Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
2941/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Olen samaa mieltä. Julkinen nöyryytys on munattoman miehen touhua.

Alun alkaen olisi pitänyt homma hoitaa asiallisesti, reilusti ja kunnioittavasti. Rahasta tällä hetrslls ei ole kyse. Enemmän tulee mieleen ettäon niin saita ja ilkeä luonne, että tekee mitä vain kiusaa lasten äidille. Hyi.

Se, että eilisen tapahtumista tuli julkisia, johtuu täysin Helenasta, joka vuoti asian Seiskalle suoraan Kakskerrasta. Ja vielä tänään lukemattomilla Insta-julkaisuillaan ihan itse. Jos Helena ei olisi noita tehnyt, emme tietäisi asiasta yhtään mitään.

Tämäpä. Ja se että mukit ei tajua tätä, on ihan uskomatonta.

Vierailija
2942/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä "tuntuu" oikealta tai väärältä on eri asia kuin se miten jokin asia on lakien, määräysten, sopimuksien tms. mukaan. Helenasta "tuntuu" aina että kaikki on väärin juuri häntä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille niille toisille vaimoille, jotka ovat ketjussa läsnä: Miehesi ex-vaimo ei ole hullu. Miehesi teki hänet hulluksi. Vapaus on totuuden toisella puolen. Avaa silmät ja katso miehesi käytöstä vähän sivusta. Paha olosi johtuu hänestä. Ei ex-vaimosta ja miehen lapsista. 

Kerrotko miksi H:n koko elämä on roikkua kiinni Mikossa, 5v. jälkeenkin?

Veikkaisin, että jotain niin pahaa Mikko on tehnyt, että Helena haluaa näin paljon oikeutusta. Me näemme vain sen Helenan dramaattisen käytöksen, mutta taustalla on enemmän. 

Jotain jonka Helena on about miljoona kertaa luvannut (uhannut) tuoda esille, mutta koskaan ei tule mitään. Kaikki puhutut lehtijuttu yms. paljastui palturiksi.

Vierailija
2944/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä "tuntuu" oikealta tai väärältä on eri asia kuin se miten jokin asia on lakien, määräysten, sopimuksien tms. mukaan. Helenasta "tuntuu" aina että kaikki on väärin juuri häntä kohtaan.

Ei aina. Vain silloin kun kaikki ei mene juuri kuten hän haluaa.

Eli lähes aina.

Vierailija
2945/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ensi kesä meneekin sitten Natalien Instagram kuvia ihmetellessä. Kuvia mustikoista, murupiirakasta, omenista ja sienistä. Miljonäärin vaimona on aikaa ottaa kuvia vaikka jokaisesta maahan pudonneesta lehdestä erikseen. Ja ihmetellä luonnon ihmeitä. Minäkin löysin auringon uudelleen eroni jälkeen. Voi, että se paistoi lämpimästi.

No johan se on päässyt Suomen Lappiinkin viettämään lomaa loman päälle. Ja niin lapsiystävällinen loma ollu omien sanojensa mukaan, ettei siihen kuulu murtsikkahiihto😂. Ehkä tuo Amerikassa on jotain extremeä. Suomalaiset lapset osaa kaikki hiihtää.

Siuri osa suomalaislapsista ei osaa hiihtää

Vierailija
2946/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ilkeitä ja väärämielisiä ihmisiä täällä. Kuka kasvatti lapset? Suomalaiset on takuulla maailman hirvein kansa, pahempi kuin venäläiset!!!

Lastenhoitajat pääasiassa. Kasvatukseen luonnollisesti osallistui sekä äiti että isä tavallaan. Kun lapset muuttivat Suomeen, isä sai ottaa kasvatusvastuun Natalien kanssa, sillä äiti halusi jäädä uuden poikaystävänsä kanssa hummaamaan toiselle puolelle maapalloa vielä vuodeksi. Lasten onneksi heillä on vastuullinen isä. 

Mikä oli Natalien oikea motiivi änkeä ns heikolla hetkellä siihen? Hahaa....alatteko jo ymmärtää pikkumussukat?

Mikko oli ihan vietävissä, ei omaa tahtoa, olisi pitänyt olla hammasta purren Helenan kanssa. Ei suatana. 

Vierailija
2947/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että jotain niin pahaa Mikko on tehnyt, että Helena haluaa näin paljon oikeutusta. Me näemme vain sen Helenan dramaattisen käytöksen, mutta taustalla on enemmän. 

Tämä on se mikä minuakin mietityttää.

Vierailija
2948/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä

Mun tunteet, mun tilanne, mua kiusataan, mun vahingoksi tehdään kaikki, kaikki pyörii minun ympärilläni, minä, minä, minä...

Tämä. Helenalle tärkeintä on Helena. Aina.

Vierailija
2949/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mieleen mitään tilannetta, jossa kohtelisin lasteni äitiä noin. HÄPEÄ Mikko perk ele!

Ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
2950/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena päätti järjestää itkupotkuraivarit suihkun lattialla pakkaamisen sijaan. Poliisi sanoi sitä ennen, että pakkaa.

Siis se "pyörtyi" siellä Kakskerrassa? Luulin että putkassa.

Vierailija
2951/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on mennyt koko ajan lasten etu edellä. Helena ei ole siihen kyennyt, kun koko ajan on ollut mielessä vain minäminäminä.

Herran Jumala mitä Jeesustelua. Pikkusen helpompaa mennä miljonäärinä lasten etu edellä taloineen, autoineen ym kuin nyhdettynä persaukisena. Vei Mikko sitten eilen Hellun vaatteetkin. Ei se Hellu juuri mitään siinä hötäkässä mukaansa saanut. Haisteleekohan niitä, vai miksi sinne nekin.

Heittää jätesäkissä Uffin laatikkoon, ja sanoo kysyttäessä: Mitkä vaatteet?

Helena etsi puhelimiaan ja jotain sohvan makuuksien välistä, johtoja kai, puhelinta, kaksi muuta oli jo. Ei siellä oo Helenalla kun vaatteet, kengät, no läppäri jne Kyllä ne saa mutta Helena ei vpääse enää sisälle.- 

Vierailija
2952/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se mikä minuakin mietityttää.

Jotain pahaa se Ukraina on tehnyt, kun Putin haluaa näin paljon oikeutusta.

Tai sitten maailmassa vaan on ihmisiä, jotka kokevat oikeudekseen saadan kaiken tekemättä mitään.

Vierailija
2953/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalle ottaa koville kun viimeinen kiusaamisen väline otettiin pois. Helenan maailma mureni ja menetti lopunkin toivonsa. Aina voi tietysti lasten kautta tehdä pientä kiusaa. Mutta vaikeaa se on, kun ei ole mitään kontaktia Mikkoon. Vaihdotkin tapahtuu näkemättä. Ja ihan ymmärrettävää, että noin on pakko toimia. 

Kiusaamisen  vipuvarsi lipesi Helenan käsistä.  Jo Hennepinin oikeus arveli aikoinaan, että Helena Koivu teki oharit tekemästään sopimuksesta siksi, että aikoo käyttää Kakskertaa omiin tarkoituksiinsa eli  exän kiusaamiseen.. Hyvin oppi oikeus siellä näkemään ja tuntemaan Helenan metkut. Sehän joutui määräämään poliisin paikalle poistamaan häiriköivä Helena Edinan talosta.

Oikeuden pöytäkirjoissa on tarkat kuvaukset noista Helenan tekemisistä. Ei uskoisi todeksi ellei olisi itse lukenut.

Vierailija
2954/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Olen samaa mieltä. Julkinen nöyryytys on munattoman miehen touhua.

Alun alkaen olisi pitänyt homma hoitaa asiallisesti, reilusti ja kunnioittavasti. Rahasta tällä hetrslls ei ole kyse. Enemmän tulee mieleen ettäon niin saita ja ilkeä luonne, että tekee mitä vain kiusaa lasten äidille. Hyi.

Se, että eilisen tapahtumista tuli julkisia, johtuu täysin Helenasta, joka vuoti asian Seiskalle suoraan Kakskerrasta. Ja vielä tänään lukemattomilla Insta-julkaisuillaan ihan itse. Jos Helena ei olisi noita tehnyt, emme tietäisi asiasta yhtään mitään.

Tämäpä. Ja se että mukit ei tajua tätä, on ihan uskomatonta.

Ostakaa mukeja, nyt tarvitaan rahaa kotia varten. 

Vierailija
2955/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko voisi hyvin antaa Helenalle syytingin Kakskertaan, siis elinikäisen asumisoikeuden. Se olis oikeudenmukainen ja kaikille hyvä ratkaisu.

Antaisirko sinä?? Minä en, ikuinen riesa. 

Minä antaisin. En joutuisi antamaan kun olisin hankkinut asunnon, mutta jos olisin sössinyt kuten Mikko, antaisin. Ja ihan siksi, että kun lapsia tehdään, on se toinen ikuinen riesä vaikka erotaankin. 

Vierailija
2956/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena mahtaa kiehua kuin painekattila, kun Mikko ja natalie meinaavat muuttaa Kakskertaan asumaan. Helenan propertylle. Tämä on liikaa 🤣

Vierailija
2957/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko voisi hyvin antaa Helenalle syytingin Kakskertaan, siis elinikäisen asumisoikeuden. Se olis oikeudenmukainen ja kaikille hyvä ratkaisu.

Antaisirko sinä?? Minä en, ikuinen riesa. 

Minä antaisin. En joutuisi antamaan kun olisin hankkinut asunnon, mutta jos olisin sössinyt kuten Mikko, antaisin. Ja ihan siksi, että kun lapsia tehdään, on se toinen ikuinen riesä vaikka erotaankin. 

Mikko tarjosi 800 000 euron penthousea Turun keskustasta, ei kelvannut Hellulle.

Kuten ei kelvannut 5 000 000 sovittelutarjouskaan.

Vierailija
2958/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena päätti järjestää itkupotkuraivarit suihkun lattialla pakkaamisen sijaan. Poliisi sanoi sitä ennen, että pakkaa.

Siis se "pyörtyi" siellä Kakskerrassa? Luulin että putkassa.

Laittoi hanan auki, kai makasi lattialla. Ei ihan normia mutta halusi mielluummin sairaalaan kun putkaan 

Vierailija
2959/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ensi kesä meneekin sitten Natalien Instagram kuvia ihmetellessä. Kuvia mustikoista, murupiirakasta, omenista ja sienistä. Miljonäärin vaimona on aikaa ottaa kuvia vaikka jokaisesta maahan pudonneesta lehdestä erikseen. Ja ihmetellä luonnon ihmeitä. Minäkin löysin auringon uudelleen eroni jälkeen. Voi, että se paistoi lämpimästi.

No johan se on päässyt Suomen Lappiinkin viettämään lomaa loman päälle. Ja niin lapsiystävällinen loma ollu omien sanojensa mukaan, ettei siihen kuulu murtsikkahiihto😂. Ehkä tuo Amerikassa on jotain extremeä. Suomalaiset lapset osaa kaikki hiihtää.

Siuri osa suomalaislapsista ei osaa hiihtää

Mistä tiedät etteivät lapset hiihtäneet?Perhe ei kuvaa lapsia someen.Tämä on jälleen Helenan levittämä vale.Voi kun on niin niin mustasukkainen Mikosta

Vierailija
2960/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän kuin tragediaa. Filmin tästä voisi tehdä ja Helena voisi ruveta kirjailijaksi. Omaelämäkerta kokoon.

Miksi Helena valinnoillaan joutui tähän tilanteeseen? Eikö ollut ketään järkevää ihmistä ohjentamassa? Oli nainen niin kusipää että jatkoi ja jatkoi tuota veutaamista. Pysyisi nyt todellakin poissa sieltä Kakskerrasta. 

Kyllä tämä meni niin kuin pitikin, olen pahoillani kaikkien osapuolten puolesta. 

Ymmärtäisi Helena nyt miten järjestää elämänsä ja miettisi minkälaisen kuvan itsestään antaa maailmalle!

Ja te kuppisisaret, nyt autatte Helenaa eteenpäin! Olette sen hänelle pahasti velkaa. 

Ketju on lukittu.