Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Mikko Koivu on munaton mulkku. Kukaan täysperävaloilla kulkeva mies ei Kakskertaan kutsu korstoja pelottelemaan naisia. Ja tämä nainen sattuu olemaan lasten äiti. Hei haloo, mitä täällä vingutaan? Jos joku on mulkku niin Mikko Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Mikko tuskin tulee edes pueraisemaan Helenaan päin. En usko, että antaa koskaan anteeksi. Ei koskaan, oli synnyttäjä niin silti ei. En usko
Ai sitä, että Helena kertoi Mikon olleen perheen pettäjä.
Se nyt on ainoastaan Helenan ongelma. Hän sitä katkerana vatvoo, ei kukaan muu. Mikkoa ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo on, että Ernolla on jokin panttioikeus Kakskertaan? Jos Helena ei edes omista sitä! Kauhea soppa!
Jospa se Erno asettuu vierasmökkiin seuraavaksi. Panttioikeuden turvin. Ihanaa, tarina saa hulvattomia käänteitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua muutakuin viimeisimmät kommentit ja mietin et millä äo täällä ollaan liikkeellä?
Näittekö videot Kakskerrasta ja näistä maskikorstoista nahkavyön kanssa? Mä näin ja olen pöyristynyt. Kyllä Koivu-mafia pyörittää Turun polliisia, siellä ei nyt ole kaikki kunnossa ollenkaan. Eiks Turun polliisin johtaja, joka antoi määräyksen poistaa Helena kodistaan, niin eiks tää pollisvääpeli saanut piällyspaikkansa aika epätodellisin keinoin? Siis Turussa jos missä paikat jaetaan sulle mulle frendien kesken. Ei kait tää tullut kellekkään yllätyksenä?
En tiedä, mutta ihan kaikessa rauhassa voit pyöristyä.
Ottaisi vastaan jonkun tv-show tarjouksen, jos ei muuta työt kiinnosta. Helenan mukaan useita tarjouksia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt suurin osa suomalaisista tajuaa, että oli eroasiat miten solmussa hyvänsä niin lasten äidille ei tehdä tällaista.
Tehdä mitä? Poisteta häntä talosta, jossa hänellä ei enää ole oikeutta olla? Kun ei itse suostu lähtemään.
Ero ei ole yhtään solmussa. Mikko on jo uudessa liitossa. Tässä viimeisessä episodista oli kyse Helenan luvattomasta oleskelusta Mikon huvilassa.
Höpö höpö. Mitä höpötät siellä asioista mistä et mitään tiedä?! Maanmittauslaitoskin on täsdä jupakassa tehnyt virheen.
Ai sitä, että Helena kertoi Mikon olleen perheen pettäjä.
Se nyt on ainoastaan Helenan ongelma. Hän sitä katkerana vatvoo, ei kukaan muu. Mikkoa ei haittaa.
Oletko sinä ainut täällä, joka ei olekaan liikkeellä lapsien etuja ajamassa vaan ainoastaan Mikon?
Vierailija kirjoitti:
Se avioehto ja sen sisältö on kyllä ollut tiedossa hyvissä ajoin ennen häitä. Tais Helena yrittää pitkittää allekirjoittamista siinä toivossa, ettei tarvis nimeä laittaa koko paperiin lainkaan.
Taidat olla niin innokas avioehtojen allekirjoittaja, että käyt allekirjoittamassa ne tyttäresikin puolesta vaikka olisi miten epäedullinen tyttärellesi.
Miten tuo avioehto oli Helenalle epäedullinen? Hänhän oli ihan puhtaasti saamapuolella. Ja paljon olikin.
Vierailija kirjoitti:
Toivo Group Hirvensalo, siellä tuo lokki nyt asuu. Kuka maksaa vuokran?
Eikä asu.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi yhtään vaikka joku sivullinen, jolla on rahaa tai asunto tyhjillään olisi tarjonnut sitä Helenalle ja lapsille.
No ei siinäkään mitään pahaa olisi. Hyvä vain.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua muutakuin viimeisimmät kommentit ja mietin et millä äo täällä ollaan liikkeellä?
Näittekö videot Kakskerrasta ja näistä maskikorstoista nahkavyön kanssa? Mä näin ja olen pöyristynyt. Kyllä Koivu-mafia pyörittää Turun polliisia, siellä ei nyt ole kaikki kunnossa ollenkaan. Eiks Turun polliisin johtaja, joka antoi määräyksen poistaa Helena kodistaan, niin eiks tää pollisvääpeli saanut piällyspaikkansa aika epätodellisin keinoin? Siis Turussa jos missä paikat jaetaan sulle mulle frendien kesken. Ei kait tää tullut kellekkään yllätyksenä?
Näit Helenan editoimat videot ja kommentit, mitkä yllättäen on valittu mahdollisimman hänen edukseen.
Nahkavöisistä maskikorstoista huolimatta Helena ei kuitenkaan kokenut ongelmaksi jäädä tunniksi tontille hengailemaan heidän kanssaan.
Kertoo ehkä jotain siitä, miten paljon Helena heitä pelkäsi (ei yhtään).
Vierailija kirjoitti:
Se avioehto ja sen sisältö on kyllä ollut tiedossa hyvissä ajoin ennen häitä. Tais Helena yrittää pitkittää allekirjoittamista siinä toivossa, ettei tarvis nimeä laittaa koko paperiin lainkaan.
Taidat olla niin innokas avioehtojen allekirjoittaja, että käyt allekirjoittamassa ne tyttäresikin puolesta vaikka olisi miten epäedullinen tyttärellesi.
No, minä nyt en lähtökohtaisesti koe, että mulla on oikeus jonkun muun omaisuuteen. Tai jollakin muulla mun, toki pieneen, omaisuuteen.
Vähän jännittää Hellun puolesta mitä syksyn oikeudenkäynti (vai monikossa jo siihen mennessä?) tuo tullessaan. Paljastuuko jotain mitä kukaan ei vielä tiedä, edes mukilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt suurin osa suomalaisista tajuaa, että oli eroasiat miten solmussa hyvänsä niin lasten äidille ei tehdä tällaista.
Tehdä mitä? Poisteta häntä talosta, jossa hänellä ei enää ole oikeutta olla? Kun ei itse suostu lähtemään.
Jankuti jankuti jankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ei ole yhtään solmussa. Mikko on jo uudessa liitossa. Tässä viimeisessä episodista oli kyse Helenan luvattomasta oleskelusta Mikon huvilassa.
Eikö tuosta ole nostettu yhtään rikossyytettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti jankuti
Hyvin summattu teamhellun faktat ja argumentit Helenan puolesta! Ei niitä ole, joten tyydytään jankkaamaan.
Minkälainen naamiointi miehillä oli? Se kiinnostaa. Oliko mustat kommandopipot kaikilla ja asut, vai väriä kukkaa?
No, minä nyt en lähtökohtaisesti koe, että mulla on oikeus jonkun muun omaisuuteen. Tai jollakin muulla mun, toki pieneen, omaisuuteen.
Mitä sitä suotta vaikka uskonnollisista syistä olisi 15 lasta synnyttänyt ja heistä huolehtinut toisen puolison urheillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt tuo täysin naurettava naamiomiehistä puhuminen, kun kyseessä oli kaksi tavallista työmiestä jotka piilottelivat Helenan kuvaamisen takia huiveilla kasvojaan.
Juuri niin.
Minä kuulin, että Ryhmä Hau oli paikalla. Yhdellä oli talutushihnakin.
Tohonhan Helena voi vedota kun ei huvitakaan maksaa vuokrasopimuksessa sovittua vuokraa. Tai sähkölaaskua ja mitä vaan.