Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Noista Helenan tämänpäiväisestä poustauksista tulee vain mieleen että Mikkona järjestäisin kavereiden kanssa (jopa tepsin joukkue mukaan) suur etsinnän. Mitä sinne on piilotettu? Vieraammat silmät ja ihan luvalla voi löytää sen mitä sinne on piilotettu.
Halkokasaan ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa antoisaa palstalla ketjuista lukea miten Purra ja persut saa kusta silmilleen. Kannatus romahti rökääleesti ihansaastaiseen kuoppaan. Hitsi kun Nautin. Täällä näköjään samojen mälskytys jatkuu. Heippa meen takaisin lukemaan purrajuttuja.
Yhdyn sun iloosi persujen rökeletippumiseen . Hunajata, hunajata . Naretetaan yhdessä. 😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣
Tiedän että täällä päähaukkujat ovat juuri persuja. Hi,hi
Juu, Mikon ja Natalien haukkujat varmasti. Sama sydämen sivistystaso esim. Teuvolla ja saksi-Riikalla kuin pirullisella "Kolmoset, 6 vuoden raskaus, joko on raskaana, immenkalvo (Handmaid's Tale -tyylisellä skenaariolla jossa muita ihmisiä läsnä), jalat auki makoilee, jalat ylös, maho maho maho, prinssinnakki, toki toki toki, Cern [mistä vitusta tämäkin on keksitty??? Joku samanniminen tutkijaraukka vai mitä ihmettä?], mahonkilauta" -jankkaajalla, joka on muuten matkalla suoraan helvettiin. Suomen kielen PAHA ei oo riittävä sana, tuo demoni on EVIL.
Vierailija kirjoitti:
Nakki ja vain mahokilauta.
Virolainen perinnelörtsy
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vallan kamalaa, että Helena joutuu ihan itse hommaaman pakun ja hakemaan tavaransa. Kyllä jonkun olisi pitänyt palvella kuningatar Helenaa, hakea ne ja hankkia vielä asuntokin. No ei todellakaan!
Jos Helena on tavannut lapset jo kaksi kertaa tällä viikolla, miksi hän luulee, että hän voi tavata lapset myös äitienpäivänä? Lisäksi, valvojia on varmasti aika vaikea saada naisvaltaisella alalla äitienpäivänä. Lisäksi, jos nyt paikka ja systeemit ovat muuttuneet tuon Helenan saaman yhden lisätunnin takia, Mikon pitää myös katsoa, miten voi muuttaa lasten suunnitelmia tapaamisiin. Kolmen tunnin tapaamisen järjestäminen on ihan eri asia kuin kahden tunnin tapaamisen järjestäminen, kun kyse on lapsista, jolla on harrastuksia ja niissä tietyt aikataulut.
Ja taas sitä samaa ränttiä. Ei mitään uutta auringon alla Helenan höpinöissä. Mikko ei todellakaan ole mennyt mediaan haukkumaan Helenaa - Helena taas on mennyt mediaan ha
Voi,voi
Heluna on päättänyt, "ettei hän enää vaikene". Mikä on pisin aika, mitä hän on kyennyt oikeasti olemaan ränttäämättä? Kolme päivää?
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on tilanteen aiheuttanut ja nyt saa kärsii seurauksista. Toivottavasti joku auttaa avun piiriin on meinaa jo niin sekavaa selitystä instassa.
Menee sekavaksi, kun ei ole horinoiden taustatueksi mitään sanottavaa. Kun itse keksii horinansa.
Miksi Helenalle olisi ollut niin valtavan tärkeää päästä yksin pakkaamaan tavaroitaan Kakskertaan? Ja miksi hän niin kovasti olisi halunnut päästä hakemaan niitä sieltä? Sieltä varastostahan ne saa samalla lailla.
Ja kun Helenaa nyt niin kamalasti huolettaa, että joku muu on ne pakannut, voisi katsoa peiliin, miksei pakannut niitä itse, kun kuitenkin tiesi, että lähtö vierastalosta tulee?
Vierailija kirjoitti:
Voi juku. Kaikki on tapahtunut hellulle ihan tosta vaan. Helenalla ja erityisesti Helenan omilla tekemisillä ei ole asioiden kanssa mitään tekemistä. Ihan vaan, tuosta noin vaan käräjäoikeuskin teki päätöksen valvotuista tapaamisista. On se hurjaa kun noita asioita vaan tapahtuu ja hellulla ei ole mitään tekemistä noitten asioiden kanssa. Mites teillä muilla? Tapahtuuko teillä samalla tavalla asioita kuin hellulla, tuosta noin vaan?
Kuuntelin Neil Hardwickin muistelmia ja hän kertoi niissä tapaamisestaan vankilassa Juha-Veikko Valjakkalan kanssa. Valjakkalakin oli puhunut koko ajan passiivissa, että kaikki asiat vaun tapahtuivat. "Sitten tuli ne mu.rhat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei aivan ole todellisuus kasassa ig tarinoissa.Todella paljon asioista jotka jo aiemmin tuonnut ig tarinoissa esiin aivan erilailla ja eri aikajanassa.Äiyeinpäibä muistui tänään mieleen,onkin jo sunnuntai.Eilen ei mitään puhettakaan äitienpäivästä lasten kassa.Viimme vuona äitienpäivä toisella mantereella USAsssa ei huolta lapsista,ei tarvetta olla läsnä heille äitienpäivänä.Lapsilla siis samanlainen äitienpäivä perheen kesken kuin edellinenkin.Ei muutosta.
Onko hellulla vielä tänään synttärit? Iloisena näyttää viettävän sitä. Haisee autossaan ja sylkee valheitaan. 😂
Älä yleistä! Jos sinä haiset ei se todista että muut haisee!Helenalla hajuvesiä vaikka sulle antaa ja kallita merkki hajuvesiä !
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisten höpinöiden satoa.
-Saanut 1h lisää eli 3hx 2krt /viikko aikaa valvottuihin tapaamisiin
-Tapaamisten järjestäjä vaihtunut ja asiat on kesken
-Huomannut että on äitienpäivä ja vaatinut tapaamista jota ei voida järjestää ja se on Mikon vika. Kaikki pitäisi tapahtua hänen mukaan. Vai olisiko tämä tullut ilmi valvotussa tapaamisessa, eihän the Äiti näitä päiviä muista. Ehkä omat synttärien tulo oli tärkeämpää. Kannattaa ladata puhelin minttiin helsingin yöelämää, seiska maksaa "vesilasikuvista"
-2X on aikavarmaan piilotettu jotain jonka hän haluaisi hakea ilman yleisöä
-Tavarat on varastossa ja hän saisi ne heti jos vain hakisi pakettiautolla, mutta uhriutuminen on kivempää
- Valitusta valitusta valitus
- ei ymmärrä että oma käyttäyminen on yksi syistä että tilanne on tämä, itsereflektointi taito on nolla
Voisi olla järkevää jos Mikko kutsuisi vierastaloon huumeita ja rahaa haistavan koiran.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mun omat tavarat, mun koti, mun oikeudet...
Eilen oli mun totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei aivan ole todellisuus kasassa ig tarinoissa.Todella paljon asioista jotka jo aiemmin tuonnut ig tarinoissa esiin aivan erilailla ja eri aikajanassa.Äiyeinpäibä muistui tänään mieleen,onkin jo sunnuntai.Eilen ei mitään puhettakaan äitienpäivästä lasten kassa.Viimme vuona äitienpäivä toisella mantereella USAsssa ei huolta lapsista,ei tarvetta olla läsnä heille äitienpäivänä.Lapsilla siis samanlainen äitienpäivä perheen kesken kuin edellinenkin.Ei muutosta.
Onko hellulla vielä tänään synttärit? Iloisena näyttää viettävän sitä. Haisee autossaan ja sylkee valheitaan. 😂
Eilen kertoi. Unohti täysin äitienpäivän.Piti taas valehdella siitäkin.Todisti taas että hän ja raha on riidan keskiö. Lapset vain joutuvat seuraamaan Äitienpäivä heillä samanlainen kuin viime keväänä.Isä ja hänen vaimonsa sekä isovanhemmat.Helena ja Troy juhlivat USAssa jotain muuta kuin äitienpäivää viimme vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Valvotetut pykäleet sentään!! Nyt on hellun puheet sitä luokkaa sekavat, ettei niissä pysy hullu erkkikään perässä. Oisko aika mennä lepäämään!
Hellun pökäleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista Helenan tämänpäiväisestä poustauksista tulee vain mieleen että Mikkona järjestäisin kavereiden kanssa (jopa tepsin joukkue mukaan) suur etsinnän. Mitä sinne on piilotettu? Vieraammat silmät ja ihan luvalla voi löytää sen mitä sinne on piilotettu.
Halkokasaan ehkä?
Hahhah!
Helenahan itse vietti Minnesotassa isänpäivää Troyn kanssa ja Seiskan otsikoissa Troy on best daddy ever.
Helena ja Troy vielä yhdessä estivät lasten asioiden hoitamista ja jopa lasten tapaamisia isän kanssa. Todella törkeästi.
Asiasta on mainintoja oikeuden pöytäkirjoissa. Tarvittiin sekä poliisia että välityshenkilöä.
Kuinka äiti voi toimia noin? Toi "vieraan" miehen kotiin asumaan hyvin nopeasti ja kiusasi lastensa isää. Jo vuosia sitten.
Lisäksi Troy oli kitannut kaikki Mikon viinikellarissa sijaitsevat arvo viinit yms.
Troy könsikäs ajellut Mikon autolla, elänyt Mikon rahoilla, Helena maksellut jotain Troyn laskuja tai maksuja Mikon rahoilla.
Hellu oli jopa oikeuteen vienyt kuluiksi Troyn ruokkimiseen käytetyt rahat.
Mikko kustantanut Troyn ja Hellun leveää elämää pitkin Amerikan maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mun omat tavarat, mun koti, mun oikeudet...
Eilen oli mun totuus
Vanhat vitsit uusilla puujaloilla !
Vierailija kirjoitti:
Helenahan itse vietti Minnesotassa isänpäivää Troyn kanssa ja Seiskan otsikoissa Troy on best daddy ever.
Helena ja Troy vielä yhdessä estivät lasten asioiden hoitamista ja jopa lasten tapaamisia isän kanssa. Todella törkeästi.
Asiasta on mainintoja oikeuden pöytäkirjoissa. Tarvittiin sekä poliisia että välityshenkilöä.
Kuinka äiti voi toimia noin? Toi "vieraan" miehen kotiin asumaan hyvin nopeasti ja kiusasi lastensa isää. Jo vuosia sitten.
Lisäksi Troy oli kitannut kaikki Mikon viinikellarissa sijaitsevat arvo viinit yms.
Troy könsikäs ajellut Mikon autolla, elänyt Mikon rahoilla, Helena maksellut jotain Troyn laskuja tai maksuja Mikon rahoilla.
Hellu oli jopa oikeuteen vienyt kuluiksi Troyn ruokkimiseen käytetyt rahat.
Mikko kustantanut Troyn ja Hellun leveää elämää pitkin Amerikan maata.
Oletko nähnyt että oli arvoviinejä ?Jos olikin Apinapöniköitä !!
Näihin päiviin milloin on joulu tai juhannus.yms voi totutella jo valmiiksi,tapaamisia ei järjestetä viikonloppuisin,eikä pyhäpäivisin.Pääsääntöisin näin.
Ajattelin muuttaa ex mieheni merenrantahuvilaan. Avioerostamme on jo vuosia ja hänellä on uusi vaimokin.
Nyt ex mies jostain syystä on vähän ottanut kierroksia, kun menin huvilalle sisään rikkomalla ikkunan. Syy on ihan hänen ja uuden vaimonsa, kun eivät ole antaneet minulle avainta. Yrittävät nyt kääntää asiaa minun syyksi. Tällaista vääristelyä se on ollut vuosia, syy on aina minun.
Jep. Olin tosi huojentunut, kun Helena kertoi, ettei saa lapsia ei-valvotusti itselleen, olkootkin äitienpäivä. Ehkä nyt on aikaa miettiä tuota omaa käytöstään, että miksi ei saa tavata lapsia.