Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on tehnyt kaikkensa erottaakseen lapset äidistään. Niipä näin se narsisti toimii.
Tytär varmasti muuttaa heti äidilleen, kun ikänsä puolesta voi siitä päättää.
Jokainen noista muuttaa saman tien äidin luokse kun voivat itse valita. Karmeeta millaisiksi raha ja rikkaus tekee ihmisistä!
Lyödäänkö vetoa, että eivät muuta? Helenalla ei ole rahaa, asuntoa, työtä ja elämänhallintakin on hakusessa. Helena varmaan veisi lapset Viroon ihan vain kiusatakseen. Helenan agenda on vain ja ainoastaan kosto. Lapsista hän ei välitä tuon taivaallista. Kannattaa tutustua Hannu Lauerman kirjoituksiin narsismista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Helena saa lapsia tavata jossain vaiheessa, se ei oo enää 50/50. Ei lapsia passata. Johan tyttö osaa jo itse mennä harrastukseen mitä sitten harrastaakin,. sellaista se on perheessä elämä. lapsia on, viedään harrastuksiin jne, tehdään ryokaa, pyykki koneeseen jne
Teetkö sä tuon kaiken kolmelle lapselle, jotka ei ole sun lapsia? Ihan silkasta passaamisen halusta? Joka päivä aamusta iltaan. Siitä ei lomia ole.
Sellaista se on kolmen lapsen perheessä - mitä ihmettelemistä siinä nyt on. Luuletteko etteivät he palkkaisi apua kotitöihin jos sellaiseen on tarvetta. Haluat ehkä vasn luoda lapsille normaalin kodin eikä mitään laitosmaista oleilua jossa työntekijät vaihtuivat kuten heidän elämänsä Amerikassa oli. Mikko ja Natalie osaavat olla perhe ja lastenkin puolesta hienoa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on tehnyt kaikkensa erottaakseen lapset äidistään. Niipä näin se narsisti toimii.
Tytär varmasti muuttaa heti äidilleen, kun ikänsä puolesta voi siitä päättää.
Ei todellakaan.Ensinnäkin Helena ei tule hankkimaan omaa asuntoa Suomesta.Suunnitelma on saada uusi elättää.Muuttaa ja nähdä lapsia kivasti lomilla.USA unelma hankala toteuttaa joutuu tyytymään Espanjaan.Lapsista on turha keskustella.Heillä asiat hyvin.Helena mokasi nyt joko tahattomasti tai tahallaan Airbnb kämppä riittää saa ihan vapaasti hurvitella
Mutta minä olen varma, että tihutyöt osuu Natin omaan nilkkaan. Mikolla alkaa nyt työ. Kukas muu kun Nati lapsia passaa, vie ja tuo harrastuksiin, pyykkää, siivoaa sotkua, pesee hikisiä lätkäkamoja, laittaa muonaa, hoit
Edinassa Helenalla oli helppoa, oli lastenhoitajaa, joku teki varmaan ruoan, itä nyt Helena hieman harrasteli, nyt täytyy kaikki itse tehdä tai lapset tekee välillä, vaikeeta varmaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa. Nati ja Mikko joutuivat töihin. Ja lapsista paljon työtä joka päivä. Huolehdin vaan siitä, miten lapset pärjäävät koulussa? Äiti on kielitaidoton ja Mikko kouluttamaton. Kuka tulee läksyissä, kun lasten suomikaan ei ole lukuainetasolla.
Voi voi jankuttaja, sun trollaus on niin kovin väsynyttä. Kaikki täällä nauraa sulle. :D
Surkea manipulointiyritys😃
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa. Nati ja Mikko joutuivat töihin. Ja lapsista paljon työtä joka päivä. Huolehdin vaan siitä, miten lapset pärjäävät koulussa? Äiti on kielitaidoton ja Mikko kouluttamaton. Kuka tulee läksyissä, kun lasten suomikaan ei ole lukuainetasolla.
Helena ei osannut syksyllä auttaa ala-asteen tehtävissä.🤭
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Helena saa lapsia tavata jossain vaiheessa, se ei oo enää 50/50. Ei lapsia passata. Johan tyttö osaa jo itse mennä harrastukseen mitä sitten harrastaakin,. sellaista se on perheessä elämä. lapsia on, viedään harrastuksiin jne, tehdään ryokaa, pyykki koneeseen jne
Teetkö sä tuon kaiken kolmelle lapselle, jotka ei ole sun lapsia? Ihan silkasta passaamisen halusta? Joka päivä aamusta iltaan. Siitä ei lomia ole.
Miksi lasten, omien tai puolison, perustarpeista huolehtimisesta pitäisi käyttää nimitystä passaaminen. Mikolle ja Natalielle, kuin ei myöskään suurimmalle osalle normaaleista vanhemmista, lapsista huolehtiminen ole passaamista, vaikka se välissä raskasta olisikin. Itse nautin siitä, että saan huolehtia rakkaista lapsistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uusperheissä toimitaan.
Mutta kun Natilla ei ole perhettä. Hän vaan passaa toisten lapsia. Eikä avioerossakaan mitään tulossa.
Onpa hyvinkin, Koivuilla on oma perheeseensä. Ja ero ei liene ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa.
Kuulostaa kivalta, paitsi sitten kun Mikko saa yksinhuoltajuuden ja elatusvelvollisuus loppuu siihen paikkaan.
Sitten Helenalla on edessä työkkärin asiakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielelläni.Sitä on arki lasten kanssa.Huolehtimista ja läsnäoloa.Ruokaa ja rakkautta.Perheen yhteisiä viikonloppuja huvilalla.Rantasauna.Veneily.Ihanaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kolmen lapsen perheessä - mitä ihmettelemistä siinä nyt on. Luuletteko etteivät he palkkaisi apua kotitöihin jos sellaiseen on tarvetta. Haluat ehkä vasn luoda lapsille normaalin kodin eikä mitään laitosmaista oleilua jossa työntekijät vaihtuivat kuten heidän elämänsä Amerikassa oli. Mikko ja Natalie osaavat olla perhe ja lastenkin puolesta hienoa niin.
Saa kai Helena jossain vaiheessa tapaamiset , oli sitten 2-3 kertaa viikossa, lomia jne jne. Ei oo itellä kokemusta uusperheestä. Täytyy olla suuri RAKKAUS että alkaisin tuossa tilanteessa. Vaikee sanoa kun ei oo tilannetta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla valvotut tapaamiset jatkuu Instan mukaan. Hienoa. On kyllä sotkenut asiansa niin maan perusteellisesti. Täyttä p-jauhantaa, että "lapset muka muuttavat heti äidilleen", kun saavat mahdollisuuden. Eivät muuten tasan muuta, kun ei ole tapaamisoikeuksiakaan!
Lapsilla on aina tapaamisoikeus omaan vanhempaansa. Ne ovat nimenomaan lapsen oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa.
Kuulostaa kivalta, paitsi sitten kun Mikko saa yksinhuoltajuuden ja elatusvelvollisuus loppuu siihen paikkaan.
Sitten Helenalla on edessä työkkärin asiakkuus.
Kukapa Hellun rahoista tietää? Rikkaat vanhemmatkin.
Täysin ymmärrettävää, että luotu tilanne vie voimavaroja myös Mikolta ja Natalielta sekä lapsilta. Kuitenkin elämän rauhoittaminen kotona tuo sekä lapsille että heille itselleen mahdollisuuden tavalliseen arkeen, jota eritysesti lapset tarvitsevat tällä hetkellä.
Tämä räyhääminen julkisuudessa ja jatkuvat näytökset ovat kuluttavia kaikille. Vastuulliseksi aikuisen ihmisen toiminnaksi tätä ei voi mieltää. Ehkä julkisuus ja sen käyttö toisia vastaan tuo vallan tunnetta, mutta todennäköisesti tämäkin touhu näyttää myöhemmin kääntöpuolensa. Emme edes tiedä millaisia näytöksiä elämä vielä heittää tämän tarinan loppupeleissä.
Turha kamppailu, joka tuottaa vain surua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi jankuttaja, sun trollaus on niin kovin väsynyttä. Kaikki täällä nauraa sulle. :D
Surkea manipulointiyritys😃
Mikko yo, lapset peruskoulussa ettei osaa, voi helvata sua. Natalie auttaa engalnninkielellä
jota lapset osaa. Mummo ja pappa ottavat lastenlapsia mielellään monissakin perheissä. Itse en oo mummo. sanoinkin pojalle ettei oo kiirettä :))))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uusperheissä toimitaan.
Mutta kun Natilla ei ole perhettä. Hän vaan passaa toisten lapsia. Eikä avioerossakaan mitään tulossa.
Onpa hyvinkin, Koivuilla on oma perheeseensä. Ja ero ei liene ajankohtainen.
perhe on Mikko, Natalie ja lapset, oli omaa verta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleenkään usko, että jotkut random tyypit kirjoittaisivat Helenalle noita kommentteja. Uskon, että voi olla pari, kolme tyyppiä jotka sokeasti uskovat mitä tuo puhuu eivätkä viitsi ottaa selvää asioista. Mutta enempää heitä ei ole, Hellun omasta kynästä lähtee nuo viestit joissa yritetään vääntää asiat puhtoisiksi vaikka itse H näyttänyt somessa asiat ja nyt valkopestään omat teot ja viattomien ihmisten päälle yritetään heittää sitä itseään.
Samaa mieltä. Säälittävää, että itse kirjoittaa itselleen tsemppiviestejä. Miten sekaisin tuo tyyppi on... Ja miten sekavaa puheet on. Kumoaa seuraavissa lauseissa edelliset jutut kokonaan. Eikä muista mitä on höpöttänyt/valehdellut aikaisemmin. Ja uskonto otetaan aika ajoin mukaan kun se sopii kuvioihin. Sanoisin, että vaarallinen muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kuormittaa myös se, että perheellä on lastensuojeluasiakkuus. Ovat karseita kyttääjiä. Jos koulussa menee huonosti, tai huomataan koulussa tai harrastuksissa pieniä puutteita, ongelmia tulee heti. Toedossa on myös, että lapset kaipaavat äitiä, mikä on valtava trauma. Nyt ei kytätä enää Hellua. Kyttäyksen kohteena on Nati ja Mikko, kun lapset siellä koko ajan.
Kuukauden ajan on kytätty Mikkoa ja Natalieta, ja lopputulos oli se, että valvotut tapaamiset jatkuu Helenalla.
Kuulostaa ihan siltä, että Mikko ja Natalie tekee asiat oikein.
Kyllä, juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielelläni.Sitä on arki lasten kanssa.Huolehtimista ja läsnäoloa.Ruokaa ja rakkautta.Perheen yhteisiä viikonloppuja huvilalla.Rantasauna.Veneily.Ihanaa elämää.
Et sä yrittelijä noihin pysty, kun et mitään yritä. Vai loisitko jonkun toisen masseilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietenkin käy siivooja kun käy vähemmän varakkaissa perheissäkin, ikkunat pestään, pesulaan liinavaatteet niin saa mankeloituna takaisin, iso pha näyttää olevan omakotitalossa ellei Mikko leikkaa nurmea niin sitten käy ilm Joonas. Mitä muita kodintöitä onkaan, välillä voi tilata Woltilla ruokaa jne jne
minulla yksi lapsi, aikuinen, pojan ei tarvinnut tehdä kotitöitä, pääasia että koulu hoitui ja hyvin meni, läksyjä ei tarvinnut mun tehä, todistus kertoi, ei ole kokemusta uusperheessä, silloin olisivat joutuneet tekemään pikku askareita, eikä minusta olsi tainnut olla nk uusperheen bonusäidiksi, en olisi osannut olla tasapuolinen, uskoisin niin