Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Helvetti että tuo ihminen on täysin sietämätön.
Kuvitteletko sinä ihan oikeasti olevasi parempi ihminen kuin Helena Koivu? Ihmisarvo se on hyvä olla hänelläkin. Epätäydellisiä ihmisiä olemme kaikki, Yhdellä yhtä, toisella toista ja jokaisella jotakin puutteita ihmisenä olemisessa.
En kuvittele, vaan olen. Paljon olen tehnyt virheitä elämässäni mutta sentään myönnän ne ja kohtelen muita ihmisiä aina hyvin ja asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että Helena keksi vetää seuraavan shown tästä äitienpäivästä. Nuo hänen viimeisimmät tekstit on taas kirjoitettu siihen sävyyn että ihan kuin hänellä itsellään ei olisi mitään osaa eikä arpaa siihen että tilanne on nyt näin. Helvetti että tuo ihminen on täysin sietämätön.
Mikäs se hänen osa ja arpa siis on? Ja tällä kertaa voisit liittää ihan sen lastensuojelulain kommenttiisi.
Heitänpä sinulle vastakommentin, että tiedätkö sinä millä perusteilla päätökset on lastensuojelussa tehty?
Sinunlaisen kanssa ei viitsi keskustella, änkytä yksin koko päivä kun et ole äiti niin hyvin luonteeltasi joudat.
Hieno vastaus. Taattua Team Helenaa.
Näin äitienpäivänä tulee taas mieleen se video, jossa Mikko Koivu keskusteli Helenan äidin kanssa. Jopa hänen äänensävynsäkin, josta en pitänyt. Eikä silläkään ole niin väliä mitä hän sanoi Helenan äidille ja vertaisi omiin täydellisiin vanhempiinsa, mutta se tapa, jolla hän teki sen oli suorastaan pöyristyttävää kuultavaa ja katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että Helena keksi vetää seuraavan shown tästä äitienpäivästä. Nuo hänen viimeisimmät tekstit on taas kirjoitettu siihen sävyyn että ihan kuin hänellä itsellään ei olisi mitään osaa eikä arpaa siihen että tilanne on nyt näin. Helvetti että tuo ihminen on täysin sietämätön.
Mikäs se hänen osa ja arpa siis on? Ja tällä kertaa voisit liittää ihan sen lastensuojelulain kommenttiisi.
Heitänpä sinulle vastakommentin, että tiedätkö sinä millä perusteilla päätökset on lastensuojelussa tehty?
En tietenkään tiedä kuin sen minkä Helena jakoi. Minäpä en ole väittänyt tietäväni tai sanonut asiasta mitään. Sinä olet, joten sinä olet velvollinen perustelemaan, en minä.
Mistä tieto että Helena majailee airbnb asunnossa ja joutuu olemaan viikonloput pois? Kai nyt airbnb asuntoa vuokrataan myös viikolla eikä vain viikonloppuisin ja luulisi että omistaja haluaisi myös Helenan maksavan majoittumisestaan jotakin.
Voi tietysti olla että joku on taas hyvää hyvyyttään auttanut Helenaa mikä nyt on täysin loputon suo kun sille tielle lähtee. Itse kallistun sille kannalle että Helena on vihdoin hommannut itselleen asunnon. Toki voin olla väärässä. Tämä keissi on ollut täynnä niin epäjohdonmukaisia ja järjettömiä käänteitä että mikään ei enää yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän verovaroilla mikko ahkerasti tekee rikosilmoituksia ja oikeuskanteita.
Kun ilmaiseksi saa eikä tarvitse itse miljoonistaan maksaa se vaan pihi äijä.
Mitähän se seuraavaksi keksii?
Late Markkanen tulee saamaan yli 300 miljoonaa, lasisilmä kymmenesosan :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto että Helena majailee airbnb asunnossa ja joutuu olemaan viikonloput pois? Kai nyt airbnb asuntoa vuokrataan myös viikolla eikä vain viikonloppuisin ja luulisi että omistaja haluaisi myös Helenan maksavan majoittumisestaan jotakin.
Voi tietysti olla että joku on taas hyvää hyvyyttään auttanut Helenaa mikä nyt on täysin loputon suo kun sille tielle lähtee. Itse kallistun sille kannalle että Helena on vihdoin hommannut itselleen asunnon. Toki voin olla väärässä. Tämä keissi on ollut täynnä niin epäjohdonmukaisia ja järjettömiä käänteitä että mikään ei enää yllätä.
Mukilainen auttanut. Ei hellu mitään maksa. Tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän verovaroilla mikko ahkerasti tekee rikosilmoituksia ja oikeuskanteita.
Kun ilmaiseksi saa eikä tarvitse itse miljoonistaan maksaa se vaan pihi äijä.
Mitähän se seuraavaksi keksii?
Late Markkanen tulee saamaan yli 300 miljoonaa, lasisilmä kymmenesosan :D
Ja sehän kendomikkoa ja punkeroa harmittaa, tänään taas jellonat pelaa!!!!!!!!!!!!!!
Kuvitteletko sinä ihan oikeasti olevasi parempi ihminen kuin Helena Koivu? Ihmisarvo se on hyvä olla hänelläkin. Epätäydellisiä ihmisiä olemme kaikki, Yhdellä yhtä, toisella toista ja jokaisella jotakin puutteita ihmisenä olemisessa.
En kuvittele, vaan olen. Paljon olen tehnyt virheitä elämässäni mutta sentään myönnän ne ja kohtelen muita ihmisiä aina hyvin ja asiallisesti.
Miksi käytät itseäsi mittapuuna? Eikö löydy parempia?
Vierailija kirjoitti:
Sinä kysyit juuri hänestä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se, täällä ei kukaan tiedä virallista päätöstä, eikä kuulukaan tietää. Mutta silti vouhotetaan menemään omia älyttömiä mielipiteitä. Kukaan ei tiedä myöskään oikeasti lasten mielipidettä. Ei auta Helenaa nämä Mikon ja hänen läheistensä haukkumiset, päinvastoin.
Eri
Mene muualle sekoilemaan!
Punkeron paikallaolo kyllä helppo havaita, on se tyhmä ja helppo :D
Vierailija kirjoitti:
Eri
Mene muualle sekoilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että Nati viettää äitienpäivää Hellun lasten kanssa. Jumala rangaisee tästä vielä.
Aivan varmasti. Kuten kaikkia uusperheiden äitejä jotka kehtaavat viettää äitienpäivää puolisonsa lasten kanssa. Ettäs itse kehtaat käyttää Jumalaa oman vihasi välineenä, "uskova".
Se että lapset eivät vietä tätäkään äitienpäivää äitinsä kanssa on ihan ko äidin oma valinta.
Onneksi lapsilla on hyvä isä, hyvä turvallinen bonusäiti, isänäiti ja muu suku ympärillään. Arjessa ja pyhäpäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän miso saa edes sitä kolmesenttistä pystyyn!
Natalie luontoihmisenä vuolee lepästä äkkiä sille ritsan muotoisen tukikepin.
:D :D :D :D
Olette ala-arvoisia ns. ihmisiä. Mistähän peräkylästä olette kotoisin? Jos nuo jutut naurattavat, pitää olla harvinaisen yksinkertainen ihminen. Toivottavasti joudutte vielä vastuuseen #teamhelena#!
Yksinkertainenhan se onkin jolla aina lentää kahvit pöydälle kun naurattaa niin typerät ja mauttomat navanalusjutut. Huumori on hauksaa kun siiinä on jotain älykkyyttä mukana, noissa ei ole mutta siksihän ne helluihin vetoavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Näin äitienpäivänä tulee taas mieleen se video, jossa Mikko Koivu keskusteli Helenan äidin kanssa. Jopa hänen äänensävynsäkin, josta en pitänyt. Eikä silläkään ole niin väliä mitä hän sanoi Helenan äidille ja vertaisi omiin täydellisiin vanhempiinsa, mutta se tapa, jolla hän teki sen oli suorastaan pöyristyttävää kuultavaa ja katsottavaa.
Helenan äiti kerjää Kakskertaan murtautuneelle tyttärelleen tyttärensä eksältä lauttalippuja.
Miten tuollaiselle oliolle pitäisi puhua????
Vierailija kirjoitti:
Lasisilmä miso ja kendo sekä cern :D
Mitä sinä haluat kertoa näillä ulostuloillasi? Miten ne liittyvät ketjun aiheeseen tai yhtään mihinkään? Ajatteletko olevasi hauska tai fiksu? Voin kertoa, et ole kumpaakaan, olet säälittävä reppana.
Ja kaikki tämä viimeisen tunnin aikana.