Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Öh, Mikko ei käynyt siellä huvilallaan, koska aina kun kävi, Hulluhellu tykitti someen satoja häirintävideoita ja riehui ja räyhäsi.
Ja Helena teki noin, koska Mikko tunki sinne 🤷 Ei nuo koskaan ole vain toiseen suuntaan reaktioita. Me ei tiedetä mitä Natalie on vaatinut tai ollut vaatimatta, ei tiedetä mitä Mikko on ajatellut tai miksi, eikä me tiedetä Helenastakaan vastaavia. Siksipä spekulointi ihan jokaisesta on joko sallittua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen minäkin ajatellut, että Natalie painosti Mikkoa häätämään Helenan kiireellä kakskerrasta, koska on mustasukkainen.
Rouva lähti pitkospuille siksi aikaa odottamaan, että se huusholli varmasti tyhjenee. Ja lapsista se on kans kateellinen Helenalle.
Aivan varmasti näin. Samasta syystä Nati haluaa erottaa lapset äidistään, koska muutoin Helena pyörii siinä. On sairasta erottaa äiti ja lapset. Mikko ei saanut loppuajasta enää käydä Kakskerrassa. Varmasti Natia ottaa pattiin, että Hellulla ja Mikol kolme upeaa, kaunista ja tervettä lasta. Ja omaa vauvaa ei kuulu ja ikää lähes 40v. Hellu on myös paljon paremman näköinen kuin Nati. Nati on poikamainen olemukseltaan ja harrastuksiltaankin.
Ei tuo sinun jankutus todeksi muutu, vaikka tuhat ja yksi kertaa sitä täällä toistat.
Mieluummin täällä lukee tämän päivän tilanteesta kuin noita tuhansia kertoja tänne räntättyjä samoja oikeuden pöytäkirjoja.
Menneitä asioita ei voi enää muuksi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa.... jos siihenkään.
Kylmäsydämisiä rikkaita vastaan on vaikea taistella. Mutta heillekin on oma Tuomarinsa. En sano vielä, että kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on ottanut elämäntehtäväksi kaiken riitauttamisen. Itse on näin aiheuttanut sen miten erokorvaus meni. Ei uskonut tuomaria joka varoitti asiasta. Suomen oikeus on onneksi jo aikaisemmin todennut ettei puutu asioihin.
No nyt sitten voi alkaa riitauttamaan lasten asioita. Ja varmaan valittaa siitäkin jos saa tuomioita niistä muista jutuista. Työllistävä vaikutus oikeuslaitokselle.
Jos Mikko ei olisi kostanut ja ollut pikkusieluinen, sillä että puolustautui, ei olisi ollut erokorvaukseen mitään vaikutusta.
mistä näitä sikiäää, Helena riitautti avioehdon, sai kyllä rahansa, paitsi se jäädytetty n 200 000 lakikuluja varten niin men i sivu suun siis avioehtomiljoonasta.
Jos Hellu on tuloton, eikä Suomessa varallisuutta saa ilmaisen asianajajan.
Siinä ampumiskuvassa ei sinällään ollut mitään pahaa, MUTTA kun se on julkaistu samaan aikaan tulipalovideon ja niiden muiden ränttäysten kanssa, niin siksi se herätti huolta helkkarin talipäät!
Hellu uhriutuu, minä en saa julkaista ampumiskuvaa, mutta Natalie saa. Kyllä, niissä oli aivan täysin eri sävy. Ja Hellu saa julkaista, ihan mitä vaan, mutta niistä on seuraamukset. Se on kokonaiskuva, ei mikään yksittäinen kuva. Ja itse olen myös ampunut ja se oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittoako täällä mesootte!!
Olis Hellu ollu hyvä ja kunnollinen vaimo, ni ei tarttis nyt 6 vuotta erilleen muutosta parkuu ja tehdä itsestään koko kansan pelleä!
Yleensä sitä saa mitä tilaa. Kova paikka Hellulle, ku joutuu vastaamaan teoistaan!
Oletko sinä itse niin hyvä ja kunnollinen vaimo, että pidät oikeutenasi arvostella Helenaa?
Arvaanko oikein, ettet ole kenenkään vaimo tai mies, vaan vanhapiika tai peräkammarin mammanpoika?
Olen ainakin sen verran hyvä, ettei lähes koko Suomen kansa naura mulle!
Ja ihan äiti, tavallinen ja turvallinen!
Kommenttien perusteella et vaikuta turvalliselta äidiltä. Asioita on hyvä katsoa laajemmin. Yksipuolinen tuomitseminen ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Öh, Mikko ei käynyt siellä huvilallaan, koska aina kun kävi, Hulluhellu tykitti someen satoja häirintävideoita ja riehui ja räyhäsi.
Ja Helena teki noin, koska Mikko tunki sinne 🤷 Ei nuo koskaan ole vain toiseen suuntaan reaktioita. Me ei tiedetä mitä Natalie on vaatinut tai ollut vaatimatta, ei tiedetä mitä Mikko on ajatellut tai miksi, eikä me tiedetä Helenastakaan vastaavia. Siksipä spekulointi ihan jokaisesta on joko sallittua tai ei.
Se on MIKON huvila.
Helena oli siellä luvatta.
Ei meidän muuta tarvitse tietää kuin että Hellu on rikollinen ja paska äiti. Ne on faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen minäkin ajatellut, että Natalie painosti Mikkoa häätämään Helenan kiireellä kakskerrasta, koska on mustasukkainen.
Rouva lähti pitkospuille siksi aikaa odottamaan, että se huusholli varmasti tyhjenee. Ja lapsista se on kans kateellinen Helenalle.
Aivan varmasti näin. Samasta syystä Nati haluaa erottaa lapset äidistään, koska muutoin Helena pyörii siinä. On sairasta erottaa äiti ja lapset. Mikko ei saanut loppuajasta enää käydä Kakskerrassa. Varmasti Natia ottaa pattiin, että Hellulla ja Mikol kolme upeaa, kaunista ja tervettä lasta. Ja omaa vauvaa ei kuulu ja ikää lähes 40v. Hellu on myös paljon paremman näköinen kuin Nati. Nati on poikamainen olemukseltaan ja harrastuksiltaankin.
Ei tuo sinun jankutus todeksi muutu, vaikka tuhat ja yksi kertaa sitä täällä toistat.
Ei Kipperit ole rikkaita. Mutta on heillekin maallinen oikeus. Kuten Hellulla alkaa nyt näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on ottanut elämäntehtäväksi kaiken riitauttamisen. Itse on näin aiheuttanut sen miten erokorvaus meni. Ei uskonut tuomaria joka varoitti asiasta. Suomen oikeus on onneksi jo aikaisemmin todennut ettei puutu asioihin.
No nyt sitten voi alkaa riitauttamaan lasten asioita. Ja varmaan valittaa siitäkin jos saa tuomioita niistä muista jutuista. Työllistävä vaikutus oikeuslaitokselle.
Jos Mikko ei olisi kostanut ja ollut pikkusieluinen, sillä että puolustautui, ei olisi ollut erokorvaukseen mitään vaikutusta.
mistä näitä sikiäää, Helena riitautti avioehdon, sai kyllä rahansa, paitsi se jäädytetty n 200 000 lakikuluja varten niin men i sivu suun siis avioehtomiljoonasta.
Riitautti joo, todettiin päteväksi. Pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä he? Eikö se kakskerta ole vain ja ainoastaan Mikon omistama lukaali?
Sinä räkytit kahdesta ihmisestä. Kaksi on he.
En räkyttänyt, vaan totesin asioita mutulla. Siis Mikko yksin omistaa kakskerran, ja Natalie vaivoin sieti/sietää Helenaa?
Emme tiedä miten Natalie sietää mutta Helena ei siedä Natalie, joku muu "tyttö" muttei Natalie kun oli kysymys kuhloihin ja naimisiin menosta.
Oikeassahan Hellu on ollut. Natalie on kiero kuin korkkiruuvi. Höynäyttää tyhmää Mikkoa kaikessa. On mustasukkainen ja vei taustapiruna Hellun lapset. Manipuloi monin keinoin. Sitten ahdistaa ja masentaa. Ja 37v ei ole tyttö. Keski-ikäinen vanheneva nainen.
Ei varmaan Natalie ohjaa Mikkoa, Mikon lapset, kyllä hän itse päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Mikko kosti, perustelut
Eiköhän kaikki sen ole lehdistä jo lukenut ja ihmetellyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Mukien mielestä Helenalla oli yksinoikeus kakskertaan. Helenalta jäi tuolloin tarkistamatta voiko kesämökille siirtää kirjat,alueella on loma-asuntojen kaava.Mutta eihän Helenaa koske mitkään säädökset tai lait. Nehän on vain kiusantekoa häntä vastaan.
Hellu uhriutuu, minä en saa julkaista ampumiskuvaa, mutta Natalie saa. Kyllä, niissä oli aivan täysin eri sävy. Ja Hellu saa julkaista, ihan mitä vaan, mutta niistä on seuraamukset. Se on kokonaiskuva, ei mikään yksittäinen kuva. Ja itse olen myös ampunut ja se oli kivaa
Höpö höpö!! Tuon perusteella kenestäkäön ei voi tehdä ampujaa eikä Hellu väkivaltainen ole. Mutta noilla Mikon ns. tyhmillä jutuilla ei ole merkitystää. Ei ne mihinkään oikeuta. Jokainen vaan tajuaa hänen typeryytensä. Ainahan nuo hullun syytökset on kaatuneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Helena haki kolmannen kerraN yksinhuoltajuuutta viime vuoden syksyllä. Eli yhteensä hakenut 3 x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ole kostanut yhtikäs mitään.
Hän suojelee vain perhettään. Ja hyvä niin.Kun lasten älti on läpimätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hellu on tuloton, eikä S
Minnesotassa n 200 000 jäädytettiin lakikuluja varten. Sillä ois Heluna saanut Turusta kolmion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on MIKON huvila.
Ei meidän muuta tarvitse tietää kuin että Hellu on rikollinen ja paska äiti. Ne on faktoja.
Minä olen eri mieltä. Ei sinun mielipide mikäön totuus ole. Ja millainen ihminen käyttää tuommoista kieltä: paska äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä he? Eikö se kakskerta ole vain ja ainoastaan Mikon omistama lukaali?
Sinä räkytit kahdesta ihmisestä. Kaksi on he.
En räkyttänyt, vaan totesin asioita mutulla. Siis Mikko yksin omistaa kakskerran, ja Natalie vaivoin sieti/sietää Helenaa?
Emme tiedä miten Natalie sietää mutta Helena ei siedä Natalie, joku muu "tyttö" muttei Natalie kun oli kysymys kuhloihin ja naimisiin menosta.
Oikeassahan Hellu on ollut. Natalie on kiero kuin korkkiruuvi. Höynäyttää tyhmää Mikkoa kaikessa. On mustasukkainen ja vei taustapiruna Hellun lapset. Manipuloi monin keinoin. Sitten ahdistaa ja masentaa. Ja 37v ei ole tyttö. Keski-ikäinen vanheneva nainen.
itse jos oisin lapseton ja oisin nk uusperheessä, en todellakaan haluisi toisen lapsia omia, yrittäisin tulla toimeen, en oo satavarma tulisinko edes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on MIKON huvila.
Minä olen eri mieltä. Ei sinun mielipide mikäön totuus ole. Ja millainen ihminen käyttää tuommoista kieltä: paska äiti.
Ei faktat ole mielipiteitä.
Helena on läpimätä kusipäinen paska äiti.
Millainen olio puolustelee häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset ei voineet jäädä Usaan ilman vanhempia.
Äidin etu oli muuttaa Suomeen koska isä vielä sen viisumin olisi saanutkin mutta äiti ei.Helenalla oli viisumi. Ihan typerää ylipäätään että eivät asiaa keskenään sopineet vaan kävivät oikeutta tuostakin. Mikko ja Mikon halut olivat kaiken keskiössä koko matkan. Piiruakaan ei edes sovi toesityksissään tullut Helenaa vastaan, rahalla vaan pyrki saamaan kaiken mitä halusi.
Tämä! Jos mun mies lähtisi Suomeen asuinmaastamme, hakisi eroa ja tulisi vaatimaan meidän muuttoa Suomeen sen jälkeen kun on reilun vuoden heilastellut uuden naisensa kanssa, ei kyllä kukaan tulisi sanomaan että toki sä lähdet, kun tuo haluaa.
Jos Helena halusi Minnesotan ja Mikko Turun, niin miksi Mikon olisi pitänyt suostua Helenan tahtoon, eikö hänellä ole oikeutta omaan mielipiteeseen ? Oikeus sitten päätti lasten kannalta paremman vaihtoehdon. Jos Mikko olisi tullut piirun vastaan eli suostunut asumaan Amerikassa, niin hänen olisi täytynyt tulla kaikki muutkin piirut vastaan: hankkia/ostaa hellulle pysyvä viisumi, elättää oltavineen jne. Eihän hellu olisi siellä itsenäisenä (kuten eron jälkeen kuuluu) pystynyt elämään ilman Mikon rahoja.
Miten Mikko kosti, perustelut?????????