Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
4001/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä soisi että edes Helenan oma lapsuudenperhe tai ystävät olisivat auttaneet avun saamisessa. Ja nyt en puhu oikeudellisesta avusta vaan sosiaali- ja mielenterveyspuolen avusta. Jotenkin tosi surullista että ihminen on ympäröity ihmisillä jotka vaikuttavat lähinnä yllyttävän täysin tasapainotonta käytöstä 

Täysin käsittämätöntä etteivät puutu asiaan , kampaajasiskokin vain kihertää maha pystyssä miten cool isosisko on.

Vierailija
4002/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hänen humppaystävänsä keikka, meneeköhän paikalle? Illan stooreja odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe olevani kummankaan puolella tässä riidassa, mutta eikö Helena ole kuitenkin ihan oikeassa tuossa, että hän on vielä Kakskerran kiinteistön toinen omistaja virallisesti? Jos esimerkiksi teet nyt haun väestötietojärjestelmään, niin siellä lukee, että kiinteistön toinen omistaja on Helena Koivu. Miksi poliisit eivät ottaneet tätä huomioon?

Vierailija
4004/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koe olevani kummankaan puolella tässä riidassa, mutta eikö Helena ole kuitenkin ihan oikeassa tuossa, että hän on vielä Kakskerran kiinteistön toinen omistaja virallisesti? Jos esimerkiksi teet nyt haun väestötietojärjestelmään, niin siellä lukee, että kiinteistön toinen omistaja on Helena Koivu. Miksi poliisit eivät ottaneet tätä huomioon?

Tuo eukko ei omista hevonvittua, ihan laillisesti poistettiin kiinteistöltä. 

Vierailija
4005/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä kommentteja Helenasta tietäen, että suurin osa niistä on naisten kirjoittamia; en pysty käsittämään miten ilkeitä ihmiset ovat. Luulisi naisten kannustavan Helenaa, kolmen lapsen äitiä, joista hän huolehtii erittäin hyvin. Ja näkeehän lapsistakin, millaisia he ovat äitinsä seurassa, hymyileviä ja hyvin hoidettuja. Rakastavat äitiään varmasti todella paljon. Tämä viimeinen episodi kertoo kyllä M Koivusta kaiken tarvittavan. Kuvittele itsesi joutuvan noin pelottavaan tilanteeseen; vähemmästäkin sitä järkyttyy. Olen Helenan puolella - M Koivu on pettäjä shit, jatkaa isänsä perinteitä. Sääli, kun piti hajottaa lasten perhe. Kun on kolme lasta hankkinut Helenan kanssa, fiksumpi kaveri olisi järjestänyt lastensa äidin ja lapsien asiat paremmin. Nyt kärsii kaikki, etenkin lapset.

VMP. Perehdy edes johonkin faktaan ennen kuin tulet kirjoittelemaan tuollaisia älyttömyyksiä. Vai etkö miesvihaltasi kykene käsittelemään tosiasioita? 

Vierailija
4006/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä kommentteja Helenasta tietäen, että suurin osa niistä on naisten kirjoittamia; en pysty käsittämään miten ilkeitä ihmiset ovat. Luulisi naisten kannustavan Helenaa, kolmen lapsen äitiä, joista hän huolehtii erittäin hyvin. Ja näkeehän lapsistakin, millaisia he ovat äitinsä seurassa, hymyileviä ja hyvin hoidettuja. Rakastavat äitiään varmasti todella paljon. Tämä viimeinen episodi kertoo kyllä M Koivusta kaiken tarvittavan. Kuvittele itsesi joutuvan noin pelottavaan tilanteeseen; vähemmästäkin sitä järkyttyy. Olen Helenan puolella - M Koivu on pettäjä shit, jatkaa isänsä perinteitä. Sääli, kun piti hajottaa lasten perhe. Kun on kolme lasta hankkinut Helenan kanssa, fiksumpi kaveri olisi järjestänyt lastensa äidin ja lapsien asiat paremmin. Nyt kärsii kaikki, etenkin lapset.

Helenalla voi olla omat hyvät pointtinsa, mutta tilanne on mennyt hänen osalt

En silti ymmärrä näin miehenä, miksi pitää ajaa omien lasten äiti pois kiinteistöltä. Olkoonkin vaikka maailman hirvein ihminen, niin itse Mikko on tuon Helenan alun perin valinnut ja tehnyt vielä kolme lastakin hänen kanssaan. Ei Mikko voi noin vain työntää Helenaa kokonaan pois elämästään. Jos olisin itse noin rikas kuin Mikko, niin varmaan tyytyisin vaan lahjoittamaan tuon kiinteistön Helenalle ja muuttaisin vaikka itse muualle. 

Vierailija
4007/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Helena on lairtomasti siellä eksänsä huvilalla terrorisoinassa ja pilaamassa paikkoja.

Vierailija
4008/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin jo aiemmin Mikkoa ihan pimeenä vaikka Helenan jutut oli mitä oli. Nyt tämän jälkeen uskon kaiken Helenan kertoman. Enää Mikko ei ole mun silmissä vain pimeä, hän on nyt mun silmissä myös sairas. 

Kyllä, tämä niin isosti. 2020 lähtien rakentanut narratiivia, Helenan tuhoamista ja kun on tarpeeksi kerännyt sympatiaa ja fanikuntaa, tekee viimeisen iskunsa. Tuollaisia ihmisiä meidän keskuudessa porskuttaa. Onneksi noita on harvassa. 

Toivottavasti Helena on turvakodissa ja saa oikeutta. Siitä noustaan vielä, kunhan jättää Mikon Kakskertaan nauttimaan omaisuudestaan. Lapset hoitaa karman. 

Kuis se Mikko on sitä narratiivia rakentanut jo vuodesta 2020 alkaen kun ei ole edes somessa. Pari haastattelua antanut, that's all.

No nimenomaan. Itse en ole tätä juttua aikaisemmin seurannut yhtään, nyt viimeisimpien otsikoiden jälkeen katsoin Helenan instastoorit ja oli heti selvää kuka on sekaisin, ja se on tämä ex-rouva. Ja toisaalta, olisi menneisyydessä tapahtunut mitä hyvänsä, nyt viimeistään olisi hänen aika alkaa järjestämään omaa elämäänsä kuntoon. Eikä huutaa makkarin nurkassa poliiseille mutta kun tämä on minun koti, byäääh!!!

Vierailija
4009/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että vakka on löytänyt kantensa, kun nämä kaksi ovat joskus menneet yhteen ja jälki on nyt sen mukaista. Lapset olisi pitänyt poistaa tämän kaiken keskeltä jo aikoja sitten. Miten he voivat suoriutua edes koulustaan. Joka päivä on jotakin draamaa. 

Vierailija
4010/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ??? Paremmin! Miljoona kouraan, jonka akka törsäsi ja myöhemmin jopa 5 miljoonaa!!!  Ei muuten kevannut! Miten paremmin olis voinut järjestää??? Ostaa Helenalle jonkun 1000 neliöisen linnan vai???  

Vierailija
4011/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena petti aviomiestään ja on surkea äiti.

Vierailija
4012/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on tuttu tekstin kirjoittaja.Miksi Helena vieläkin kirjoitat ja syyttelet ex miestä ja hänen perhettään?Muista että itse halusit eron ja elit avoliitossa vuodet Troyn kanssa.Älä unohda omaa menneisyyttäsi ja omia ratkaisuksi.Troy tuli Mikon omistamaan taloon asumaan kehuit häntä super isäksi.Ei ole Mikon eikä hänen vanhempiensa syy että Troy jätti sinut.Näin haaveesi amerikkalaisesta elämästä kariutui.Sinulla on ollut jo vuosia aikaa elää omaa elämääsi,hankkia koti ja työ.Katkeruus ja mustasukkaisuus saivat vain pahaa aikaan.

Vierailija
4013/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin asiaton kommentti? Väestötietojärjestelmän mukaan omistaa. Lisäksi eräs noihin asioihin perehtynyt professori sanoi juuri lehdessä, että nuo lainhuutoasiat on monesti hyvin tulkinnanvaraisia, varsinkin erotilanteissa.

Vierailija
4014/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on läheinen joka on niin katkera exälleen, että tehnyt mm.tapaamiset mahdottomiksi. Se on ihan sama mitä mieltä me muut ollaan niin ei se vaikuta tekemisiin. Tottakai itsekkin olen sanonut hyvällä ja pahalla ja yrittänyt ymmärtää ja tukea, mutta ei se vaan auta mitään jos ihminen on jumissa ajatuksissaan.

Vierailija
4015/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä hyvä analyysi nyt kiinteistön omistajuuteen liittyen. Eli aivan oikein poliisi toiminut ja poistanut Hellun.

Vierailija
4016/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, kun piti hajottaa lasten perhe. --> 

Saa oikeasti veren kiehumaan, että joku haluaisi pakottaa toisen ihmisen elämään ja asumaan jonkun frekashow helenan kanssa. Oikeasti kaikille osapuolille tuon perheen hajoaminen oli loistava juttu. Mikko sai kokea vielä onnea, lapset saavat nähdä tasapainoista parisuhdetta ja itsenäisen tasapainoisen ja täyspäisen äitihahmon mallin Nataliessa.

ainoa kuka tässä hävisi ja kuka siksi edelleen taistelee yhteenpaluun puolesta on hoo. Hän menetti mikon rahat ja ottaa ihan perkeleen koville sen takia. Muutti jopa laittomasti asumaan Mikon huvilalle vetkutellakseen välien konkreettista poikkimenemistä. 

Sääli, että maailmassa on edelleen niin pahoja ihmisiä, että pitävät jotain epäfunktionaalisen, onnettoman ja narsistiäidin kynsissä kärvistelevän perheen hajoamista säälinä. WTF ihan oikeesti. 

Vierailija
4017/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Koivu syyttää Mikko Koivun pettäneen Natalie-rakasta

Helena yritti kaikin keinoin pilata häät. 

Esti lasten pääsyn ja kun se ei auttanut väitti Mikon haluavan oikeasti Helenan ja Natalie on vain laastari. + että Mikko on pettänyt Natalieta. 

Tiedän, että he vain yrittävät häiritä minua niin kauan, että vain häipyisin. Se on heidän suunnitelmansa. Aina tulee jotain uutta. Hän (Mikko Koivu) juonii koko ajan jotain ajaakseen minut nurkkaan, jotta menisin pois ja katoaisin.

Helena Koivu ei kuitenkaan aio niin tehdä. Hän painottaa, että hän on lasten äiti ja talo on hänen kotinsa. Hän uhkaa vaikka leiriytyä sinne.

Tyly viesti uudesta liitosta

Osansa saa myös Mikko Koivun uusi rakas 35-vuotias Natalie Dillon. Pari aikoo avioitua Yhdysvalloissa lokakuun loppupuolella Yhdysvaltain Minnesotassa.

En ymmärrä, miten joku voi mennä naimisiin ihmisen kanssa tällaisessa tilanteessa ja olla osa tätä kiusaamista. Edellistä suhdetta ei ole selvitetty. Olemme yhä oikeudessa. Miten joku voi olla ihmisen kanssa, joka kiusaa entistä vaimoaan ja käyttää lapsiaan välikappaleena? Sammuttaa lämmön, lämpimän veden ja kaikkea oikeasti? Luuleeko hän, että niin ei käy omalla kohdalla?

Helena Koivu saa viestejä, joissa uskotaan, että hän ei ole päässyt entisestä miehestään yli. Hän kuitenkin sanoo menneensä eteenpäin kauan aikaa sitten.

Jos on uskovainen, luottaa jumalaan ja menee häihin, olkaa varovaisia. Se mitä olette siunaamassa on epäpyhää.

Epäpyhällä hän viittaa juuri kiusaamiseen ja uhkauksiin. Helena Koivua uhkaa vankeustuomio talosotkun vuoksi. Entinen pariskunta riitelee myös siitä, että Mikko Koivu haluaa lapsensa häihin Yhdysvaltoihin. Tilanne on sikäli erikoinen, että aiemmin pari riiteli siitä, että Helena Koivu ei halunnut päästää lapsia Suomeen.

Helena Koivu ei aio suostua paperin allekirjoittamiseen. Hän ei luota entisen miehensä palkkaamaan yksityiseen tuomariin. Hän muun muassa pelkää, ettei saa lapsia takaisin. Hän ei aio ottaa riskiä, eikä halua lastensa käyvän enempää draamaa ja tuskaa läpi.

Kaiken lisäksi morsian ei halua uskoa, että hän (Mikko Koivu) on pettänyt häntä jo monta kertaa. Onnea vain.

Vierailija
4018/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sopinut erottelussa vuonna 2023, että Mikko lunastaa Hellun osuuden Kakskerrasta. Myöhemmin, paljon myöhemmin muutti mielensä, että eipäs mitään sopimusta ollutkaan ja kieltäytyi allekirjoittamasta lainhuutopaperia. Erottelu on kuitenkin tehty ja siitä on virallinen päätös olemassa. 

Vierailija
4019/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on läheinen joka on niin katkera exälleen, että tehnyt mm.tapaamiset mahdottomiksi. Se on ihan sama mitä mieltä me muut ollaan niin ei se vaikuta tekemisiin. Tottakai itsekkin olen sanonut hyvällä ja pahalla ja yrittänyt ymmärtää ja tukea, mutta ei se vaan auta mitään jos ihminen on jumissa ajatuksissaan.

Onko sille katkeruudelle joku syy? Oma äitini oli vuosikausia katkera isälleni ja pyrki hankaloittamaan isäni elämää. Syy oli tietysti se, että heidän suhteensa oli päättynyt, kun isällä oli ollut toinen nainen. Katkeruus oli siinä mielessä ihan ymmärrettävää, vaikka ei siitä toki mitään hyötyä loppupeleissä ollut.

Vierailija
4020/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin asiaton kommentti? Väestötietojärjestelmän mukaan omistaa. Lisäksi eräs noihin asioihin perehtynyt professori sanoi juuri lehdessä, että nuo lainhuutoasiat on monesti hyvin tulkinnanvaraisia, varsinkin erotilanteissa.

Hänet poistettiin sieltä sen korkeimman oikeuden ennakkopäätöksen turvin. 

Ketju on lukittu.