Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
39641/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa ihmistyyppi joka salaa nauttii muiden ahdingosta erityisesti jos kärsijä on samaa sukupuolta kuin hän itse.

715

En kyllä nauti, toivon että Helena pääsee katkeruudestaan ja saa asiat kuntoon, älä kuuntele mukeja,.

Vierailija
39642/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kiristetään naista eli nainen vaietkoon tai tehdään niin ja näin. Lapsia käyttää kiristysvälineenä heidän isänsä ja viranomaiset lasten äitiä kohtaan. Likapyykin tonkijat hävetkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39643/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa ihmistyyppi joka salaa nauttii muiden ahdingosta erityisesti jos kärsijä on samaa sukupuolta kuin hän itse.

715

Vanhemmissa naisissa on paljon näitä. 

Joo hieman enemmän vanhemmissa naisissa. Kertoo kyllä sen ettei ihminen ole kovin tyytyväinen omaan oloonsa. 

Vierailija
39644/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

715

En kyllä nauti, toivon että Helena pääsee katkeruudestaan ja saa asiat kuntoon, älä kuuntele mukeja,.

Lyö nyt se muki takapuoleesi äläkä jankuta.

Vierailija
39645/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

715

Sadisteja, narsisteja. Yleensä itse kokeneet väkivaltaa ja kaltoinkohtelua, ja saavat nautintoa nähdessään muiden kokevan myös. Usein vähättelevät muiden traumaattisia kokemuksia, kertovat ettei tuo ole mitään, MINÄ olen kokemut paljon pahempaa. Ovat kiusaajia, pahimmillaan tappajia>insuliinimurhaajat, voivat olla myös mukana lasten hyväksikäytössä mahdollistajina jne. Tuollainen häiriö ei parane edes terapialla. Täälläkin palstalla heitä on äänessä.

Vierailija
39646/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Helena on valittanut päätöksestä, se ei estä poiston toimeenpanemista, koska Kakskerta on rekisteröity virallisesti Mikolle.

Ja tämä perustui niiden ukkojen puhelimelta näytettyyn jo virheelliseksi todettuun merkintään. Ja virallinen selitys oli kuitenkin häiritsevä käytös. Kyllä tuo haisee ja pahasti, enpä ihmettele, jos joutuu syyniin. Olisi oikein suotavaa. 

Kiinteistöltä poistaminen perustuu Korkeimman oikeuden ennakkopäätökseen, joten on lain ja ennakkopäätöksen mukaisesti toimittu. Voi lukea KKO netistä. 

Vierailija
39647/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se vanha sonni jaksaa siellä laitumella, jos joutuu vain yhtä pökkiä? Karkaako aidan taakse, kun on tottunut monia.

Onhan se karannutkin,  mutta viety takas kun on aikansa ruikkinut.

Saako sonni hiehoa tiineeksi?

lapsuudessa näin kotona kun hevonen pani oliko se ruuna, sdiinä tanner tömisi, häädettiin sisälle, en lapsena edes ymmärtänyt

Vierailija
39648/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa kukkii jo mahoniat kauniisti. 

Mahoniat muka kukkii jo? Tais olla jekkujuttu. 😅

Vierailija
39649/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Helena on valittanut päätöksestä, se ei estä poiston toimeenpanemista, koska Kakskerta on rekisteröity virallisesti Mikolle.

Ja tämä perustui niiden ukkojen puhelimelta näytettyyn jo virheelliseksi todettuun merkintään. Ja virallinen selitys oli kuitenkin häiritsevä käytös. Kyllä tuo haisee ja pahasti, enpä ihmettele, jos joutuu syyniin. Olisi oikein suotavaa. 

Erno vaikeni, ilmeisesti sanoi Helenalle että pitää poistua.-

Minäkin haluaisin mukilaisilta kommentteja tähän tosiasiaan, että jopa Helenan asianajaja oli sitä mieltä, että poistua pitää ja takaisin ei ole enää mitään asiaa.

Vierailija
39650/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

715

Sadisteja, narsisteja. Yleensä itse kokeneet väkivaltaa ja kaltoinkohtelua, ja saavat nautintoa nähdessään muiden kokevan myös. Usein vähättelevät muiden traumaattisia kokemuksia, kertovat ettei tuo ole mitään, MINÄ olen kokemut paljon pahempaa. Ovat kiusaajia, pahimmillaan tappajia>insuliinimurhaajat, voivat olla myös mukana lasten hyväksikäytössä mahdollistajina jne. Tuollainen häiriö ei parane edes terapialla. Täälläkin palstalla heitä on äänessä.

Onkohan turun lasussa näitä hirviöitä hommissa..?

Voin ainakin kuvitella, kuinka aino nykoppin näköiset ja oloiset rusinat haukkuvat täällä Helenaa karmeaksi äidiksi🤭

Vierailija
39651/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Mikko, lopeta jo toi paskan jauhanta. Ei enää kukaan sinusta välitä kun häädit yllättäen  lapset ja äidin kadulle josta oli pakko mennä turvakotiin.  Kaikki pelipojatkin sen tietää kun kysyin.

Eihän lapsia ole mihinkään poistettu. Kyseessä ei ollut HÄÄTÖ vaan poisto.

Helena Koivu on tehokkaasti propagoinut monissa asioissa äiti + lapset -pakettia silloin, kun se on ollut HÄNELLE itselleen edullista.  Käyttää lapsia ihmiskilpina omissa, tekemissään ja itseään koskevissa jutuissa. 

Paitsi ei tietenkään korosta tätä sinä n vuoden aikana, jonka oli itse vapaahtoisesti poissa lasten luota.  Oli hipihiljaa "lapset tarvtsevat/kaipaavat äitiään - näkökulmasta ja faktoista.

Taktiikkaa,  Helena ei halunnut kiusallista huomiota kiinnitettävän poissaoloonsa ja äitipäiviensä massiiviseen laiminlyöntiin.

Hän optimoi oman etunsa kaikessa. Välillä piiloutuu lasten taa ja taas välillä piilottelee sitä, että äiti häipoyi ihan muualla.

Vierailija
39652/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

715

Tiedän tuon ihmistyypin. Melkeinpä pahin mitä on olemassa. Voivat olla näennäisesti mukavan oloisia, mutta sisällä asuu pahuus. 

Vierailija
39653/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vol 77 menossa

Vierailija
39654/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ollut mennä turvakotiin, miksi Helena ei etsinyt vuokra-asuntoa jo 2.3. tieto tullut että Helenan täytyy muuttaa. Helena on lasun asiakas niin olisi sieltä sanonut mikä tilanne ja he olisi etsineet vuokra-asunnon. Asumistukea saa vähävarainen, saa olla sentään 10 000 muttei yli. Helenahan ei oo varaton. 

Ei lasu hanki asuntoja ihmisille. 

Helena heitettiin kodistaan laittomasti ulos uhkailujen kera, kyllä silloin voi mennä turvakotiin jos on kokenut henkistä väkivaltaa.

Kauhean vaikeaa sullekin ymmärtää, että se ei ollut Helenan koti. Se oli Mikon omistama mökki. Helena on itse luopunut osuudestaan niin, että Mikko otti hänen lainaosuutensa maksettavakseen. Eikös Helena kuitenkin ole aikuinen, oikeustoimikelpoinen ihminen? Pitäisikö hänen ihan itse hommata itselleen koti? Näin "normaalit" ihmiset tapaavat tehdä. 

Vierailija
39655/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti miten se selitti miten joutui Minnesodassa viipymään vuoden kun oli koira.

Siis kebeltä menee vuosi jörjestää pienelle koiralle uusi koti ja sen takia dumppaa vuodeksi omat lapsensa?

Varsinkin kun koira niin pieni että olisi päässyt Suomeen matkustamossa.

Vierailija
39656/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mukilaisten on sitä äärimmäisen vaikea käsittää, niin Mikolla on paljon tukijoita. Ei yhtä eikä kahta, vaan iso joukko ihmisiä jotka näkevät kaikkien Helenan valheiden läpi. Jos itse viettää palstalla aamusta iltaan 24/7, niin on helppo kuvitella, että se niin sanotun toisen puolenkin porukka tekisi niin. Minäkään en ole kommentoinut täällä mitään ennen tätä päivää pitkään aikaan, olen lähinnä lukenut uusimpia käänteitä Ylikseltä. Sinnekään en ole kirjoittanut yhtään mitään. Ja tiedän, että meitä on useita kaltaisiani. Suomalaiset eivät voi sietää turhaa uhriutumista, loisimista, mustamaalaamista ja valehtelua. Se on syy miksi ihmiset ovat Helenaa vastaan.

Ylilauta se on jonkun raamattu ja siellä fiksuus totuus ja kohtuus asuu. Hullujen kokoontumisajot on siellä ja tämä palsta on hullujen eteinen. Olet päässyt ihan pirtin puolelle asti. Kivat sulle.

Vierailija
39657/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistöltä poistaminen perustuu Korkeimman oikeuden ennakkopäätökseen, joten on lain ja ennakkopäätöksen mukaisesti toimittu. Voi lukea KKO netistä. 

Höpönlöpö

Vierailija
39658/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Mikko, lopeta jo toi paskan jauhanta. Ei enää kukaan sinusta välitä kun häädit yllättäen  lapset ja äidin kadulle josta oli pakko mennä turvakotiin.  Kaikki pelipojatkin sen tietää kun kysyin.

Eihän lapsia ole mihinkään poistettu. Kyseessä ei ollut HÄÄTÖ vaan poisto.

Helena Koivu on tehokkaasti propagoinut monissa asioissa äiti + lapset -pakettia silloin, kun se on ollut HÄNELLE itselleen edullista.  Käyttää lapsia ihmiskilpina omissa, tekemissään ja itseään koskevissa jutuissa. 

Paitsi ei tietenkään korosta tätä sinä n vuoden aikana, jonka oli itse vapaahtoisesti poissa lasten luota.  Oli hipihiljaa "lapset tarvtsevat/kaipaavat äitiään - näkökulmasta ja faktoista.

<

Hän optimoi oman etunsa kaikessa. 

Ja sinäkö muka et toimi niin? :D LOL

Vierailija
39659/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko jenkkipassit on voimassa? Eikö ne jo kohta pidä uusia? Ja jos yhteishuoltajuus, molempien vanhempien suostumus oltava, kuten Suomessa? 

Vierailija
39660/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena sanoi että sotku, eli Suomeksi tarkoittaa oikeudessa selvitetään ja seuraamuksia tulossa. Siksi yritti puolustella ettei mitään ole Kakskerrassa tehnyt. Teoilla vaan tuppaa olemaan seuraamukset, varsinkin laittomilla. 

Ketju on lukittu.