Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
38901/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone rulaa

Vierailija
38902/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nattie tuolla sivuillaan kertoo master certified -coach ja opiskelee myös fitness traineriksi. Ottaen huomioon että on tehnyt yhteistyötä mm.  USAn armeijan kanssa niin en menisi häntä nyt ihan dissaamaan. 

Muistutapa minua siitä että mitä ne Helenan työ- ja koulutuskuviot olikaan?

Todennäköisesti Helena on feikannut kaikki tutkintotodistukset. Valmistumisesta ei ole mitään dataa. Ollut joku respaharjoittelija eli työkokemus nolla. Rasvafirma myös täysin feikkiä. Firman puhelinnumero oli 12345678. Oliko 3000 eurolla ostettu tuotteita eli todennäköisesti Helena itse. 

Todennäköisesti sitä ja todennäköisesti tätä. Tämä on taas tätä teinien ammattikirjoittelua, kun ei ole mitään faktoja. 

Mitään

Sinähän ne kaikki olet nähnyt, kun olet hänen kotonaan käynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38903/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla Insta yksityinen, vain 30,8 t seuraajaa 😄

Montako sulla ?

Vierailija
38904/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki julkisuus mitä nyt Mikko Koivu työn kautta saa on myrkkyä Helenalle.Hän ei kestä että ex mies todella on mennyt elämässä eteenpäin.Avioitunut ja nyt uusi mielekäs työ.Täälä jo yritetään vähätellä ja pilkata.Mikko esiintyy todella luontevasti.Ryhdikäs komea mies.Arvostus korkealla niin työn kautta kuin ihmisenä.Osoittanut miten pitää lapsista huolta ja takaa rauhallisen turvallisen arjen.Lspset saavat jälleen olla yksityisesti,ei some rumbaa minkä heidän äitinsä Helena aiheutti.Näutönpaikka Helenalle jota osoittaa kykenevänsä huolehtimaan lapsista.Sekä muuttamaan käytöstään ex miestään kohtaan.

Olet varmaankin 60+ ikäinen vain kansakoulun käynyt naisihminen?

En ole.Yrittäjä jo vuosia.Matkustan työni vuoksi.Arvostan henkilöitä j

Voi kun olisikin.Elämä vielä edessä.Ihan olen tyytyväinen itseeni.Varsinkin työhöni.Paljon olen tehnyt töitä joskus ehkä liikaakin.Nähnut ihmisiä ja siksi juuri arvostan sitoutumista.

Vierailija
38905/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepsissä töitä riittää, pohjamudista on pitkä matka hunajapurkille..

Seura odottaa, että Mikko sijoittaa muutamia miljoonia pelaajahankintoihin.

Siellä on kodisjoki

Ja Paananen. Ovat jo syytäneet miljoonia tepsin pohjattomaan kaivoon. Ehkä katsovat, että jo saa riittää.

Turkulaisena  sanon että yeisökatoon on vaikuttanut huono pelimenestys valmentajineen mutta tämä kohu on osatekijä miksi osa jättää menemättä katsomoon edes ilmaiseksi. 

Ne jtka diggaa jääkiekkoa niin menevät

Vierailija
38906/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietyn vuoden jälkeen ammattikorkeakoulusta valmistuneet löytyvät opinnäytetöiden valtakunnallisesta tietokannasta. Sieltä voi ihan kuka tahansa mennä tarkistamaan että ei löydy tehtyä opinnäytetyötä nimellä Helena Koivu os. Kipper.

Ilman opinnäytetyötä et voi suomalaisesta ammattikorkeakoulusta myöskään valmistua. Ei siis ole suoranaista ydinfysiikkaa nähdä että mitään todisteita suomalaisesta restonomitutkinnosta ei ole.

Vierailija
38907/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi TPSn päävalmentaja jäi ihan Mikon varjoon tänään. Urheiluruudun otsikkokin alkoi sanoilla Mikko Koivu ja Mikkoa myös haastateltiin. Kaikki mediat mitkä olen tänään nähnyt on kertonut ensimmäisenä Mikko Koivusta. Kaikki muut ovat aikalailla jääneet paitsioon.

Oi Mikko Mikko, teinitytöt täällä kuolaa sun perään housut märkänä. Jonossa on siis tulijoita, kun päätät luopua siitä vaaleasta. Tulevaisuus on taattu.

Vierailija
38908/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt TePsi nousuun. Miksi Tepsi ei oo pärjännyt?

Vierailija
38909/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nattie tuolla sivuillaan kertoo master certified -coach ja opiskelee myös fitness traineriksi. Ottaen huomioon että on tehnyt yhteistyötä mm.  USAn armeijan kanssa niin en menisi häntä nyt ihan dissaamaan. 

Todennäköisesti Helena on feikannut kaikki tutkintotodistukset. Valmistumisesta ei ole mitään dataa. Ollut joku respaharjoittelija eli työkokemus nolla. Rasvafirma myös täysin feikkiä. Firman puhelinnumero oli 12345678. Oliko 3000 eurolla ostettu tuotteita eli todennäköisesti Helena itse. 

Merkonomi

Mikäs vika merkonomeissa on? Tutkintonimike on vanha, mutta merkonomina (yo) olen elättänyt itseni ja ostanut vielä kodinkin.

Vierailija
38910/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi TPSn päävalmentaja jäi ihan Mikon varjoon tänään. Urheiluruudun otsikkokin alkoi sanoilla Mikko Koivu ja Mikkoa myös haastateltiin. Kaikki mediat mitkä olen tänään nähnyt on kertonut ensimmäisenä Mikko Koivusta. Kaikki muut ovat aikalailla jääneet paitsioon.

Oi Mikko Mikko, teinitytöt täällä kuolaa sun perään housut märkänä. Jonossa on siis tulijoita, kun päätät luopua siitä vaaleasta. Tulevaisuus on taattu.

Vanha pappa! No thanks!

Vierailija
38911/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietyn vuoden jälkeen ammattikorkeakoulusta valmistuneet löytyvät opinnäytetöiden valtakunnallisesta tietokannasta. Sieltä voi ihan kuka tahansa mennä tarkistamaan että ei löydy tehtyä opinnäytetyötä nimellä Helena Koivu os. Kipper.

Ilman opinnäytetyötä et voi suomalaisesta ammattikorkeakoulusta myöskään valmistua. Ei siis ole suoranaista ydinfysiikkaa nähdä että mitään todisteita suomalaisesta restonomitutkinnosta ei ole.

Sehän ei kerro, että MITÄÄN todistuksia ei ole. 

Vierailija
38912/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon nimitys varmistaa sen, että hän tarjoaa Helenalle asunnon Turusta.

Vierailija
38913/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkonomi

Mikäs vika merkonomeissa on? Tutkintonimike on vanha, mutta merkonomina (yo) olen elättänyt itseni ja ostanut vielä kodinkin.

Ei löydy mitään todistetta että olisi merkonomi tai mitään muutakaan.

Vierailija
38914/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla Insta yksityinen, vain 30,8 t seuraajaa 😄

Montako sulla ?

Ei oo instaa🤣

Vierailija
38915/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, minä nyt vähän punastuin. Semmoinen n. 50 vuotias olen. Jonoon voin kyllä asettua. 

Vierailija
38916/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei kerro, että MITÄÄN todistuksia ei ole. 

Ei tietenkään kerro. Helena tosin väittää linkkarissaan olevansa Haaga-Heliasta valmistunut restonomi. Siitä syystä sitä kyseenalaistetaan.

Vierailija
38917/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon nimitys varmistaa sen, että hän tarjoaa Helenalle asunnon Turusta.

Helenalla on jo koti. Miksi Mikon pitäisi tarjota enää mitään. Helenalla rahaa on.

Vierailija
38918/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on isällä, ma Helena vei joskus Turvakotiin ja ke kiireesti isälleen.

T. Vaki- Jankkaaja

Vierailija
38919/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi hauskakin?

Vierailija
38920/55669 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki julkisuus mitä nyt Mikko Koivu työn kautta saa on myrkkyä Helenalle.Hän ei kestä että ex mies todella on mennyt elämässä eteenpäin.Avioitunut ja nyt uusi mielekäs työ.Täälä jo yritetään vähätellä ja pilkata.Mikko esiintyy todella luontevasti.Ryhdikäs komea mies.Arvostus korkealla niin työn kautta kuin ihmisenä.Osoittanut miten pitää lapsista huolta ja takaa rauhallisen turvallisen arjen.Lspset saavat jälleen olla yksityisesti,ei some rumbaa minkä heidän äitinsä Helena aiheutti.Näutönpaikka Helenalle jota osoittaa kykenevänsä huolehtimaan lapsista.Sekä muuttamaan käytöstään ex miestään kohtaan.

Näinhän se on. Hyvä kuitenkin, jos Helena pystyy olemaan hiljaa eikä tee instamonologeja Mikon työhön liittyen.

Ketju on lukittu.