Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
42401/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insta-dumppi: äitienpäivästä kerrotaan, lasu ylittänyt toimivaltansa. Isän valheita uskottu Käräjät päättäneet jatkaa valvottuja, Hellu saanut tunnin lisää lasten kanssa. Uusi palveluyksikkö paikkoineen ja ihmisineen, ei tiedä milloin näkee lapsia. Nyt odotellaan Mikon soittoa aikatauluista. On pyydetty äitienpäivätapaamista, isä vastannut eilen että hänelle ei sovi tuo aika.

Lapset kärsii eniten kiusaamisesta, lapset kysyy miksi vaan toinen saa päättää. Miksi vaan toista osapuolta kuullaan. Kun Hellu pyytää, niin silloin pyydetään Mikolta lausuntoa. Miten se nyt meneekin näin? Toisella on oikeudet ja toisella ei minkäänlaisia oikeuksia.

Hellu on valinnut sen että ei ole ENÄÄ hiljaa. Tässä mennään vastoin ihan kaikkia sääntöjä ja pykäliä, tehdään täysin vastoin lasten etua. Molemmilla vanhemmilla on oikeus lapsiin ja lapsilla oikeus vanhempiin, hän ei voi kuvit

Helenan räntit tiivistettynä:

MINÄ-MINÄ-MINÄ-MINÄ-MINÄ!

Edelleen puuttuu kaikki kyky reflektointiin ja se pohdinta, että olisiko tullut itse kustua omat asiat.

Ehkä sitä hetkeä ei tule ennen kun Helena on täysin pohjalla. Eikä asiaa auta yhtään että lähipiiri ja mukitiimi komppaa hänen harhaisia ajatuksiaan. Ajavat vain häntä syvemmälle kuoppaan.

Näinhän se on.

Ja tietenkin Mikon mielipidettä kysytään, kun lapset ovat hänen luonaan koko ajan paitsi ne Helenan muutamat valvotut tunnit viikossa.

Vierailija
42402/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se totuus asuu, koska tiedetään jopa nakin koko ja ajatuksetkin. Sano mitä sano, mutta kaikki tosiaan väännetään täällä ihan miten sattuu. Tämä molempien osapuolien kohdalta.

Uskon sen mitä kuulen ääneen sanottuna paremmin kuin vauvapalstan jutut ihmisten ajatuksista ja suunnitelmista ym. Luotan ihmiseen, kun se puhuu ääneen ja minä kuulen sen. Jos valehtelee niin sitten valehtelee, mutta puhuu omalla äänellään kuitenkin. Esim. toimittajienkin jutut on kirjoitettu ja milloin oikein milloin väärin. Niissäkin voi olla lukijoitten kalastelun vuoksi kirjoitettu miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42403/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYKÄLEITÄ :D

Vierailija
42404/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nataliekin juhlii äitienpäivää su kun lapset siellä.

Taitavat juhlia Sakun perheen kanssa Mikon vanhempien luona, rakasta mummoa.

Juu ja Natalien ovat adoptoineet ja yrittävät saada nyt lapsetkin kokonaan pois biologiselta äidiltään. Hieno Koivu- family! Toivottavasti omatunto ei liikaa härnää. Se voi nimittäin aiheuttaa hiusten putoamista ja masennusta sekä oksentelua.

Vierailija
42405/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoista asioista saa puhua. Jos ovat traumatisoineet niin niistä joutuu ehkä puhumaan. Kunnes trauma on hoidettu. Se onko hyvä niitä julkisuuteen on jokaisen henk.koht arvioitava. Itse en toisi. Mutta ymmärrän jos on vaihtoehdot vähissä ja kokee suuren vääryyden tapahtuneen.

Helenalle se suuri vääryys oli oltavien menetys ja ettei hänestä tullutkaan minnesotalaista Mrs Heskethiä vai mikä se upea jääkiekkolupaus könsikäs olikaan.

Vierailija
42406/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä, tuo nainen on täynnä vain itseään, ei sitä kiinnosta lapsensa vain oma napa ja raha.

Vierailija
42407/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasuun oli Helena laittanut pyynnön. Lasulle Mikko oli sanonut, ettei sovi. Äitienpäivä on kyllä yleisesti tiedossa ja eskarissa ainakin vielä tehdään äideille kortit ja mahdollisesti joku askartelu. Mikolle ei sovi, että lapset saisivat toivottaa hyvää äitienpäivää. On varmaan sitten hänellä tärkeä meno, koska kyllä tuo lasten mieliin jää.

Selkeä kiusaajaluonne! Taitaa olla pää kovinkin pipi ja sydämen tilalla kivi.

Vierailija
42408/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun omat tavarat, mun koti, mun oikeudet...

Vierailija
42409/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juku. Kaikki on tapahtunut hellulle ihan tosta vaan. Helenalla ja erityisesti Helenan omilla tekemisillä ei ole asioiden kanssa mitään tekemistä. Ihan vaan, tuosta noin vaan käräjäoikeuskin teki päätöksen valvotuista tapaamisista. On se hurjaa kun noita asioita vaan tapahtuu ja hellulla ei ole mitään tekemistä noitten asioiden kanssa. Mites teillä muilla? Tapahtuuko teillä samalla tavalla asioita kuin hellulla, tuosta noin vaan?

Vierailija
42410/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se totuus asuu, koska tiedetään jopa nakin koko ja ajatuksetkin. Sano mitä sano, mutta kaikki tosiaan väännetään täällä ihan miten sattuu. Tämä molempien osapuolien kohdalta.

Uskon sen mitä kuulen ääneen sanottuna paremmin kuin vauvapalstan jutut ihmisten ajatuksista ja suunnitelmista ym. Luotan ihmiseen, kun se puhuu ääneen ja minä kuulen sen. Jos valehtelee niin sitten valehtelee, mutta puhuu omalla äänellään kuitenkin. Esim. toimittajienkin jutut on kirjoitettu ja milloin oikein milloin väärin. Niissäkin voi olla lukijoitten kalastelun vuoksi kirjoitettu miten sattuu.

Nakki on hyvä lempinimi.

Vierailija
42411/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpäiväisten höpinöiden satoa.

-Saanut 1h lisää eli 3hx 2krt /viikko aikaa valvottuihin tapaamisiin

-Tapaamisten järjestäjä vaihtunut ja asiat on kesken

-Huomannut että on äitienpäivä ja vaatinut tapaamista jota ei voida järjestää ja se on Mikon vika. Kaikki pitäisi tapahtua hänen mukaan. Vai olisiko tämä tullut ilmi valvotussa tapaamisessa, eihän the Äiti näitä päiviä muista. Ehkä omat synttärien tulo oli tärkeämpää. Kannattaa ladata puhelin minttiin helsingin yöelämää, seiska maksaa "vesilasikuvista"

-2X on aikavarmaan piilotettu jotain jonka hän haluaisi hakea ilman yleisöä

-Tavarat on varastossa ja hän saisi ne heti jos vain hakisi pakettiautolla, mutta uhriutuminen on kivempää

- Valitusta valitusta valitus

- ei ymmärrä että oma käyttäyminen on yksi syistä että tilanne on tämä, itsereflektointi taito on nolla

Vierailija
42412/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvotetut pykäleet sentään!! Nyt on hellun puheet sitä luokkaa sekavat, ettei niissä pysy hullu erkkikään perässä. Oisko aika mennä lepäämään! 

Vierailija
42413/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti Helena, älä jaksa selittää että Mikko muka se joka on mediassa kertomassa valheita! Se olet ihan sinä itse. Ollut alusta asti. 

Olet kyllä maailman suurin valehtelija ja tosiasioiden vääristelijä! 

Voi hitto että oot raskas ihminen. Valehtelet, valehtelet, muunnat totuutta, valehtelet. Hoh hoijaa...

Vierailija
42414/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt vallan kamalaa, että Helena joutuu ihan itse hommaaman pakun ja hakemaan tavaransa. Kyllä jonkun olisi pitänyt palvella kuningatar Helenaa, hakea ne ja hankkia vielä asuntokin. No ei todellakaan!

Jos Helena on tavannut lapset jo kaksi kertaa tällä viikolla, miksi hän luulee, että hän voi tavata lapset myös äitienpäivänä? Lisäksi, valvojia on varmasti aika vaikea saada naisvaltaisella alalla äitienpäivänä. Lisäksi, jos nyt paikka ja systeemit ovat muuttuneet tuon Helenan saaman yhden lisätunnin takia, Mikon pitää myös katsoa, miten voi muuttaa lasten suunnitelmia tapaamisiin. Kolmen tunnin tapaamisen järjestäminen on ihan eri asia kuin kahden tunnin tapaamisen järjestäminen, kun kyse on lapsista, jolla on harrastuksia ja niissä tietyt aikataulut.

Ja taas sitä samaa ränttiä. Ei mitään uutta auringon alla Helenan höpinöissä. Mikko ei todellakaan ole mennyt mediaan haukkumaan Helenaa - Helena taas on mennyt mediaan haukkumaan Mikkoa!

Vierailija
42415/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täälläkin ennusti että Helenalle laitetaan rajat, nyt on laitettu, valvotut tapaamiset. Miten päästää noin hankalaan jamaan elämän ettei oo kotia ja lapsia näkee valvotusti. 

Helena alkaa nyt kaasuttaa kovaa, kunnes seinä tulee vastaan. Mutta tähänkin Mikko on varautunut. Ei ole Mikon vastuulla tuon naisen tunteet ja käytös.

Vierailija
42416/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse on tilanteen aiheuttanut ja nyt saa kärsii seurauksista. Toivottavasti joku auttaa avun piiriin on meinaa jo niin sekavaa selitystä instassa. 

Vierailija
42417/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänpäiväisten höpinöiden satoa.

-Saanut 1h lisää eli 3hx 2krt /viikko aikaa valvottuihin tapaamisiin

-Tapaamisten järjestäjä vaihtunut ja asiat on kesken

-Huomannut että on äitienpäivä ja vaatinut tapaamista jota ei voida järjestää ja se on Mikon vika. Kaikki pitäisi tapahtua hänen mukaan. Vai olisiko tämä tullut ilmi valvotussa tapaamisessa, eihän the Äiti näitä päiviä muista. Ehkä omat synttärien tulo oli tärkeämpää. Kannattaa ladata puhelin minttiin helsingin yöelämää, seiska maksaa "vesilasikuvista"

-2X on aikavarmaan piilotettu jotain jonka hän haluaisi hakea ilman yleisöä

-Tavarat on varastossa ja hän saisi ne heti jos vain hakisi pakettiautolla, mutta uhriutuminen on kivempää

- Valitusta valitusta valitus

- ei ymmärrä että oma käyttäyminen on yksi syistä että tilanne on tämä, itsereflektointi taito on nolla

Kyyläämistä,kyyläämisä tuntemattomien ihmisten asioita !

Vierailija
42418/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei aivan ole todellisuus kasassa ig tarinoissa.Todella paljon asioista jotka jo aiemmin tuonnut ig tarinoissa esiin aivan erilailla ja eri aikajanassa.Äiyeinpäibä muistui tänään mieleen,onkin jo sunnuntai.Eilen ei mitään puhettakaan äitienpäivästä lasten kassa.Viimme vuona äitienpäivä toisella mantereella USAsssa ei huolta lapsista,ei tarvetta olla läsnä heille äitienpäivänä.Lapsilla siis samanlainen äitienpäivä perheen kesken kuin edellinenkin.Ei muutosta.

Onko hellulla vielä tänään synttärit? Iloisena näyttää viettävän sitä. Haisee autossaan ja sylkee valheitaan. 😂

Vierailija
42419/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on taitolaji saada ihmiset uskomaan" Hih hih.. senhän hellu sinä tiedät. Kyllä sua raukka harmitta niin kovasti että M avasi omalta osaltaan kerran tätä casea. Sinä kun osaat olla toiset huomioon ottava ja käyttäydyt asiallisesti. Että tämmöisen on mennyt tekemään ja yrittää vesittää sun julkaisut, joita sitten on satoja. Tosin hellun matematiikka taso ei näytä riittävän edes 6 vuotiaan tasolle. 

Juuri näin.

Vierailija
42420/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti Helena, älä jaksa selittää että Mikko muka se joka on mediassa kertomassa valheita! Se olet ihan sinä itse. Ollut alusta asti. 

Olet kyllä maailman suurin valehtelija ja tosiasioiden vääristelijä! 

Voi hitto että oot raskas ihminen. Valehtelet, valehtelet, muunnat totuutta, valehtelet. Hoh hoijaa...

Jod on niin raskasta seurata Helenan juttuja niin miksi seuraat!

Ketju on lukittu.