Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Mikko voisi antaa lastensa äidille asunnon. Eikö niitä miljonäärillä ole riittävästi itsellä, jotta joutaa yksi Helenalle.
Helena, keski-ikäinen nainen, voisi aivan itse hankkia itselleen asunnon. Niinhän kaikki itseään kunnioittavat ihmiset tekevät. Mikolla ei ole mitään velvollisuutta hankkia exälleen yhtään mitään. Ottaisi nainen nyt vihdoin itseään niskasta kiinni ja järjestäisi elämänsä. Ajattelisi vähän lapsiaan välillä, eikä aina vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva kolmen lapsen äiti jatkuvasti edes kahvittelee ulkona. Saati tekee ravintolareissuja tai yöpyy hotelleissa.
Monikin. Persaukiset ei ehkä, muut kyllä. Teillä siellä maaseudulla ei niitä ole, mutta suurissa kaupungeissa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko voisi antaa lastensa äidille asunnon. Eikö niitä miljonäärillä ole riittävästi itsellä, jotta joutaa yksi Helenalle.
Helena, keski-ikäinen nainen, voisi aivan itse hankkia itselleen asunnon. Niinhän kaikki itseään kunnioittavat ihmiset tekevät. Mikolla ei ole mitään velvollisuutta hankkia exälleen yhtään mitään. Ottaisi nainen nyt vihdoin itseään niskasta kiinni ja järjestäisi elämänsä. Ajattelisi vähän lapsiaan välillä, eikä aina vain itseään.
On hankkinut jo. Mitä vielä jankutat, onko vähän hidas sytytys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitin itseäni aamun kunniaksi kuuntelemalla Helenan tarinat storynavigation kautta.
Hän jakaa noita videoita niin siellähän kaikki hänen tekemisensä on, eli hän itse jakaa niitä videoita jossa me normaalit ihmiset näemme että hän itse mokaa ja kunnolla.
esimerkki. kuuluisa kakskerrasta poisto -> seinällä näkyy välillä kello -> menee ainakin siellä mökissä parisen tuntia helpost, ei kaksi minuuttia. Ja poliisi puhuu että pitäisi nyt lähteä, yksi parkuu lattialla välillä ja jossain vaiheessa marssii ympäriinsä. Eli todisti itseään vastaan
Toinen nuo tavarat, eikö Helena selittänyt viime viikolla että ne tavarat voi noutaa jostain kunhan tulee esim pakulla hakemaan eli kaikki tavarat kerralla pois
Nyt kyllä pitäisi Helenan perhe (äiti, isä ja siskot) oikeasti tehdä interventio ja lopettaa tämä harh
Eihän se mitään maalittamista ole, jos kertoo, että poliisijohtaja on nimeltään X. Julkista tietoa muutenkin. Ääliö.
Ok. Älä silti nimittele, se ei ole asiallista kirjoittamista. Ja toki hän kertoi vähän muutakin ja vähän eri tavalla kuin tuossa kuvaat. " Henkilö XX tässä nyt vaan päätti että Helena poistetaan kodista, ilman tavaroita..."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä antaisin Hellulle asunnon siitähän se sovinto alkaisi ja kaikki olisi tyytyväisiä lapsetkin.
No hienoa, näin se asiat ratkeaa. Laita Hellulle tiedot asunnosta niin voipi muutella sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hankkinut jo. Mitä vielä jankutat, onko vähän hidas sytytys?
Hän majailee tilapäisesti osan viikosta airbnb-asunnossa, joka on myynnissä.
Töissä ei käy koska riitely ja riehuminen vie kaiken aian. lähde: Helena.
Ei edes hae töitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle miksi Mikon pitäisi antaa mitään Helenalle. He ovat eroneet vuosia sitten. SAma kuin minä vaatisin isiä ja äitiä maksamaan mun asunnon tai sen saa maksaa sisarukseni, koska heillä on rahaa. Loppujen lopuksi jokainen normaali ihminen on vastuussa itsestään kun tulemme täysi-ikäiseksi.
Helenalla oli rahaa mutta hän tuhlasi ne, näkyyhän se tieto niissä minnesotan valheita täynnä olevissa dokumenteissa. Siellä minne Helena taisteli avioeron käsittelyn. Oikeasti onko tässä että jos ei mene oman tahdon mukaisesti niin se on heti vale ja väärin päätetty. Kuin hemmoteltu kakara.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva kolmen lapsen äiti jatkuvasti edes kahvittelee ulkona. Saati tekee ravintolareissuja tai yöpyy hotelleissa.
Monikin. Persaukiset ei ehkä, muut kyllä. Teillä siellä maaseudulla ei niitä ole, mutta suurissa kaupungeissa riittää.
Normaali kolmen lapsen äiti asettaa lapset etusijalle. Ei ole aikaa edes kahvitella keskellä päivää jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä mielipuoli horiset? Helenalla on asunto.
Noh, noh, eipä nimitellä vaan pysytään asiallisina. Helenalla taitaa olla AirBnB joka on siis vähän niinkuin hotelli. Ihan sellainen pidempiaikainen koti pitäisi löytää.
Et ole edelleenkään todistanut sen olevan airbnb, joten turhaan huutelet. Sellainenkin voi olla myös pidempiaikainen asumus. Koti kuitenkin on ja sehän sinua narsua selvästi vi tuttaa :) hienompi kuin sulla. Ja kalliimpi.
Pysypäs asiallisena. "Helenan" asunto on kuitenkin myynnissä joten ei se kauhean pitkäaikainen taida olla? Edes hän ei sitä kodiksi nimitä storyissa, tai itseasiassa mainitse mitenkään, mikä kuvastanee sitä valiaikaisuutta. Tässä kommentissa toteutuu minusta myös se, että kun ei pystytä argumentoimaan kunnolla takaisin, käydään kiinni kommentoijaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma että se Helsinkiin asettuminen olisi hyväksytty , jos Helena olisi siitä asiallisen suunnitelman oikeudelle esittänyt.
Olisi luultavasti myös Koivun pariskunnalle helpompaa asua isommalla paikkakunnalla.
Kakskertaan mökillekin pääsisi nopeasti.
Turussa asuminen sujuu Mikolta perheineen mainiosti. Ja on mukavampaa ajella rantahuvilalleen, kun on vain puolen tunnin matka. Hesasta matka olisi lähes 2,5 tuntia.
Helena, kun sanot että sinua on mustamaalattu ja ihmiset ajattelevat sinua hirviönä ja jutut miksi sinusta ei pidetä eivät olisi totta. Omalta kohdalta voin sanoa että kaikki asiat joiden perusteella olen mielipiteeni sinusta luonut ovat sinun ITSESI näyttämät ja kertomat ulostulot. Vain sillä mitä SINÄ puhut ja kuvaat saa juuri tuo, kuten itse sanoit hirviön, kuvan. Tekosi ja puheesi vaan ovat hirveitä. En perusta mielipidettäni mihinkään muuhun tai kenenkään muun mielipiteeseen sinusta. Käyttäytymisesi ja tekosi eivät ole kauniita. Valitettavaa, että itse et näe mistä mielikuva sinusta ihmisille tulee.
Miten tämä rahaton Helena nauttii aina kaikkein kalleimmissa kahviloissa ja ravintoloissa noita välipalojaan?
Sehän tässä juuri kiinnittää kyllä heti huomion, rahaa siis riittää.
Koeta hullumuovi jo päättää, onko se köyhä loinen vaiko rikas 🤣🤣
No, se on rikas loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma että se Helsinkiin asettuminen olisi hyväksytty , jos Helena olisi siitä asiallisen suunnitelman oikeudelle esittänyt.
Olisi luultavasti myös Koivun pariskunnalle helpompaa asua isommalla paikkakunnalla.
Turussa asuminen sujuu Mikolta perheineen mainiosti. Ja on mukavampaa ajella rantahuvilalleen, kun on vain puolen tunnin matka. Hesasta matka olisi lähes 2,5 tuntia.
Helenan päähänpinttymä oli, sama Edinan talo, samat oltavat, elareita yli 30 t myös hänelle. Eli aivan epärealistinen suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS Helena olisi ehdottanut järkevää suunnitelmaa pk-seudulla asumisesta, en usko, että Mikko olisi sitä vastustanut. Tai tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mikko ei antanut lasten olla äitienpäivänä äitinsä luona?
Miksi mikko ei antanut poikansa olla syntymäpäivänään äitinsä luona?
Turha väittää, että lasu päätti näin. Kyllä vanhemmat päättää nämä asiat, jos vanhemmat yhdessä haluaa lasten olevan äitinsä luona, niin siihen ei lasu tule väliin.
Jos vanhemmat haluaa lasten tapaamiset 50 / 50 niin silloin ne on niin. Ei lasu väkisin estä sitä, vanhemmat päättävät tapaamiset, jos niin haluavat.
Mikko ei halua antaa helenalle tapaamisia. Miksi?
Miksi Mikko ei anna ihan kaikkea kahelille, oi miksi miksi....
Lasten synttäri sisältää useasti kavereiden kutsumisen ja siten juhlinnan lapsen ehdoilla ja mieliksi. Missäköhän helena olisi nuo kekkerit järjestänyt, ja moniko kavereiden vanhempi olisi hellun jekku-kutsuille lastaan tuonut? Lastenkutsut asunnottomien alkoholistien asuntolassa tarjoiluna pari apina-viinitonkkaa itse hanasta valuttaen....ei välttämättä olisi lapselle positiivisena muistona mieleen jäänyt noi juhlat.
Tottakai vanhemmat voi päättää yhdessä, mutta kun toisesta johtuen mikään ei onnistu niin silloin asiansa hoitava viranomainen hoitaa nämä jutut. Tässä ei nyt helenan toimista johtuen ole enää syytä eikä mahdollisuutta tehdä päätösten vastaisesti, varsinkin VALVOTTUJA tapaamisia on syytä noudattaa eikä sooloilla itse. Mitähän siitä tulisi jos vangitkin päättelisi lomistaan ja kulkemisistaan itse, kato ihan vaan synttäreille lähdin kun kalteri-kake vuosia täytti.
Miksi H ihmettelee, että Sainio antoi käskyn poistaa H Kakskerrasta. Millä ihmisen saa ymmärtämään että on oikein poistaa toisen tiluksilta sinne rikollisesti pesiytynyt ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei Nataliella ole mitään huoltovelvollisuutta lapsista. Jösses näitä mugeja!
Lasten isällä on muttei Nataliella koska Natalie on ottanut koko paketin niin hän vie välillä lapsia harrastuksiin. Kotona tekee ruokaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin luulen että jos Helena olisi pelannut korttinsa fiksusti, hän asuisi nyt rakkaassa Helsingissä. Tuossa vaiheessa eroprosessia olisi varmasti voinut sanoa Mikolle että mitäs jos tehdään niin että suostun muuttamaan Suomeen, mutta kompromissina muutetaan Helsinkiin. Olisi varmaan mennyt läpi. Mikonhan on kuitenkin suhteellisen helppo hankkia asunto Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko haluaa asua kotipaikkakunnalla. Mikko teki suunnitelman mitä Turussa on. Helenan suunnitelma, Edina, kerran sitä rahaa on.
Ehkä on itse tämä tähti joka täällä asioita kertoo ;)