Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne valvotut tapaamiset alkoi ja milloin loppuu? Joutuuko Mikko maksamaan elareita tällä aikaa?
Tätä minä pidän pahana ylireagointina lasulta, että Helena saa tavata vain oliko se 2 tuntia viikossa lapsiaan valvojan silmien alla. Eikö ole enää mitään yksityisyyttä äidillä ja lapsilla? Se on Helenalle osoitettu rangaistus, josta lapsetkin kärsivät, se on varmaa.
Näin rajuun muutokseen olisi tuskin päädytty, jos kysymyksessä olisi joku vähemmän kuuluisa isä, ja Mikko Koivua kunnollisempikin.
Vaan kun jääkiekkoilijat ja missit ovat tasavaltalaisille kuin kuninkaallisia, joissa jotkut eivät halua nähdä vikoja ja virheitä.
Ei nuo valvotut tapaamiset ole tulleet siksi että Helena olisi jotenkin epäkelpo äiti. Tässä on syynä huoltajuusriita ja siksi lasu kai haluaa vahtia mitä Helena
Hoo manipuloi lapsiaan isäänsä vastaan. Siitä on todisteina mm. hänen itsensä julkaisemansa videot. Myös oikeuden pöytäkirjoissa mainitaan asiasta. Sitä on jatkunut jo vuosia.
"Prinssi William ja Prinsessa Diana ovat tästä tunnetumpi esimerkki. Dianalla oli paljon hyviä puolia, mutta hän oli myös eronsa jälkeen rikki ja hän käytti Williamia tukipilarinaan. William on aikuisempana sanonut että hän ei olisi oikeasti halunnut ottaa aikuisten asioita harteilleen muttei halunnut sanoa äidille myöskään ei. Jotain samaa näissä keisseissä kyllä on, eroaminen pettämisen takia, itseä vaikutusvaltaisemmasta exästä jne. Dianakin käytti julkisuutta asenaan, mutta oli viimeisinä aikoinaan myös myöntänyt sen olleen virhe. Samaa ahaa-elämystä toivon nyt Helenalle."
Lapselle on kyllä äärettömän raskasta ja kehitystä vaarantavaa olla erotilanteessa vanhemman likasankona, mutta en usko Mikon ottaneen eroa Helenasta tämä pettämisen takia. Eiköhän syynä ollut ihan tuo Helenan raskasta luonne, minkä mekin olemme päässeet näkemään. Luulen Mikon mitan tulleen täyteen jo aikaisemmin ja Troyn olleen "ihan sama, ei kiinnosta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko nähty Alkossa ostamassa ison lastin.
Ja Helena on nähty Alkossa kantamassa kahta apinatonkkaa. Pitäisikö olla huolissaan, kun on yksinasuva pieni nainen. Toisin kuin Mikolla on laaja suku ja ystäväpiiri. Mutta eikö ole hienoa jakaa näitä uutisia täällä. Pysytään molemmista ajatasalla.
Natalie nähty lasten kanssa iloisena
Vierailija kirjoitti:
Millaista vappuohjelmaa Kakskerrassa on tulossa? Tuleeko live lähetystä?
Ei Helena enää sinne pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Helena on nähty Alkossa kantamassa kahta apinatonkkaa. Pitäisikö olla huolissaan, kun on yksinasuva pieni nainen. Toisin kuin Mikolla on laaja suku ja ystäväpiiri. Mutta eikö ole hienoa jakaa näitä uutisia täällä. Pysytään molemmista ajatasalla.
Natalie nähty lasten kanssa iloisena
Helena synkkänä ilman lapsia.
Helenaa oli häirinnyt sekin, että Natalie vilkutti iloisena lapselle koulun joulujuhlassa. Siitäkin tuli niin komea räntti, lienee y.liksellä tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on aiheuttanut kaikista eniten vahinkoa lapsilleen. Millainen äiti poUstaa videon jossa tytär haukkuu isäänsä "vtun vammmaseksi"? Kuulemma koulun käytävillä huudeltiin joululoman jälkeen että "Sofie vihaa vammaisia". Missä äidin vastuu?
Oikein arvattu, että täällä pyörii paljon mikko-tiimiläisiä ja turkulaisia. Ulkopaikkakuntalainen ei näistä jutuista tietäisi.
Kerran käynyt Turussa, asun Hgissä.
Minä olen espoolainen eikä mitään sidoksia Koivuihin. Mutta olen oikeudenmukaisuuden puolella eli Mikon puolella 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on aiheuttanut kaikista eniten vahinkoa lapsilleen. Millainen äiti poUstaa videon jossa tytär haukkuu isäänsä "vtun vammmaseksi"? Kuulemma koulun käytävillä huudeltiin joululoman jälkeen että "Sofie vihaa vammaisia". Missä äidin vastuu?
Onko huudeltu?
Tuskin on huudeltu. Ja huippujääkiekkoilijan tyttärellä on puolustajia opettajien keskuudessakin.
No voi hyvää päivää sentään. Yksi entinen nhl-pelaaja ei ole Turun kokoisessa kaupungissa mikään koko kaupungin sensaatio vaan ihan yksi tallustaja toisen joukossa. Turussa asuu ja on aina asunut ministereistä lähtien julkisuudessa pyörivää väkeä ja yleisesti ottaen heidän annetaan olla hyvin rauhass
joutui eroamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Helena enää sinne pääse.
Kyllä se pääsee, kunhan vain menee sinne. Toki tulee sitten nopeasti heitetyksi pihalle. Mutta eihän Helenaa mikään estä menemästä sinne yhä. Itse asiassa yllättyisin, jos Helena ei koskaan sinne enää pyrkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein arvattu, että täällä pyörii paljon mikko-tiimiläisiä ja turkulaisia. Ulkopaikkakuntalainen ei näistä jutuista tietäisi.
Minä olen espoolainen eikä mitään sidoksia Koivuihin. Mutta olen oikeudenmukaisuuden puolella eli Mikon puolella 100%.
Helsinki täällä. En edes katso lätkää, minulle Mikko oli vain "Sakun veli". Koukutuin oikeudenpapereiden kautta, koska tämän tyyppisiä juttuja ei yleensä puida näin julkisesti ja dramaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yleensä juhlapyhinä tulee live. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa te saatte tästä ilkkumisesta? Ei tarvitse olla mikään mukilainen ymmärtääkseen että tämä maahan polkeminen ja ihmisen hädällä hekumointi suorastaan oksettaa. Helenalla on sen ikäinen tytär että kyllä hän kuulee näistä hänen äitiinsä kohdistuvista naureskeluista ja se loukkaa myös häntä.
Johan nyt ollaan huolissaan lapsista. kaikki se riena ja ryönä mitä mukit, nokkamukin johdolla ovat kuukausitolkulla suoltaneet Mikosta ja Nataliesta ei ole ollut vahingollista lapsille?
ehdotetaan että Niuvassa kielletään kännyköiden käyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti mielipiteeni on että Mikon pitäisi antaa Helenalle 2 kerros taloa, 20 miljoonaa euroa ja kaksi kerran mökki. Koko uransa on Helenan ansiosta.
Oik.tied.kand.tri
Mitä sinä saat tällaisesta trollaamisesta? Tuleeko hyvä mieli? Koetko olevasi hauska?
Sarkasmi on vaikea laji. Toiset tajuaa, toiset ei.
-eri
Sarkasmi on vaikea laji. Toiset osaa, toiset ei. -erieri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeudenmukaisuuden puolella,
ei ole Mikon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Mikko kännissä ja Natalie pilkkaa Helenaa, Helena kuvaa ja laittaa instaan. Perusmenoa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa te saatte tästä ilkkumisesta? Ei tarvitse olla mikään mukilainen ymmärtääkseen että tämä maahan polkeminen ja ihmisen hädällä hekumointi suorastaan oksettaa. Helenalla on sen ikäinen tytär että kyllä hän kuulee näistä hänen äitiinsä kohdistuvista naureskeluista ja se loukkaa myös häntä.
Sitä Helenan olisi pitänyt ajatella aiemmin, ettei häpäise tytärtään niillä törkeillä tavoilla kuin on häpäissyt.
Lapsi on aina äitinsä puolella, joten pahemmin tytärtä satuttaa tällä hetkellä äitiään kohtaan osoitettu halveksunta ja pilkka.
Sellainen satu tai jonkun äidin fantasia siinä sitten. Lapset eivät todellakaan ole aina äitinsä puolella. Ihmeellistä Mikon isyyden tai ylipäätään isyyden vähättelyä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
"Prinssi William ja Prinsessa Diana ovat tästä tunnetumpi esimerkki. Dianalla oli paljon hyviä puolia, mutta hän oli myös eronsa jälkeen rikki ja hän käytti Williamia tukipilarinaan. William on aikuisempana sanonut että hän ei olisi oikeasti halunnut ottaa aikuisten asioita harteilleen muttei halunnut sanoa äidille myöskään ei. Jotain samaa näissä keisseissä kyllä on, eroaminen pettämisen takia, itseä vaikutusvaltaisemmasta exästä jne. Dianakin käytti julkisuutta asenaan, mutta oli viimeisinä aikoinaan myös myöntänyt sen olleen virhe. Samaa ahaa-elämystä toivon nyt Helenalle."
Lapselle on kyllä äärettömän raskasta ja kehitystä vaarantavaa olla erotilanteessa vanhemman likasankona, mutta en usko Mikon ottaneen eroa Helenasta tämä pettämisen takia. Eiköhän syynä ollut ihan tuo Helenan raskasta luonne, minkä mekin olemme päässeet näkemään. Luulen Mikon mitan tulleen täyteen jo aikaisemmin ja Troyn olleen "ihan s
Helena ensin haki eroa .Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä sitten, antaa käydä 😏