Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Natalie saa somevaikuttajana rahaa, kun hänen sivuillaan ei näy yhden yhtä kaupallista yhteistyötä. Ei löydy myöskään tietoja miten voisi tilata life coach -palveluja ja mitä milläkin rahalla saisi. Hän elää täällä Suomessa tasan puolisonsa Mikko Koivun rahoilla ja hänen kokopäiväduuninsa on tukea Mikkoa tässä niin vaikeassa Mikon itse aiheuttamassa tilanteessa. Naimisiin menivät, koska muuten ei olisi saanut jäädä Suomeen.
Mikko on hankkinut itselleen vain uuden Helenan, joka uhraa koko elämänsä hänelle.
Voi, miten väärässä olet, kuten Natalien instasta voimme nähdä. Hänellä on Suomessa paljon muutakin elämää kuin Mikko ja Mikon lapset - ystäviä, yhteistyökuvioita, ulkoilua, opiskelua jne.
Natalie ei olisi lähtenyt jos Mikko olisi laittanut tyhmiä ehtoja. Fakta on se että Mikolla 3 lasta ja hyväksynyt koska meni avioliittoon. Suomessakin yli 46 000 nk uusperhettä erikokoonpanoin. Itsellä ei oo siitä kokemusta, lapsi kyllä on niin en osaa sanoa olisiko minusta edes ollut kolmen lapsen miksi sitä nyt sanotaan äitipuoleksi, bonusäidiksi. Todennnkäköisesti EI.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Natikka, häpeäisin silmät päästäni!
No kyllä me kaikki hävetään Helenaa.
Onkohan Helunalla avaimet siihen uuteen telttaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetäänpä pitää mielessä että tämä nainen olisi saanut VIISI MILJOONAA vaan ei huolinut. Siinä valossa tämä on täysin järjetön juttu.
Ne ehdot unohdit.
Helppohan se on tarjota toiselle vaikka kymmeniä miljoonia sellaisilla ehdoilla tietäen, ettei toinen suostu niihin. Rahallakaan ei saa ihan kaikkea ja kaikki eivät ole ostettavissa tai myytävissä.
Sitten voi muuttaa sinne varissuolle kaupungin vuokra-asuntoon kun ei normaalit ehdot kelpaa.
Lapset tyytyväisenä asuvat siellä puolet jäljellä olevasta lapsuudestaan. Kiittelevät varmasti iskää väistellessään huumepiikkejä rappukäytävissä.
Todennäköisesti lapset tapaavat jatkossa Helenaa val
Valvotut tapaamiset-hullu taas omia kokemuksia helluun peilaamassa. Ota lääkkeet.
Helena on elänyt Mikon tapaamisesta lähtien täysin Mikon selkänahasta revityillä rahoilla.
Mikon tavattuaan hän ei ole ollut palkkatöissä eikä ole nostanut tukia.
Hän on eron jälkeenkin elänyt 100%:sti siis Mikolta saatujen rahojen turvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmisarvoista tuo, miten Helenaa kohtelevat. Traumaattista.
Mikko ja Natikka saa kunnon kiksit tuosta. Mkko varmaan viikon muna pystyssä asian johdosta.
Todennäköisesti. Aika pervoa. Ja taas kuuluu makuuhuoneesta iloista naurua, kuten aikoinaan eräs (mukamas) naapuri kertoi. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun lehdessä Mikko taas varmaan istuu sohvalla kainalosauva Natalieen nojaten ja pyytää suomalaisilta apua ja myötätuntoa miten heitä kohdellaan. Ja vielä Nataliekin saa kärsiä tilanteesta. Hävetkää suomalaiset!
Helena on virolainen.
Ei oo suomi nainen järjestänyt sellaista showta kun tää virotar. Ei edes MAISA, se oli pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Natalie saa somevaikuttajana rahaa, kun hänen sivuillaan ei näy yhden yhtä kaupallista yhteistyötä. Ei löydy myöskään tietoja miten voisi tilata life coach -palveluja ja mitä milläkin rahalla saisi. Hän elää täällä Suomessa tasan puolisonsa Mikko Koivun rahoilla ja hänen kokopäiväduuninsa on tukea Mikkoa tässä niin vaikeassa Mikon itse aiheuttamassa tilanteessa. Naimisiin menivät, koska muuten ei olisi saanut jäädä Suomeen.
Mikko on hankkinut itselleen vain uuden Helenan, joka uhraa koko elämänsä hänelle.
Voi, miten väärässä olet, kuten Natalien instasta voimme nähdä. Hänellä on Suomessa paljon muutakin elämää kuin Mikko ja Mikon lapset - ystäviä, yhteistyökuvioita, ulkoilua, opiskelua jne.
Instan pe
Voi että. Miljonäärin vaimona voi puuhastella ihan mitä milloinkin tykkää. Ja sekös sinua harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut jo aiemmin että persaukisten ei pidä koskaan mennä naimisiin rikkaan kanssa.
Ja olen korjannut sen olevan toisinpäin, rikkaan ei pidä koskaan mennä naimisiin persaukisen kanssa. Persaukisellehan diili on loistava.
"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka myöhemmin kävisi vesiselväksi, että poliisi toimi oikein kyseenalaistan jatkossa täysin poliisilaitoksen moraalin sallimalla kenellekään tuollaista henkistä nöyryytystä. Miten poliisit voivat katsoa vierestä tuota miesporukkaa ja neuvotella naamiomiesten kanssa. Olisivat pyytäneet heitä väistymään kokonaan ja suorittamaan tehtävän yksin. Mikon moraali on kauan sitten mennyttä, hänellä ei ole siitäkään jäljellä. Se joka vihaa lastensa äitiä, vihaa myös lapsiaan.
Miesporukkaa? Kaksi miestä.
Ja se nöyryytyshän syntyy noista Hellun omista videoista.
Tuskinpa Mikko eksäänsä vihaa. Haluaa viimein vain sen avioeron jota haki liki kuusi vuotta sitten.
Ai että tilanne muuttui nöyryyttäväksi vasta videoiden myötä. Mik
Helena aika uhmakkaasti kyselee keitä te olette, jossain vaiheessa märinä, olisi edes laittanut äänet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun lehdessä Mikko taas varmaan istuu sohvalla kainalosauva Natalieen nojaten ja pyytää suomalaisilta apua ja myötätuntoa miten heitä kohdellaan. Ja vielä Nataliekin saa kärsiä tilanteesta. Hävetkää suomalaiset!
Helena on virolainen.
Ei oo suomi nainen järjestänyt sellaista showta kun tää virotar. Ei edes MAISA, se oli pientä.
Maisa on amatööri verrattuna Kipperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetäänpä pitää mielessä että tämä nainen olisi saanut VIISI MILJOONAA vaan ei huolinut. Siinä valossa tämä on täysin järjetön juttu.
Ne ehdot unohdit.
Helppohan se on tarjota toiselle vaikka kymmeniä miljoonia sellaisilla ehdoilla tietäen, ettei toinen suostu niihin. Rahallakaan ei saa ihan kaikkea ja kaikki eivät ole ostettavissa tai myytävissä.
Sitten voi muuttaa sinne varissuolle kaupungin vuokra-asuntoon kun ei normaalit ehdot kelpaa.
Lapset tyytyväisenä asuvat siellä puolet jäljellä olevasta lapsuudestaan. Kiittelevät varmasti iskää väistellessään huumepiikkejä rappukäytävissä.
Tsot tsot. Ei kannata höpöttää ihan mitä sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"
Lukot oli vaihdettu.
Kyllähän nuo uudet videot osoittaa sen, että Helena ei millään tavalla ole järkyttynyt naamioista. Hänelle se myös selitetään, mutta kuvaaminen ei lopu. Käytös on perus Helenaa, itku alkaa siinä vaiheessa, kun asianajaja ymmärtää ja selventää, että nyt on lähdettävä. Ja siitä alkaa se pikkulapsen kiukuttelu ja kitinä. Ja en usko hetkeäkään, etteikö Helenalla olisi ollut tietoa siitä lähdöstä. Olisi pakannut tavaransa ja lähtenyt vapaaehtoisesti, mutta eihän sillä olisi saanut tarpeeksi draamaa mukijengille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei tainnut uskoa, että tosiaan joutuu poistetuksi. Hän on pitkään käyttänyt lapsia kilpenä ja kuvitellut, että sen takia on koskematon. Ja kun riittävän pitkään uskottelee itselleen jotain, siihen alkaa tosiaan uskoa ja kun maailma sitten toimiikin eri tavalla kuin mielikuvitus, järkytys ja kiukku on suuri. Ja todellisuuteen putoaminen sattuu.
Ei varmasti uskonut, ajatteli että Mikko ei voi kuitenkaan poistatuttaa häntä koska lapset. Lapsethan pääsee isin ja Natalien kanssa Päätalolle, isompiin tiloihin, omat huoneet ja voi kavereitakin kutsua jne
Toivottavasti Mikko ei kutsu humppa-Anitan lasta. Minä kieltäisin lastani olemasta sen kanssa tekemisissä. Anitta voi seurustella hullu-hellun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä hulhellu punkkaa?
Valtionhotellissa?
Eikö ton Helenan vois vaan karkottaa maasta? On kyllä rasittava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ehdot unohdit.
Älä mikki viitsi. Sun ulkonäöstä paistaa selvästi alkoholismi.
Todennäköisesti lapset tapaavat jatkossa Helenaa valvotusti. On todisteita, että Helenalla on mielenterveysongelmia ja että hän on alkoholisti.