Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään tyypin ogiikkaa:
1) Minulla sai olla puoliso jo vuosia sitten, ex-exällä ei vieläkään, koska "ero on kesken"
2) Minä sain olla Kakskerrassa, mutta "toinen omistaja" ei, siksi soitin häkeen jopa 12 kertaa päivässä
3) Minä en tehnyt sopimusta Kakskerran siirrosta ja päässyt veloistani, mutta silti sitä velkaa minulla ei tietenkään enää jostain syystä ole
4) Ex-exän vika koko oikeusjuttu avioehdosta, vaikka minä oikeusjutun nostin ja avioehdon riitautin
5) Minulla on oikeus hakea yksinhuoltajuutta niin monta kertaa kuin haluan, mutta jos ex-ex viimein pakon edessä tekee saman, se on suuri vääryys minua kohtaan
Minkä pakon edessä?
Olisiko lasten hyvinvoinnin takia.
Mikko on päässyt synnytysvalmentajaksi Olipa hyvä että töitä löytyi.
Eikös Helena Koivu jättänyt lapsensa ihan vapaaehtoisesti toiselle mantereelle lasten isän ja tämän puolison hoiviin noin vuodeksi. Käväisi sitten täällä kesällä ja väitti edelleen "pääkotinsa" olevan poissa lasten luota Minnesotassa. Ja häipyi taas.
Helena Koivu muutti Suomeen vasta pakon edessä viisuminsa umpeuduttua. Tuskinpa olisi muuten vuoden jälkeen enää muuttanut, vaikka lapset asuivat täällä. Oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään tyypin ogiikkaa:
1) Minulla sai olla puoliso jo vuosia sitten, ex-exällä ei vieläkään, koska "ero on kesken"
2) Minä sain olla Kakskerrassa, mutta "toinen omistaja" ei, siksi soitin häkeen jopa 12 kertaa päivässä
3) Minä en tehnyt sopimusta Kakskerran siirrosta ja päässyt veloistani, mutta silti sitä velkaa minulla ei tietenkään enää jostain syystä ole
4) Ex-exän vika koko oikeusjuttu avioehdosta, vaikka minä oikeusjutun nostin ja avioehdon riitautin
5) Minulla on oikeus hakea yksinhuoltajuutta niin monta kertaa kuin haluan, mutta jos ex-ex viimein pakon edessä tekee saman, se on suuri vääryys minua kohtaan
Minkä pakon edessä?
Lasten hyvinvoinnin ja kasvurauhan turvaaminen. Lasten yksityisyyden loukkaamisen lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään tyypin ogiikkaa:
Minkä pakon edessä?
Olisiko lasten hyvinvoinnin takia.
Hoitiko Helena huonosti lapsiaan? Olivatko usein nälissään, pesemättöminä ja likaisissa vaatteissa tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte pitää keskustelua yllä? Tilannehan jo ohi. Akalta otettiin lapset pois ja rahaakaan ei ole tulossa. Mukitkaan ei enää käy kaupaksi.
Kummasti nuo misofanit jaksaa, mutta kun ei muutakaan elämää ole.
Sitä samaa mietin, että joillakin 'mikkoslaisilla' on mennyt koko vappu täällä palstalla Helenaa haukkuessa.
Mikähän on heidän lopullinen tavoitteensa/toiveensa, jotta ruotimiskeskustelun hänestä malttaisivat lopettaa?
Köyhien vappubileet. 🤣
😆😃🤣
Me köyhät voimme vain haaveilla apinaviinipakkauksista ja Helsingin tai Turun reissuista puhumattakaan turvakotipaikoista. Marimekon kassitkin on jo ylellistä rekvisiittaa. Kesä ja kärpäset takaavat meille seurat ja seuraajat. Poliisitkin välttelevät meitä, kun putkat on täynnä.
Hoitiko Helena huonosti lapsiaan? Olivatko usein nälissään, pesemättöminä ja likaisissa vaatteissa tms?
Toivottavasti eivät olleet! Varmaan olivat myös jo sen ikäisiä, että pystyivät itse pesemään itsensä. Helenan äiti pesi heidän vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään tyypin ogiikkaa:
Minkä pakon edessä?
Lasten hyvinvoinnin ja kasvurauhan turvaaminen. Lasten yksityisyyden loukkaamisen lopettaminen.
Pahansuovat juoruakat ovat käärmeitten tavoin luikerrelleet lukemaan Helenan instaa, josta kopioineet tekstejä ja videoita yliksen sontatunkiolle ja sieltä toiset mokomat tuoneet niitä tänne kuukauden ajan. Minä en ole lukenut sitä instaa ja vaikka olisinkin, mieleeni ei tulisi levittää toisen asioita ympäri nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Helena Koivu jättänyt lapsensa ihan vapaaehtoisesti toiselle mantereelle lasten isän ja tämän puolison hoiviin noin vuodeksi. Käväisi sitten täällä kesällä ja väitti edelleen "pääkotinsa" olevan poissa lasten luota Minnesotassa. Ja häipyi taas.
Helena Koivu muutti Suomeen vasta pakon edessä viisuminsa umpeuduttua. Tuskinpa olisi muuten vuoden jälkeen enää muuttanut, vaikka lapset asuivat täällä. Oli pakko.
Tämänhän oikeudelle selvityksen laatinut Dr Stahl jo ennakoi lausunnossaan: Helena Koivun motiivi ja halu jäädä asumaan Minnesotaan voi johtua muista syistä kuin lapsista, hänellä on muut, henkilökohtaiset syyt.
Näin tapahtuikin sitten kuukausien päästä. Lapset muuttivat Suomeen, mutta äiti, joka oli luvannut muuttaa, jäi vuodeksi Minnesotaan ja tosiaan palasi vasta pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Pahansuovat juoruakat ovat käärmeitten tavoin luikerrelleet lukemaan Helenan instaa, josta kopioineet tekstejä ja videoita yliksen sontatunkiolle ja sieltä toiset mokomat tuoneet niitä tänne kuukauden ajan. Minä en ole lukenut sitä instaa ja vaikka olisinkin, mieleeni ei tulisi levittää toisen asioita ympäri nettiä.
Hienoa, että olet näin hyvä ihminen. Miksi kuitenkin seuraat ja kommentoit tällaista juorupalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eivät olleet! Varmaan olivat myös jo sen ikäisiä, että pystyivät itse pesemään itsensä. Helenan äiti pesi heidän vaatteensa.
Lapsilla on ihana osallistuva mummo, jota he saavat toivottavasti tavata tämän koronaa pahemman "karanteenin" aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että olet näin hyvä ihminen. Miksi kuitenkin seuraat ja kommentoit tällaista juorupalstaa?
Koska itsekin (epätäydellisenä) äitinä koen tarpeelliseksi puolustaa toista äitiä. Harvat täällä uskaltavat puolustaa häntä...
Vierailija kirjoitti:
Mikko on päässyt synnytysvalmentajaksi Olipa hyvä että töitä löytyi.
Kuka synnyttää? Vaimoko? Nyt jo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään tyypin ogiikkaa:
Minkä pakon edessä?
Tällä palstalla vasta loukataankin lasten yksityisyyttä! Selityksenä "kun se Helenakin". Ootte täysiä pölvästejä. Kaivatte tikkua toisen silmästä ja omassanne on tukki!
Vierailija kirjoitti:
Lasten likavaatteet lasten isälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahojankuttaja sammunut, vai miten täällä on niin rauhallista?
Tajusi, että henkilöllisyytensä on tiedossa ja menossa poliisille, joten himmailee nyt.
Sehän oli kerännyt kaikki Helenaa herjaavat viestit talteen jo pistetuistakin ketjuista poliisia varten.
Ai v....u kun demareilla menee lujaa vappuna ja Lindtman rääkyy naama punaisena. On se nyt niin polleena työväen juhlassa kun tuli kuntavaaleissa ääniä. 🤣
Kunhan taas pääsevät hallituspuolueeksi alkaa se todellinen kansan kurjistuminen. Mutta miljonääriä ei hetkauta. Rahaa on niin ettei sköndelle taivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on ihana osallistuva mummo, jota he saavat toivottavasti tavata tämän koronaa pahemman "karanteenin" aikana.
Ulle pesi Helenan vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on ihana äiti jolla on monta lastenlasta.