Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä helenalla ja siskolla oli jotakin tärkeämpää haettavaa kakskerrasta kuin nuo rytkyt. Ja sitä poliisit etsivät.
Hullu sinä olet. Poliisit tulivat kun summeri soi. Keskity mahon kiikoon hulluna toisen lapsiin.
Sanopa se. Onko nuo ihmiset oikeasti tosissaan ja uskovat noita Helenan tarinoita vai mitä ihmettä? Jokainen normaaliälyinen tuntee lähinnä myötähäpeää katsoessaan noita videonpätkiä. Ne lavastustarinat on ihan kuin jonkun lapsen keksimiä.
Kuvitteletko sinä olevasi jotenkin parempi ihminen kuin Helena? Älykkyydestä ei näy kyllä häivääkään kirjoitustesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Videolla kuuluu, miten talon hälyttimet pirisee ja hän vaan kuvailee sänkyä ja veistä? Eikö hänen pitänyt mennä sinne hakemaan tavaroita eikä lavastamaan veitsi-juttuja?
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä puolustavat Helenaa ja haukkuvat Mikkoa niin miettikääpä omalle kohdalle, jos teidän elämää olisi sekoittamassa, sotkemassa vainoaja, joka ei jätä teitä rauhaan. Koivujen elämä on varmasti ihan sekaisin tämän naisen takia. Miksi kukaan ei anna järkineuvoja Helenalle; hankkisi oman asunnon, alkaisi opiskelemaan, hankkisi elämään sisältöä ja unohtaisi kaikki menneet, uutta ei voi rakentaa ellei vanhat asiat ole takana päin. Eikö sosiaalipuoli voi ohjata Helenaa oikeille raiteille että jättäisi Koivut rauhaan. Ihan pahaa tekee lukea näitä puolustajien argumentteja.
Ei se automaattisesti ole puolustamista, jos ei sokeasti vain Helenaa lyttää ja Mikkoa sääli. Minusta on erikoista, että teidän päässä kaikki heidän ongelmansa on Helenan vika ja jokainen liike on kiusaa ja vainoa. Mikkoko on pulmunen? Hänkö ei Helenaa savustanut pihalle tai äijiä laittanut tontille? Hänkö ei Helenaa hulluksi ja vaaralliseksi sano jne?
No, einlaittanut, eikä sano.
Miksi tätä veitsi-juttua ihmetellään täällä?
Tottakai sinäkin nukkuisit veitsi patjan alla jos asut mökissä johon olet murtautunut ja jonka ovia ei saa lukkoon, koska sinulla ei ole avaimia tai pääsyä sähkölukituksen ohjaukseen. On mahtanut olla kivaa nukkua korvessa ovet auki koko talvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu viikko meni videoita askarrellessa ja vain muutama lyhyt pätkä oli julkaisukelpoista. Saisiko fanit nähdä koko setin, koska kuitenkin on kuvattu kaikki?
Koko setti on housussas. Noista selviää kaikki oleellinen, todistaa Mikon väitteet valheeksi ja sen että ei vaan ole oikeusjutuille pohjaa vaikka kuinka yrittää.
Voiko ihminen oikeasti olla noin tyhmä?
Sanopa se. Onko nuo ihmiset oikeasti tosissaan ja uskovat noita Mikon tarinoita vai mitä ihmettä? Jokainen normaaliälyinen tuntee lähinnä myötähäpeää katsoessaan noita Lasten itselleen hinkuvia. Ne lavastustarinat on ihan kuin jonkun lapsen keksimiä. Tekisi natuska oman lapsen vaikka puusta. 🤣🤣🤣🤣
Joutuuko Mikko vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa videoita, mutta sanoiko poliisit, että etsivät varastettua tavaraa?
Videolla näytti kuin tullissa, kun etsivät huumeita tai muuta sellaista?
Oliko koira pelottava tämän takia?
Helenan avokki Troy käytti huumeita. Tuskin Helena itsekään sylki niille, jos oli ok asua huumehörhön kanssa ja vieläpä lasten kanssa. Jos Helenan rahat loppuivat, niin minne menivät? Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakata voi paremminkin kuin kymmeniin kasseihin myttyyn. Talo vaikuttaa muutenkin sotkuiselta Helenan jäljiltä
Helena tuskin osaa pakata, eikä varmaan osaa siivota kun Edinassa oli apulaiset sitä varten. Muijan ei ole tarvinut tehdä mitään ja luulee edelleen olevansa joku palveltava. Todellisuudentaju on kadonnut ja tilalle tullut mielenvikaisuus
Selvä kunnianloukkaus.Perästä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että Hellu on voinut olla turvakodissa yli kaksi vuorokautta, myös lasten kanssa. Turvakodissa kun asiakkaitten tiedot pitäis päivittyä 24/7. Tai yleensäkin viranomaisten tiedot.
Jos näin ei oikeastikaan systeemi toimi, olen erittäin huolissani sekä itseni että kaikkien muiden puolesta.
Eli onko tosi, että lapset ovat olleet ns. hukassa paitsi isältä mutta myös viranomaisilta?Eikö ollut kouluun sanonut että ovat pois koulusta, Mikko ei tiennyt mihin lapset menee, Helena vie Aivarin kanssa lapset Hkiin Turvakotiin. Siellä kaikessa rauhassa Helena teki ruokaa ja alkoivat syömään kunnes poliisit ja sossut tuli. kai siinä jotain sanottiin ja poliisit vei lapset isälleen Turkuun. Tietenkin Hgin turvakodista soitettiin Mikolle, ilmeisesti myös Turun lasuun.
<
No ei ole. Vai mistä sä luulet että lasut osasi ne tuolta hakea? Helena sanoi sitäpaitsi ilmoittaneensa erikseen asiasta paitsi kouluun myös lasuun. En usko hetkeäkään etteikö Mikkokin tiennyt.
Meinaat, että Mikko olisi tiennyt Helenan jättävän lapset palauttamatta hänelle sovitusti?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sinäkin nukkuisit veitsi patjan alla jos asut mökissä johon olet murtautunut ja jonka ovia ei saa lukkoon, koska sinulla ei ole avaimia tai pääsyä sähkölukituksen ohjaukseen. On mahtanut olla kivaa nukkua korvessa ovet auki koko talvi.
No mutta Helenahan ei nukkunut veitsi patjan alla mökissä, johon on murtautunut ja jonka ovea ei saa lukkoon. Sitähän hänen uusi videonsa oikein todistaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena ostanut asunnon?
Ei kuulu sulle eikä mulle.
Kyllä kuuluu, koska julkisesti levittää tietoa, että olisi jätetty rahattomana ja alastomana katuojaan. Helena valjastaa näitä hulluja anuja ja tiinoja kostamaan Mikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena ostanut asunnon?
Ei tietenkään ole. Hän haluaa uhriutua ja esittää pennitöntä, koska yrittää kiristää Mikolta vielä 2 miljoonaa euroa
Kyllä hän on. Videopostaukset ovat asunnosta, joka oli myynnissä ja nyt poistettu myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa videoita, mutta sanoiko poliisit, että etsivät varastettua tavaraa?
Videolla näytti kuin tullissa, kun etsivät huumeita tai muuta sellaista?
Oliko koira pelottava tämän takia?
Helenan avokki Troy käytti huumeita. Tuskin Helena itsekään sylki niille, jos oli ok asua huumehörhön kanssa ja vieläpä lasten kanssa. Jos Helenan rahat loppuivat, niin minne menivät? Just saying.
Helenahan meni Suomeen ja Troy ilmeisesti palasi häntä koipien välissä oman puolisonsa luo.
Go Helena go, kaiva kuoppaa vaan syvemmäksi itsellesi, sen teet joka räntillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://kaksplus.fi/vanhemmuus/minun-tarinani/nhl-vaimo-helena-koivu-pu…
Joskus videoissa Helena sanoi, että mikko oli vihainen jopa näistä hyvistä haastatteluista, joita Helena antoi.
Enkä ihmettele täyttä valetta. Joskus käytän tuttua lastenhoitajaa, että pääsen tennistunneille, teen ruoat, siivoan itse naputtelen jopa naulat seinään.
Joskus huomaan oho olen jutellut yli 3 tuntia netissä perheeni kanssa..
Kiireinen kotiäiti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sisältä saa lukkoon. Ei oo avainta niin ulko-ovi ollut auki. Helenalla siellä ainakin läppäri. Muutama kassi oli vaatteita likaisia vielä. Video
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä puolustavat Helenaa ja haukkuvat Mikkoa niin miettikääpä omalle kohdalle, jos teidän elämää olisi sekoittamassa, sotkemassa vainoaja, joka ei jätä teitä rauhaan. Koivujen elämä on varmasti ihan sekaisin tämän naisen takia. Miksi kukaan ei anna järkineuvoja Helenalle; hankkisi oman asunnon, alkaisi opiskelemaan, hankkisi elämään sisältöä ja unohtaisi kaikki menneet, uutta ei voi rakentaa ellei vanhat asiat ole takana päin. Eikö sosiaalipuoli voi ohjata Helenaa oikeille raiteille että jättäisi Koivut rauhaan. Ihan pahaa tekee lukea näitä puolustajien argumentteja.
Ei se automaattisesti ole puolustamista, jos ei sokeasti vain Helenaa lyttää ja Mikkoa sääli. Minusta on erikoista, että teidän päässä kaikki heidän ongelmansa on Helenan vika ja jokainen liike on kiusaa ja vainoa. Mikkoko on pulmunen?
Mikko ei oo haukkunut Helenaa. Kaksi lehtihaastattelua. Vai yksi?
Jos se on se asunto mikä yliksel, ollut myynnissä 78 neliötä, siisti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä rahaa jos on ostanut , 277 000
Olen niin pahoillani tästä kaikesta lasten vuoksi, enkä edes tunne heitä😭
Siis mitä? Olen pahoillani lasten puolesta, joiden molemmat vanhemmat ovat kuolleet. Olen pahoilllani lasten puolesta, jotka tänäkään aamuna eivät saa aamiaista tai itselleen välttämättömiä lääkkeitä.Olen pahoillani lasten puolesta, jotka heräävät viluissaan kadun reunasta. Olen pahoillani lasten puolesta, joita on seksuaalisesti hyväksikäytetty. Olen pahoillani lasten puolesta. jotka eivät pääse koskaan kouluun,, vaan tekevät töitä perheen elannon eteen. Olen pahoillani lasten puolesta.....