Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Eri asia, jos on olemassa dokumentit häädöstä tai poistopäätös, sellaisia emme ole nähneet.
Odotahan sinäkin, kyllä ne vielä tulee ne päätökset. Lakiasiat on hitaita. Kohta saat tietää.
En kuule odota, ei kiinnosta. Sinä voit odotellessasi opetella sellaisen jutun että et kommentoi ja väitä mitään sellaista, jota sä vasta odottelet mahdollisesti ehkä tapahtuvaksi.
Kohta tulee päätös siitä, kuka on asunut kenekin talossa ja kuka ollut laittomasti, lue murtautunut, siellä. Ei kaikkea niin nopeasti saa nähtäville, hitaat on lain rattaat.
😂 Ja jos ei edes ole rattaita, ne eivät liiku. Noista ei ole yhtäkään juttua oikeudessa, sinäkö nuo päätökset teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Mikon vaimo on tietoinen siitä että Suomessa juhannustaiat tehdään aina alasti? Alastomuus muualla kuin kotona suihkussa on jenkkiläisille paljon oudompaa kuin meille suomalaisille.
Helena tietää suihkujutut: olin suihkussa, olisin saattanut olla suihkussa, olin menossa suihkuun, olin tulossa suihkussa, puolen tunnin kuuma suihku..
Helena kertoi videolla tykkäävän kuumista pitkistä suihkuista, ilmankos lämminvesi loppui Kakskerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset saaneet nauttia itsetehdystä jäätelökakusta viime viikonloppuna. Ja hyvää ruokaakin on lautasella ollut. Kyllä lasten nyt kelpaa!
Åsna,luuletko sä että ne oman äidin korvaavat
Vierailija kirjoitti:
Onko tämö juhannustaika turkulaisten keksimä?
Juhannustaika, jossa kävellään paljas takamus edellä kohti halkopinoa on saavuttanut suosiota humoristisena ja hieman erikoisena tapana ennustaa tulevan puolison siviilisäätyä.
Juhannussaunan jälkeen valitaan halkopino, joka on tarpeeksi suuri ja vakaasti pystyssä.
Juhannusyönä, kun on vielä hieman valoa, riisu vaatteesi ja kävele perse edellä kohti halkopinoa. Tässä vaiheessa on tärkeää, että et katso taaksesi olkasi yli.
Tarkista halko, johon perse osui. Jos halko on halkaistu, se tarkoittaa, että tuleva puolisosi on leskimies tai muuten jo kerran naimisissa ollut. Jos halko on pyöreä eli kokonainen, tuleva puolisosi on poikamies, eli hän ei ole ollut aiemmin naimisissa.
älkää nyt olko noin hauskoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Eri asia, jos on olemassa dokumentit häädöstä tai poistopäätös, sellaisia emme ole nähneet.
Odotahan sinäkin, kyllä ne vielä tulee ne päätökset. Lakiasiat on hitaita. Kohta saat tietää.
En kuule odota, ei kiinnosta. Sinä voit odotellessasi opetella sellaisen jutun että et kommentoi ja väitä mitään sellaista, jota sä vasta odottelet mahdollisesti ehkä tapahtuvaksi.
Kohta tulee päätös siitä, kuka on asunut kenekin talossa ja kuka ollut laittomasti, lue murtautunut, siellä. Ei kaikkea niin nopeasti saa nähtäville, hitaat on lain rattaat.
😂 Ja jos ei edes ole rattaita, ne eivät liiku. Noista ei ole yhtäkään juttua oikeudessa, sinäkö nuo päätökset teet?
Hänhän on tuomari Turun Vapaamuurareita !
Natalie tehnyt herkkuja, kyllä lasten kelpaa. Ihan tuli vesi kielelle. Raparperihilloa. Itse en oo tehnyt kun kerran mansikkahilloa.
Mikkolaiset hääääääääääviäääääääääääää koko maaaaaaaaaaaaaaaatsiiiiiiiiiiiiiìiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivu omistaa yksin Kakskerran Päätalon ja kaikki mitä tontilta löytyy, tontti myös. Minnesotan oikeudet teneet päätöksen. Helena on poistettu laillisesti.
Se ei paljon lapsia auta jos ei pysty sopuun heidän äidin kanssa. Kai Mikko käy terapiassa edelleen?
Kun miettii lasten elämän aikuisia, Helena ei tule toimeen kenenkään kanssa.
Helena on haukkunut koulun ja opettajat, päiväkodin, kaikki sukulaiset, harrastukset, turkulaiset.
Lasten koko elinpiirin.
Miten sinä tulet toimeen työpaikallasi, jos sellainen sinulla on. Et taida itse tulla toimeen kenenkään kanssa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset saaneet nauttia itsetehdystä jäätelökakusta viime viikonloppuna. Ja hyvää ruokaakin on lautasella ollut. Kyllä lasten nyt kelpaa!
Mikä tahansa korvaa häiriintyneen äidinkuvatuksen. Ja lapsetkin saavat ruokaa!
Ootsä kyylännyt että lapset ei ole ruokaa saanet !Olipa äiti minkälainen vaan niin lapset kaipaa omaa äitiään aina !
Ihmekös täälä räntti Hellu paikalla. Niin ihanat herkut on rouva Koivun ig kuvissa.Itse tehtyä jäätelöä raparpereistä.Varmasti hyvää. Ehkä parempaa kuin selleri kurkkumehu.
"Mitä te niillä päätöksillä muuten teette ? Että jotkut näkevät noin paljon vaivaa tuntemattomien ihmisten asioista jotka eivät yhtään heidän takapuoltaan lämmitä !"
Sieltä löytyy ne oikeat faktat. Sekös harmittaa niitä, jotka omia totuuksiaan yrittävät täällä faktoina kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa korvaa häiriintyneen äidinkuvatuksen. Ja lapsetkin saavat ruokaa!
Ootsä kyylännyt että lapset ei ole ruokaa saanet !Olipa äiti minkälainen vaan niin lapset kaipaa omaa äitiään aina !
Tuo ns äiti ei edes sitä ruokaa lapsille saanut aikaiseksi.
Ei ruokaa, ei sänkyjä, ei omaa rauhaa, ei yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei tiedetä asian laillisuutta edes sitten, jos käräjöivät asiasta. Senkin jälkeen tiedämme vain sen kumman näkemys voittaa. Perus oikeudenkäynti, kun vastakkain on sanat. Eri asia, jos on olemassa dokumentit häädöstä tai poistopäätös, sellaisia emme ole nähneet.
Helena itse haastattelussa sanoi että 16.5 tuli virallinen häätö. Ja sen jälkeen ei häntä edes kiinnostaisi asua kakskerrassa. Lisäksi on itse myöntänyt että kuukausi aikaisemmin ennen poistoa tuli ilmoitus. Häädön voi toteuttaa ennen virallista häätöä poikkeusluvalla.
Täytyy kyllä ihailla Mikon kärsivällisyyttä tuon kuvottavan saatanan kanssa. Helenan onni on se, että Kakskerran tapaus sattui Suomessa, Yhdysvalloissa olisi ollut vähän eri rapsut propertylle tunkeutumisesta. Ehkä poliisi olisi nasauttanut.
siellä on kovat otteeet, ilmeisesti saa ampua tunkeilijat amerikanmaassa. Enpä oo käynyt tässä amerinkan ihmemaassa.
Vierailija kirjoitti:
Natalie tehnyt herkkuja, kyllä lasten kelpaa. Ihan tuli vesi kielelle. Raparperihilloa. Itse en oo tehnyt kun kerran mansikkahilloa.
Kerran mansikkahilloa? Se on sun saavutus? No nyt ymmärrän miksi noin ihailet Natalien, AMERIKKALAISEN, herkkujen valmistamisen.
Muuten hauskaa huomata kun Helena joskus syötti lapsille herkkuja, siitä nousi monen päivän angstit palstan helluhulluilla. Johan olivat laskun tehneet ilmoituksia epäterveellisestä elämästä äidin kanssa. 😂 Kun Natalie valmistaa herkkuja se on niin hieno homma.😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran mansikkahilloa? Se on sun saavutus? No nyt ymmärrän miksi noin ihailet Natalien, AMERIKKALAISEN, herkkujen valmistamisen.
Muuten hauskaa huomata kun Helena joskus syötti lapsille herkkuja, siitä nousi monen päivän angstit palstan helluhulluilla. Johan olivat laskun tehneet ilmoituksia epäterveellisestä elämästä äidin kanssa. 😂 Kun Natalie valmistaa herkkuja se on niin hieno homma.😇
Hän syötti lapsille donitseja aamiaiseksi!
Hä-hää! Mikkolaiset ihan kusessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Mikon vaimo on tietoinen siitä että Suomessa juhannustaiat tehdään aina alasti? Alastomuus muualla kuin kotona suihkussa on jenkkiläisille paljon oudompaa kuin meille suomalaisille.
Helena tietää suihkujutut: olin suihkussa, olisin saattanut olla suihkussa, olin menossa suihkuun, olin tulossa suihkussa, puolen tunnin kuuma suihku..
Helena kertoi videolla tykkäävän kuumista pitkistä suihkuista, ilmankos lämminvesi loppui Kakskerrassa.
Kesäkäyttöön tarkoitettu vierasrakennus
Talvi
Äidin pitkä kuuma suihku
Kolmen lapsen suihkut
Sitten ihmetellään, miksi Mikko katkoo lämpimiä vesiä etäohjauksella
Tai sitten pieni kesäkäyttöön tarkoitettu lämminvesivaraaja ei vaan riitä tuohon kaikkeen.
Miten on mahtanut viikon ensimmäinen tapaaminen sujua? Nyt järjestäjän taholta osataan varmistaa jottei Helena pääse riehumaan. Eilinen iltayön rivojen viestien tulvan viittasi humalatilaan.Oli niin rivoa jo iljettävä. Toivottavasti jaksoi keskittyä lapsiin eikä yrittänyt vakoilla kuka heidät toi.
Natalie nähnyt vaivaa tehdessään nuo herkut.