta ja hankitusta asunnosta. En ole huomannut Helenan instassa mitään tällaista. Olisi ihan kiva, jos täällä ei spekulaatioista puhuttais varmoinan asioina. 

Nämä kaikki tekaistut jutut ovat Vanhapiian keksittyjä juttuja joita jatkaa totena. Hullu se on.

Todistaisi. Jututut epilepsiasta ja asunnosta kun muut eivät ole kuulleet mistään. 

Vierailija
9488/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuokra oliko 840 kk, elarit n 1255, siihen päälle lapsilisät

Tiukkaa tulee kun joutuu maksamaan sähköt yms. jatkossa itse. 

Miksi Helena ei kertonut mitään taloudellisesta tilanteestaan Minnesotan oikeudessa? Miksi Helena ei ole tehnyt elettäkään hakeakseen töitä Suomesta? Miten Helenalla on varaa asua kuukausittain Helsingissä hotellissa? 

Vastaus: Helenalla on jemmassa satoja tuhansia dollareita.

Tietenkin hänellä on tileillään vielä satoja tuhansia dollareita, niillä rahoillahan hän on elänyt koko tämän 5 vuotta avioeron vireille tulon jälkeen. Hän ei ole tehnyt töitä eikä nostanut tukia koko tänä aikana, koska sitä rahaa on.

Kelaan hän ei voi

Ja mitenhän Kela pääse käsiksi Helenan jenkkitilien saldoihin, kerrotko?

Niissä kelan lomakkeissa kysytään ulkomainen omaisuus ja tulot. Jos sen valehtelee, tuet voidaan periä jälkikäteen korkojen kera takaisin. Ja ihan totta jos puhutaan, luuletteko että päähenkilö osaisi olla hiljaa ja kertomatta menneistä asioistaan, jos joku viranomainen silleen myötätuntoisesti häntä kuuntelee ja raha-asioitaan setvii?

Vierailija
9489/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun toi moukka-maho-vanhapiika-suihku-jankkaaja häipyis sinne suihkuunsa tai jonnekkin.

Kuka toi on? Itse Helena?

Vierailija
9490/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ollut tänään kovin hiljaa, harmi! Tykkään niin kuunnella hänen jorinoita XD!

Näin määki Vanhapiika. 

Vierailija
9491/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tapahtuu koko ajan kun on niin hiljaista. Mutta... nou hätä. Kohta rättäys alkaa. Varokaa Turun viranomaiset! Maalivahdit paikalle kun maalitus alkaa. Ja mukilaiset olkaa hereillä puolustuksessa. Me maalliset seurataan tätä peliä.

Vierailija
9492/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa nyt viel pari tuntia. Helena haluaa pitää kansaa jännityksessä. Sit se ei enää itse pysty pitää "radiohiljaisuutta". 

Tämä on taas Vanhapiian tunnisteettava moukka  viesti. Puhuu yksin tuuleen.

Sorry, mulla on kyllä lapsia. Onks sul?? 

Ai se hulluksi tehty Jari?

Et ilmeisesti siis osaa edes lukea, ilmankos päästelet noin hulluja juttuja. Onks sulla 3 lasta? 

Nyt kolahti läskiin.  🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9493/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle yhdelle vatipäälle Helna eii tuu saamaan koskaan asioita kuntoon eli työt odottaa tappiin asti...

Vierailija
9494/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tapahtuu koko ajan kun on niin hiljaista. Mutta... nou hätä. Kohta rättäys alkaa. Varokaa Turun viranomaiset! Maalivahdit paikalle kun maalitus alkaa. Ja mukilaiset olkaa hereillä puolustuksessa. Me maalliset seurataan tätä peliä.

Pakko nauraa näillä vanhanpiian  lapsellisilla jutuilla vaikka on jo vanha mätyskä.

Vierailija
9495/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen keski-ikäinen nainen. Ei teini, eikä  nuori nainen, vaan keski-ikäinen nainen kyseessä.

Niin, halailee puita, nuolee pitkospuita ja tekee turhia raskaustestejä..   nooo välttää nyt eäköityneelle nivusvammaiselle.

Helena paikalla.Miyes nyt joudut julkisilla liikkumaan kun ajokortti katkolla.Taisi nyt teatraalinen esitys kolahtaa omaan nilkkaan.Hyvä että tutkitaan jos päässä vikaa.

Epilepsia kohtaus estää autolla ajoluvan.Seuranta aika noin puolivuotta jona aikana ei uutta kohtausta.Helena itse kertoo että on ollut suihkuhuoneen lattialla ja pelastuslaitoksen henkilö herätellyt.Ei muista itse mitä on tapahtunut.Toimitettu päivystykseen jossa näistä syistä epäilty epilepsia kohtausta.

Vierailija
9496/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään epilepsiaa ole. Mutta hyvä että tutkivat ja meni kortti sen takia hyllylle. Saa tuntea nahoissaan omat temppuilunsa.

Siis mitä on nämä "varmat tiedot" epilepsiasta ja hankitusta asunnosta. En ole huomannut Helenan instassa mitään tällaista. Olisi ihan kiva, jos täällä ei spekulaatioista puhuttais varmoinan asioina. 

Ei Helena koskaan laita ig tarinaan mitään hänen oikeita asioitaan.Ig on vain kanava levittää valheita miten ex mies on häntä kohdellut.Pää määrä saada lisää rahaa.

Juuri näin. 

Vierailija
9497/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa nyt viel pari tuntia. Helena haluaa pitää kansaa jännityksessä. Sit se ei enää itse pysty pitää "radiohiljaisuutta". 

Et ilmeisesti siis osaa edes lukea, ilmankos päästelet noin hulluja juttuja. Onks sulla 3 lasta? 

En kerro muuten tunnistat kuka olen joka tiedän sun kaikki asiasi.   🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9498/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epilepsia kohtaus estää autolla ajoluvan.Seuranta aika noin puolivuotta jona aikana ei uutta kohtausta.Helena itse kertoo että on ollut suihkuhuoneen lattialla ja pelastuslaitoksen henkilö herätellyt.Ei muista itse

Kerro kuka sanoi epilepsia kohtaukseksi ,  itse hän kertoi että oli pyörtynyt.   Kerro muuten valehtelet taas.

Vierailija
9499/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei halua kertoa, että hänellä ja lapsilla arki on lähtenyt rullaamaan ongelmitta. 

Vierailija
9500/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kolahti läskiin.  🤣🤣🤣🤣

Sorry, ei menny vieläkään oikein. Koitas jotain muuta! 

Ketju on lukittu.