Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä on lähtöisin kuvitelma, että Natalie vieraannuttaa lapsia äidistä?
Todisteet pöytään
Natalie tekee parhaansa taatakseen lasten isän kanss lapsille oikeuden julkisuuden ulkopuoliseen lapsuuteen. Rauhalliseen, turvalliseen ja rakastavaan elämään omassa viihtyisässä kodissa.
Mutta silti uhriutuvat lehdissä ja pitävät julkista instaa. Tiesitkö, ettei edes somettomuus ja kaunis koti takaa todellakaan hyvää vanhemmuutta tai rakkautta. Moni kulissit kunnossa pitävä pershärö on oikeasti surkea vanhempi. Eihän noiden riitelyn keskellä lapset voi onnellisimpia olla! Yrittävät vielä katkaista lasten suhteen äitiinsä!
Manipuloiva suhde on syytäkin katkaista. Helenalla itsellään on nyt kaikki kortit käsissä, jos
Hyvät neuvot kalliita ! ! ! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olette tehneet kevätkylvöjä vakoihin. Laitoin eilen mahonian siemeniä turpoamaan, tänään sitten maatuneeseeseen lehmänlantaan itämään. Edellisestä kylvöstä olen odottanut 5 vuotta ,mutta ei vaan tullut tulosta.
menkää muualle maataloudesta puhumaan
Meinaako taas suistua sun elämä ja ketju raiteiltaan. Hyvähän se on tietää itäkö kaverin siemenet. 😁🤣😁🤣😁🤣
Naurettavia ne naurismaa vitsit !
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on HELVETIN SAIRASTA menoa jos ÄITI ei saa lapsiensa kanssa olla äitienpäivänä!!!!!
Ilmeisesti ei pääse koska ei oo sanottu milloin saa tavata lapsia. Emme tiedä kaikkia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on HELVETIN SAIRASTA menoa jos ÄITI ei saa lapsiensa kanssa olla äitienpäivänä!!!!!
Onko viranomaisilla virka-aika eli arkena tapaamiset, en tiedä kun en ole ollut lasun asiakas ja ei oo ollut valvottuja tapaamisia
Veikkaanpa että juuri näin. On taas helppo laittaa Mikon syyksi tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Nataliesta tullut Mikon tukikeppi. Kunhan ei lapsille räjähtele.
Mikko on mieslapsi. Nati on omaishoitaja . Pääle hoitaa nöyränä 3 toisten tekemään lasta. Jenkin elämän suuri haave toteutunut. 🤭
Siinä ikänaisen elämänhaaveen täyttymys.... Mieti sitä.
No olen miettinyt että enllähtisi vapaana 38v tommoseen kompukseen toiselle puolelle maapalloa mistään rahasta kielitaidottomana jättäen omaiset ja kaverit. Onkohan parhaat vuodet kohta menneet.
Samoin. En menettäisi loppuelämäni vapautta alakaa vieraitten lapsia s
Onko sinulla edes lapsia?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa. Nati ja Mikko joutuivat töihin. Ja lapsista paljon työtä joka päivä. Huolehdin vaan siitä, miten lapset pärjäävät koulussa? Äiti on kielitaidoton ja Mikko kouluttamaton. Kuka tulee läksyissä, kun lasten suomikaan ei ole lukuainetasolla.
Isovanhemmat? Palkattu tuutori? Lasten opettajat? Saku ja Hanna? Sakun muksut? Eihän se Helenakaan kykene noita lapsia läksyissä auttamaan, joten tilanne ei poikkea normaalista 50/50-luonapidosta tuossa asiassa. Ja peruskoulun ja lukion se Mikkokin on käynyt. Joten selvinnee peruskoulun asioista.
En myöskään ymmärrä, miten niistä lapsista olisi vähemmän työtä, jos Mikko ja Helena olisi vielä naimisissa. Tai Helenalla yksinhuoltajuus ja pääasiallinen luonapito. Jostain syystä olette huolissanne siitä, miten Mi
lukuläksyt menee niin että lukee, kielissä voi tarvita neuvoa ja matikassa.
Menee ylin ymmärryksen, että äiti, jonka kanssa lapset näyttävät voivan hyvin on tuossa tilanteessa ettei saa olla lastensa kanssa kuin valvonnan alla ja pari tuntia kerrallaan.
Virolaiset naiset ovat varmaankin tottuneet pitämään puolensa, koska on ollut pakko. Eli tässä on sama tilanne ettei sinua juuri puolusteta, joten itse se on tehtävä. Suu yritetään tukkia hinnalla millä hyvänsä ja siihen käytetään äidin omia lapsia välineenä isän ja viranomaisten toimesta.
Tämmöisen käsityksen tästä koko asiasta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras vitsi! Helena kertoo asuneensa asiallisesti Kakskerrassa vuoden! Asiallisesti? Rikkoi ikkunan päästäkseen sisään, rikkoi sähköportin, laittoi jouluvaloihin ulos sisäkäyttöön tarkoitetun johdon, joka on vaarallinen. Jahtasi kameralla jokaista tontille tulijaa ja juoksi heidän perässään, soitti heistä poliisille jne.
Haastoi viattoman talkkarin käräjille.
Viaton tirsk 🤭
Rikollinenhan se oli, ruohonkin leikkasi ja lumityöt teki ihan helenan kiusaksi,
Sehän olisi rönsistynyt jos Joonas ei tehnyt hommia. Nyt ei oo niitä ongelmia Helenalla, onko edes kotia
Hienolla autolla ajaa, sähköauto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko viranomaisilla virka-aika eli arkena tapaamiset, en tiedä kun en ole ollut lasun asiakas ja ei oo ollut valvottuja tapaamisia
Myös työsketelevät viikonloppuisin.Tapaavat eskareissa siellä on lapsille leluja pelejä,ym.Eivät sossuntädit mistään lasin takaa kyylää niinkuin palstalaiset olettavat !
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Hellu tuolla vinkuu, ettei näe lapsia äitienpäivänä. Muistelisi viime lokakuuta, jolloin ei itse päästänyt lapsia heidän isänsä häihin. Äitienpäivä on sentään kerran vuodessa, häät ovat huomattavasti harvinaisempia.
Juuri näin. Miten kehtaakin valittaa tuollaisesta asiasta, kun on itse syyllistynyt vielä pahempaan tekoon. Minä, minä, minä - eihän Hellulla muuta ole mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras vitsi! Helena kertoo asuneensa asiallisesti Kakskerrassa vuoden! Asiallisesti? Rikkoi ikkunan päästäkseen sisään, rikkoi sähköportin, laittoi jouluvaloihin ulos sisäkäyttöön tarkoitetun johdon, joka on vaarallinen. Jahtasi kameralla jokaista tontille tulijaa ja juoksi heidän perässään, soitti heistä poliisille jne.
Haastoi viattoman talkkarin käräjille.
Viaton tirsk 🤭
Rikollinenhan se oli, ruohonkin leikkasi ja lumityöt teki ihan helenan kiusaksi,
Sehän olisi rönsistynyt jos Joonas ei tehnyt hommia. Nyt ei oo niitä ongelmia Helenalla, onko edes kotia
Hienolla autoll
Sinua se näköjää satuttaa kun samaa täällä toitotat !
Voiton päivien juhlat Moskovassa
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta kyllä siinä on sitten omat syynsäkin. Näitä kannattaisi sitten pohtia. Kuukausi on vierähtänyt ja äiti ei ole hankkinut asuntoa itselleen? Aikaa varmaan olisi kun lapsetkin on isällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole sosiaalityöntekijöitä valvomassa tai vastaanottamassa. Ovat muita työntekijöitä. Muutenkin tapaamisia järjestetään pääasiassa iltaisin ja viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Helenan mieleenkään ei kuulemma tulisi olla päästämättä lapsia isälle isänpäivänä. No, jopas. Ei kuitenkaan päästänyt lapsia isän häihin.
Onko hän oikeasti muka niin sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Hellu tuolla vinkuu, ettei näe lapsia äitienpäivänä. Muistelisi viime lokakuuta, jolloin ei itse päästänyt lapsia heidän isänsä häihin. Äitienpäivä on sentään kerran vuodessa, häät ovat huomattavasti harvinaisempia.
Juuri näin. Miten kehtaakin valittaa tuollaisesta asiasta, kun on itse syyllistynyt vielä pahempaan tekoon. Minä, minä, minä - eihän Hellulla muuta ole mielessä.
Moni on myös äitienpäivänä töissä. Pitää vissiin sanoa pomolle et me äidit ei voida tulla töihin ku on äitienpäivä. On vielä vuoro 7-22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena voisi lukea ja myös itse ymmärtää ajatelmia joita julkaisee ig tarinoissa.
I want you to remember to be kind and have have empaty for othes.
Miten tämä on toteutunut Helenan elämässä?Ex mies hänen vaimonsa sekä lasten isovanhemmat haukkunut ja syytellyt jo vuosia.Sekä suuren joukkon muita ihmisiä.
Tämä onkin ihan valtava mysteeri miksi Hoo jatkuvasti julkaisee mietelauseita, jotka ovat kritisointia häntä itseään ja hänen käytöstään vastaan. Helena todella tekee itsestään TÄYSPELLEN näillä jutuillaan, kun hän kertoo koko ajan julkisesti miten PITÄISI käyttäytyä - eli juuri päin vastoin kuin mitä hän itse tekee. Toinen klassikko on hellun narsisti-valistus julkaisut. Hän kuvailee niissä vain itseään ja omaa toimintaansa. Kuitenkin jossain määrin on havaittavissa, että helena ikään kuin pitää samaan aikaan itseään narsistin uhrina - t
Täysin kyvytön reflektoimaan omaa toimintaansa ja käytöstään, melkein sairaudentunnottomuutta. Oikeutus tälle on hänen mielestään näemmä 6 vuoden takaisessa avioerossa ja kokemassaan taloudellisessa 'vääryydessä', hyvän kristityn käytöstä ja toimintaa kerrassaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa. Nati ja Mikko joutuivat töihin. Ja lapsista paljon työtä joka päivä. Huolehdin vaan siitä, miten lapset pärjäävät koulussa? Äiti on kielitaidoton ja Mikko kouluttamaton. Kuka tulee läksyissä, kun lasten suomikaan ei ole lukuainetasolla.
Helena ei osannut syksyllä auttaa ala-asteen tehtävissä.🤭
Ja Mikko on kauppatieteen yo, loistavin arvosanoin ylioppilaaksi kirjoittanut. Matemaattisesti erityisen lahjakas.
Mikko ei ole kauppatieteen yo. Kauppatieteen yo on kauppatieteitä opiskeleva ihminen. Jos kuitenkin yritettäisiin edes pysyä totuudessa, vaikka kuinka tekee mieli kehua ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Voiton päivien juhlat Moskovassa
NYT JUHLITAAN!!!
Eli selvää oli, ettei asia valittamalla muutu, mutta siltikään tilannetta ei voinut hyväksyä ja jatkaa tappiosta huolimatta eteenpäin? Vaan piti kiusata vielä vähän lisää ja samalla vaikeuttaa omaa tilannetta entisestään?
Miten tuo on "oikein tehty" tai edes Helenan kannalta mitenkään järkevästi tehty? Ei hän tätä taistelua tuulimyllyjä vastaan voi loputtomiin jatkaa. Mitä hän kuvittelee tällä saavuttavansa?